…και, ποιος θα φυλάει τα σύνορα;

Είναι γνωστό στους πάντες ότι, εδώ και πολλά-πολλά χρόνια, τα κοινά πλωτά περιπολικά του ΛΣ εξυπηρετούσαν το ΕΚΑΒ, μεταφέροντας – εκτάκτως κατ’ εξαίρεση κι υπό αυστηρές προϋποθέσεις – χιλιάδες ιατρικώς επείγοντα περιστατικά από τη νησιωτική σε νοσοκομεία της ηπειρωτικής χώρας.  Βλέπετε, τότε, στο στόλο το ΛΣ δεν είχε εξειδικευμένα πλωτά ασθενοφόρα

Όμως, από το 2017 και μετά, ο ρόλος αυτός άρχισε να αρέσει στους Λιμενικούς.  Διαφορετικά, δεν μπορεί να εξηγηθεί αυτή η μεγάλη προμήθεια από το ΛΣ τόσο πολλών πλωτών ασθενοφόρων.

Έτσι, πληροφορούμαστε πως χτες το απόγευμα αναρτήθηκε στη διαδικτυακή πύλη του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) η διακήρυξη και «τρέχει» από τις 09:00 σήμερα το πρωί η προθεσμία υποβολής προσφορών για την προμήθεια από το Λ.Σ. 11 πλωτών ασθενοφόρων μήκους άνω των 11 μ. κατάλληλα διαμορφωμένων με υγειονομικό εξοπλισμό για την κάλυψη των αναγκών ν. Θάσου, ν. Ψαρών, v. Αγίου Ευστράτιου, ν. Σάμου/Φούρνων, ν. Κέας, ν. Λειψών, ν. Κάσου, Βόρειας Εύβοιας, ν. Ζακύνθου, Χώρας Σφακίων και Ιεράπετρας, συνολικής εκτιμώμενης αξίας σύμβασης έξι εκατομμυρίων εξακοσίων χιλιάδων ευρώ (6.600.000 €).

Μια μεγάλη παρτίδα πλωτών ασθενοφόρων, που έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα, μεταλλάσσοντας το ΛΣ από φορέα διαχείρισης συνόρων σε φορέα παροχής παρα-ιατρικών υπηρεσιών

Με τον εξοπλισμό που ήδη έχει και που σε λίγα χρόνια θα επαυξήσει, δικαιωματικά θα διεκδικεί το ΛΣ άλλον έναν «επίζηλο» τίτλο…

Τώρα το αν ένα 11-12μετρο σκάφος μπορεί να μεταφέρει με ασφάλεια έναν ασθενή με 4 – 5 bf και με 1 μέτρο κύμα, αυτό είναι άλλη κουβέντα.  Δεν θα μείνει παΐδι για παΐδι παρήλικα ασθενούς, αν τύχει και διακομισθεί με κακοκαιρία (που, είναι και το συνηθέστερο)…

Έτσι, το ΕΚΑΒ, ούτε πληρώματα θα χρειαστεί να βρει, ούτε να εξασφαλίσει από τον κρατικό Π/Υ πιστώσεις για συντήρηση τους, καύσιμα-ανταλλακτικά για την κίνησή τους, ούτε να «τρέξει» δημόσιο, διεθνή, ηλεκτρονικό διαγωνισμό, ούτε να προσλάβει στο Δημόσιο κανέναν «νοσηλευτή», ούτε να εισπράττει τη γκρίνια και τις διαμαρτυρίες, αλλά θα δείχνει προς τη μεριά του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ…

Τώρα πλέον, το ΕΚΑΒ μόνον απαιτήσεις θα έχει από το Λιμενικό, και θα πυκνώσουν οι περιπτώσεις που θα κουνάει στο ΛΣ το δάκτυλό του για τις διακομιδές…

Αφήστε, δε που οι ιδιώτες αν και γνωρίζουν ότι η επιλογή του σκάφους διακομιδής γίνεται από το ΕΚΑΒ, θα διαμαρτύρονται που δεν επιλέχθηκε το σκάφος τους (εμμέσως κατηγορώντας το ΛΣ για αθέμιτο ανταγωνισμό, αφού ως ΛΣ γίνεται 50% έκπτωση στο ΕΚΑΒ…)

Να μην αναφέρουμε και τη συνήθη για τα θαλασσινά δεδομένα περίπτωση να χρειάζεσαι διακομιδή από το νησί και να σου λένε από το ΕΚΑΒ ότι το σκάφος του ΛΣ δεν μπορεί να πάει…

«Τα παράπονά σας στον Αρχηγό ΛΣ-ΕΛΑΚΤ…» θα απαντούν οι τηλεφωνητές του 166 στους διαμαρτυρόμενους νησιώτες…

Να μην αναφέρουμε, επίσης, ότι όταν τα πρώτα πλωτά ασθενοφόρα τέθηκαν σε ενέργεια, από το ΕΚΑΒ δόθηκαν αρχικά διαβεβαιώσεις πως, το ΛΣ θα έχει μόνον την πλοήγησή τους κι ότι το ΕΚΑΒ θα έβαζε τους γιατρούς, μετά οι γιατροί έγιναν νοσηλευτές και στο τέλος πέρασαν τους Λιμενικούς ταχύρρυθμο σεμινάριο και το ΛΣ πήρε επ’ ώμου τα πάντα όλα!

Ωραία και καλά όλα αυτά τα «λουλουδάτα» και οι φαντεζί φιέστες στις παραλαβές των πλωτών ασθενοφόρων στο πλαίσιο του κοινωφελούς έργου του ΛΣ, όμως αλίμονο όταν εκπνεύσει η εγγύηση του κατασκευαστή…

Τότε, θα αρχίσουν οι δεήσεις στον Κύριο για χορηγίες…

Και μέχρι να βρεθούν αυτές, ποιος θα φυλάει τα σύνορα…;;;

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρεγάτα «ΨΑΡΑ»: Η ολονύχτια μάχη απέναντι σε drones και βαλλιστικούς πυραύλους

Ήταν η πιο δύσκολη έως τώρα νύχτα για την φρεγάτα «ΨΑΡΑ» στον Κόλπο του Άντεν, με το πλοίο να βρίσκεται συνεχώς σε «κόκκινο» συναγερμό και το σύνολο του πληρώματος σε θέσεις μάχης, καθώς είχε να αντιμετωπίσει ένα μπαράζ επιθέσεων όχι μόνο

Η διάρκεια στον χρόνο αποδεικνύει την αξία της…(*)

Από την υπογραφή της Συνθήκης της Ουάσιγκτον στις 4 Απριλίου 1949 για την ίδρυση της Βόρειο-Ατλαντικής Συμμαχίας, μέχρι και την προχθεσινή πανηγυρική Σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Ουάσιγκτον, η αποτροπή του τότε Σοβιετικού και νυν Ρωσικού επεκτατισμού αποτελούσε κοινή πρόκληση για

«Εδώ είναι άγριες οι θάλασσες»

Η πρώτη ειδοποίηση έφτασε το απόγευμα της Κυριακής 7 Ιουλίου. Ένα ακατάλληλο σκαρί γεμάτο ανθρώπους θαλασσόδερνε ανοιχτά της Γαύδου. Το επείγον σήμα βρήκε τον καπετάν Στράτο στη γέφυρα του επιβατηγού «Δασκαλογιάννης». Μετέφερε κοντά στα 400 άτομα, κυρίως τουρίστες, στο παράκτιο

Μετάβαση στο περιεχόμενο