Κρουαζιέρα: Τα πλοία δεν χωρούν να περάσουν τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

Τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια, που πλέον φέρνουν χιλιάδες τουρίστες σε ελληνικά μέρη, έχουν ύψος περί τα 74 μέτρα, όταν η Γέφυρα επιτρέπει τη εν πλω διέλευση το ανώτερο σε πλοία των 52 μ.

Προβληματισμό και «καμπανάκι» για άλλες επιλογές τουριστικής άνθησης σε Πατραϊκό και Κορινθιακό Κόλπο, προκαλούν στοιχεία που αφορούν στην κρουαζιέρα, με ορίζοντα γεωγραφικό τους Δελφούς και την Αρχαία Ολυμπία.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος», έρευνα που διεξήγαγε το Πανεπιστήμιο Πειραιά, έδειξε πως ενώ μετά το μεγάλο λιμάνι και τη Σαντορίνη, περιοχές όπως η Ιτέα, η Πάτρα και το Κατάκολο θα μπορούσαν να πάρουν τη μερίδα του λέοντος, διασυνδέοντας θαλάσσια τους δύο παγκόσμιας εμβέλειας αρχαιολογικούς χώρους, αυτό δεν μπορεί να γίνει πράξη λόγω του ύψους της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου.

Τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια, που πλέον φέρνουν χιλιάδες τουρίστες σε ελληνικά μέρη, έχουν ύψος περί τα 74 μέτρα, όταν η Γέφυρα επιτρέπει τη εν πλω διέλευση το ανώτερο σε πλοία των 52 μ.

Μάλιστα, λίγα είναι τα κρουαζιερόπλοια που για να ικανοποιήσουν τους ταξιδιώτες, διασχίζοντας Κορινθιακό – Πατραϊκό (με επίκεντρο Δελφούς και Αρχαία Ολυμπία) κατεβάζουν τα φουγάρα τους, με τεχνική τα βυθίζουν και αυξάνουν ταχύτητα για να πέσουν υψομετρικά στα 52 μ., ωστόσο τα πιο πολλά από τα 74 μ. δεν μπορούν να φτάσουν παρά μόνο μέχρι τα 65 μ.

Η μελέτη έμπειρου καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιά, με χρόνια εξειδίκευση στο Μάρκετινγκ του Τουρισμού, δίνει φετινά αρνητικά στοιχεία, εξαιτίας αυτού του απαγορευτικού στοιχείου της γέφυρας Ρ – Α. Ειδικότερα, στην Ιτέα (το πιο κοντινό λιμάνι στους Δελφούς) θα φτάσουν ακόμα περί τους 300 τουρίστες, εν αντιθέσει με το Κατάκολο που αναμένονται άλλοι 3.000, με τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια όμως να εκτελούν τα δρομολόγια, από Πειραιά, Ν. Πελοπόννησο και Ιόνιο και όχι από Ισθμό Κορίνθου – Ιτέα – Πάτρα – Κατάκολο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Πηγή: pelop.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εκτάκτως στο Βερολίνο ο Ιταλός ΥΠΕΞ: «Καυτό» θέμα η ιδιωτική θαλάσσια διάσωση

Μετάφραση-απόδοση στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Τελικά, το Γερμανικό ΥΠΕΞ κατένειμε χρηματοδοτήσεις για ιδιωτική θαλάσσια διάσωση. Κάτι που προκαλεί κριτική εναντίον του Καγκελάριου. Ο Ιταλός ΥΠΕΞ φτάνει σήμερα Πέμπτη στο Βερολίνο. Δεν υπάρχει “αντιπαράθεση” στους κόλπους του κυβερνητικού συνασπισμού προς το

Απόφαση μεταθέσεων 2023 : Αποδοχή των προτάσεων του Αρχηγού ΛΣ

Λίγες ημέρες μετά την παραίτηση και αποχώρηση του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Λιμενικής Πολιτικής η ηγεσία του Λιμενικού Σώματος συνεκάλεσε το Συμβούλιο Τακτικών Μεταθέσεων και αποφάσισε πληθώρα μετακινήσεων στελεχών του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ. Οι μεταθέσεις αυτές προκάλεσαν σφοδρές αντιδράσεις

Στην 80η επέτειο βύθισης του Α/Τ «Βασίλισσα Όλγα» ο Γ. Παππάς

Την Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023, πραγματοποιήθηκε στη ν. Λέρο τελετή, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων μνήμης για την 80η επέτειο από τη βύθιση του Αντιτορπιλικού «ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΟΛΓΑ». Στην τελετή παρέστησαν ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννης Παππάς ως εκπρόσωπος

Προχωρημένες συζητήσεις Ελλάδας-Τουρκίας για το μεταναστευτικό: Το προσύμφωνο και το «φρένο» των ροών στο Έβρο – «Γρίφος» τα θαλάσσια σύνορα

Ο Τούρκος υπουργός Εσωτερικών, Αλί Γερλίκαγιά, επιβεβαίωσε σήμερα ότι έχει στηθεί ένα «κόκκινο τηλέφωνο» με τον Έλληνα υπουργό Μετανάστευσης, τον κ. Καιρίδη και έχουν φτάσει να συζητούν πλέον συγκεκριμένα βήματα για την αποτροπή της παράνομης μετανάστευσης. Αποκάλυψε ότι από τα χερσαία σύνορα των δύο χωρών δεν

Μετάβαση στο περιεχόμενο