Κρουαζιέρα: Τα πλοία δεν χωρούν να περάσουν τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

Τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια, που πλέον φέρνουν χιλιάδες τουρίστες σε ελληνικά μέρη, έχουν ύψος περί τα 74 μέτρα, όταν η Γέφυρα επιτρέπει τη εν πλω διέλευση το ανώτερο σε πλοία των 52 μ.

Προβληματισμό και «καμπανάκι» για άλλες επιλογές τουριστικής άνθησης σε Πατραϊκό και Κορινθιακό Κόλπο, προκαλούν στοιχεία που αφορούν στην κρουαζιέρα, με ορίζοντα γεωγραφικό τους Δελφούς και την Αρχαία Ολυμπία.

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος», έρευνα που διεξήγαγε το Πανεπιστήμιο Πειραιά, έδειξε πως ενώ μετά το μεγάλο λιμάνι και τη Σαντορίνη, περιοχές όπως η Ιτέα, η Πάτρα και το Κατάκολο θα μπορούσαν να πάρουν τη μερίδα του λέοντος, διασυνδέοντας θαλάσσια τους δύο παγκόσμιας εμβέλειας αρχαιολογικούς χώρους, αυτό δεν μπορεί να γίνει πράξη λόγω του ύψους της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου.

Τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια, που πλέον φέρνουν χιλιάδες τουρίστες σε ελληνικά μέρη, έχουν ύψος περί τα 74 μέτρα, όταν η Γέφυρα επιτρέπει τη εν πλω διέλευση το ανώτερο σε πλοία των 52 μ.

Μάλιστα, λίγα είναι τα κρουαζιερόπλοια που για να ικανοποιήσουν τους ταξιδιώτες, διασχίζοντας Κορινθιακό – Πατραϊκό (με επίκεντρο Δελφούς και Αρχαία Ολυμπία) κατεβάζουν τα φουγάρα τους, με τεχνική τα βυθίζουν και αυξάνουν ταχύτητα για να πέσουν υψομετρικά στα 52 μ., ωστόσο τα πιο πολλά από τα 74 μ. δεν μπορούν να φτάσουν παρά μόνο μέχρι τα 65 μ.

Η μελέτη έμπειρου καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιά, με χρόνια εξειδίκευση στο Μάρκετινγκ του Τουρισμού, δίνει φετινά αρνητικά στοιχεία, εξαιτίας αυτού του απαγορευτικού στοιχείου της γέφυρας Ρ – Α. Ειδικότερα, στην Ιτέα (το πιο κοντινό λιμάνι στους Δελφούς) θα φτάσουν ακόμα περί τους 300 τουρίστες, εν αντιθέσει με το Κατάκολο που αναμένονται άλλοι 3.000, με τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια όμως να εκτελούν τα δρομολόγια, από Πειραιά, Ν. Πελοπόννησο και Ιόνιο και όχι από Ισθμό Κορίνθου – Ιτέα – Πάτρα – Κατάκολο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Πηγή: pelop.gr

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένωση Λιμενικών Κρήτης: “Εφιστούμε την προσοχή στους συναδέλφους ως προς την υποβολή ατομικών αναφορών για την ένταξη στους πίνακες των τακτικών μεταθέσεων έτους 2023”

Παραθέτουμε ανακοίνωση ένωσης Λιμενικών Κρήτης “Σε συνέχεια της  με ωπ:221201/09-22 Διαταγής ΔΠ-Α΄ και  της έναρξης εργασιών των τακτικών μεταθέσεων έτους 2023 (κάθε Σεπτέμβριο σύμφωνα με πδ μεταθέσεων) εφιστούμε την προσοχή στους συναδέλφους ως προς την υποβολή ατομικών αναφορών όσων εμπίπτουν στα οριζόμενα στο άρθρο 15

Στήνουν σκηνικό ενοχοποίησης της Ελλάδας!

Όλο το προηγούμενο διάστημα, η τουρκική ηγεσία, με τη «χορηγία» ορισμένων ελλήνων δημοσιογράφων και ΜΚΟ, στήνει σκηνικό ενοχοποίησης της Ελλάδας για δήθεν κακομεταχείριση ή παρεμπόδιση εισόδου στο ελληνικό έδαφος προσφύγων και μεταναστών. Στήνει μάλιστα προβοκάτσιες στον Έβρο, τουλάχιστον δύο έχουμε

Στα καΐκια της Παλαιάς Φώκαιας για φρέσκο ψάρι και ιστορίες από τα παλιά

Νωρίς το πρωί μιας καυτής αυγουστιάτικης μέρας. Μικρά καΐκια, γρι γρι και ψαρόβαρκες γλιστράνε απαλά στο νερό και ένα ένα δένουν στο λιμανάκι της Παλαιάς Φώκαιας. Είναι στις καλές του σήμερα ο Σαρωνικός, η θάλασσα λάδι, η ατμόσφαιρα αστραφτερή και