Ισπανία: Βίντεο με τα ισπανικά κομάντο να ανεβαίνουν στο πλοίο με τους 4,5 τόνους κοκαΐνης

Βίντεο των Ισπανικών αρχών με τα κομάντο να ανεβαίνουν στο πλοίο ελληνικών συμφερόντων «Blume» στα ανοιχτά της Τενερίφης

Υπό την έρευνα των Ισπανικών Αρχών βρίσκεται το φορτηγό πλοίο ελληνικών συμφερόντων «Blume», σημαίας Τόγκο, το οποίο ακινητοποιήθηκε ανοιχτά των Καναρίων Νήσων με προορισμό τη Ρίγα Λετονίας, επειδή έπλεε χωρίς να έχει ενεργοποιήσει το Αυτόματο Σύστημα Αναγνώρισης (AIS), το οποίο δείχνει τη θέση του μέσω δορυφόρου.

Ακινητοποιήθηκε μετά από κοινή επιχείρηση της Αστυνομίας, και των τελωνειακών αρχών, καθώς διαπιστώθηκε ότι μετέφερε 4.5 τόνους κοκαΐνης -αν και αρχικά υπολογίστηκε ότι επρόκειτο για 3 τόνους κοκαΐνης, αφού ζυγίστηκαν τα δέματα διαπιστώθηκε ότι μετέφερε 4.5 τόνους- ενώ έπλεε από τις ακτές της Νότιας Αμερικής προς την Ευρώπη ευρωπαϊκής ηπείρου.

Βίντεο της Ισπανικής Ακτοφυλακής που δημοσιεύθηκε στον λογαριασμό της στο Twitter δείχνει πως τα κομάντο έκαναν ρεσάλτο (πήδηξαν) μέσα στο φορτηγό πλοίο προκειμένου να εντοπίσουν το παράνομο φορτίο και να προχωρήσουν σε συλλήψεις.

Συνελήφθησαν 15 άτομα

Σύμφωνα με το ισπανικό δημοσίευμα συνελήφθησαν συνολικά 15 άτομα. Η παρέμβαση κατέστη δυνατή χάρη στις υπηρεσίες πληροφοριών της ισπανικής αστυνομίας, και συγκεκριμένα του Κέντρου Ναυτικής Ανάλυσης και Επιχειρήσεων για τη Διακίνηση Ναρκωτικών (MAOC). Η παρέμβαση πραγματοποιήθηκε από πράκτορες της Μονάδας Ναρκωτικών και Οργανωμένου Εγκλήματος (Udyco) της Εθνικής Αστυνομίας της Santa Cruz de Tenerife, της Ομάδας Οργανωμένου Εγκλήματος (ECO-Canarias) της Πολιτικής Φρουράς και επαγγελματίες της φορολογικής διοίκησης, καθώς και από κεντρικές μονάδες των δυνάμεων ασφαλείας.

Το Blume έπλεε χωρίς να ενεργοποιήσει τον φάρο που καθορίζει τη θέση του μέσω δορυφόρου (με GPS) και είχε δηλώσει ως λιμάνι προορισμού του τη Ρίγα, στη Λετονία. Η παρέμβαση των ισπανικών αρχών έλαβε χώρα περίπου 193 ναυτικά μίλια από το λιμάνι της Σάντα Κρουζ, στα ανοιχτά της βορειοδυτικής ακτής της Αφρικής, συγκεκριμένα, σε ένα ενδιάμεσο σημείο μεταξύ της πόλης Ντάχλα και του ακρωτηρίου Bojador στη Δυτική Σαχάρα.

Από το μεσημέρι της Πέμπτης, στο Dársena de Los Llanos στο λιμάνι της πρωτεύουσας της Τενερίφης, πραγματοποιήθηκε εκτεταμένη επιχείρηση ασφαλείας, στην οποία συμμετείχαν πράκτορες από διάφορες μονάδες των δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας. Η ταυτοποίηση του σκάφους και οι άλλες διαδικασίες διήρκεσαν περισσότερες από πέντε ώρες στην αποβάθρα, καθώς οι σακούλες με την κοκαΐνη άρχισαν να ξεφορτώνονται με γερανό μετά τις 6:30 μ.μ.

Οι τρεις τόνοι κοκαΐνης θα έφταναν στην τιμή των 180 εκατομμυρίων ευρώ στη λιανική αγορά, αναφέρει το Eldia.

Πηγή

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θαλάσσιος υβριδικός πόλεμος στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο: Η απειλή και τα αντίμετρα της ελληνικής αποτροπής

Ο Θαλάσσιος Υβριδικός Πόλεμος (Maritime Hybrid Warfare – MHW) αναγνωρίζεται από το ΝΑΤΟ ως η νέα παγκόσμια ανερχόμενη απειλή, με την Ελλάδα να τον υφίσταται ήδη από την Τουρκία, η οποία, καθώς εξελίσσεται σε «ανεξέλεγκτο κράτος», μπορεί να εφαρμόσει τις

Τιμητική βράβευση της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος

Δηλώσεις  της κα. Μελίνας Τραυλού  κατά τη διάρκεια τιμητικής βράβευσης της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, «Για την ελληνική ναυτιλιακή μας οικογένεια, αποτελεί εθνικό καθήκον να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του Λιμενικού Σώματος. Να προσφέρουμε στο εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό

Παναγιωτόπουλος: Αφήστε τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση – Τι είπε για Α/ΓΕΕΘΑ και προσωπικό ΕΔ

Να αφήσει τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, που ανέβηκε στο βήμα της ολομέλειας κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας. Ο κ. Παναγιωτόπουλος μίλησε και για τις σχέσεις του με τον αρχηγό

Η ΛΑΡΚΟ και οι φορολογούμενοι

Η ΛΑΡΚΟ είναι εταιρεία παραγωγής σιδηρονικελίου με ένα μεταλλουργικό εργοστάσιο στη Λάρυμνα Φθιώτιδας και ορυχεία στις περιοχές της Εύβοιας, του Νέου Κόκκινου Βοιωτίας, την Καστοριά και τα Σέρβια Κοζάνης.  Από το 1963 έως το 1982 λειτούργησε ως ιδιωτική επιχείρηση.  Αλλά