Kuwait Airways: Έγδυσαν τις υποψήφιες αεροσυνοδούς σε συνέντευξη για προσλήψεις

Έμειναν με τα εσώρουχα – Όσες είχαν ουλές, κρεατοελιές και τατουάζ «κόπηκαν» – Τι απαντά η εταιρεία

Σοκ υπέστησαν οι υποψήφιες για μία θέση ως αεροσυνοδοί στις αερογραμμές «Kuwait Airways», όπως περιγράφουν στην ισπανική ιστοσελίδα «elDiario.es», για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιήθηκαν οι συνεντεύξεις για την πρόσληψή τους.

Πολλές υποψήφιες έπρεπε να ξεκουμπώσουν τα πουκάμισά τους και να σηκώσουν τα πουλόβερ και τις φούστες τους και να μείνουν με τα εσώρουχά τους, προκειμένου ο υπεύθυνος προσλήψεων να… ρίξει μια ματιά στο σώμα τους, για να διαπιστώσει εάν είναι κατάλληλες για τη θέση.

Το απίστευτο περιστατικό, σύμφωνα με την elDiario.es», συνέβη τον περασμένο Νοέμβριο σε ξενοδοχείο στην Ισπανία, όπου η εταιρεία «Meccti», που θεωρείται ως «το μεγαλύτερο παγκοσμίως πρακτορείο πρόσληψης προσωπικού καμπίνας», διενεργούσε τις συνεντεύξεις των υποψηφίων για λογαριασμό της αεροπορικής εταιρείας «Kuwait Airways».

Όπως ανέφερε στην «El Diario» μία από τις υποψήφιες, «η κοπέλα που ήταν η πρώτη συνεντευξιαζόμενη βγήκε με δάκρυα στα μάτια λέγοντας χαρακτηριστικά ότι την υποχρέωσαν να βγάλει σχεδόν όλα της τα ρούχα, εκτός από τα εσώρουχα. «Ήταν η πρώτη της συνέντευξη για δουλειά. Βγήκαν και οι άλλες και είπαν το ίδιο. Δυσκολεύτηκα να το πιστέψω, σοκαρίστηκα. Αλλά δεν υπερέβαλαν», λέει υπό καθεστώς ανωνυμίας.

Μία άλλη υποψήφια αποκάλυψε ότι πολλές επίδοξες αεροσυνοδοί «κόπηκαν» γιατί είχαν ουλές, σημάδια εκ γενετής, τατουάζ, ή απλά δεν τους άρεσε το δέρμα ή το χαμόγελό τους.

Επιπλέον, τα στελέχη της Meccti έκαναν ερωτήσεις για το αν οι κοπέλες ήταν διατεθειμένες να χάσουν ή να πάρουν βάρος, ενώ απέκλεισαν όλες τις γυναίκες που φορούσαν γυαλιά και σιδεράκια στα δόντια

Η Επιθεώρηση Εργασίας, η οποία ενημερώθηκε για το περιστατικό που αν μη τι άλλο σοκάρει, αποφάσισε να διενεργήσει έρευνα κατά της εν λόγω εταιρείας, αν και κανείς από τους εμπλεκόμενους δεν έχει υποβάλει καταγγελία.

Στόχος είναι να προσδιοριστεί εάν τα γεγονότα μπορούν να θεωρηθούν έγκλημα και να παραπεμφθεί η υπόθεση ενώπιον της Εισαγγελίας.

Μετά τις καταγγελίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, η εταιρεία εξέδωσε επίσημη απάντηση, στην οποία αναφέρει τα εξής:

«Η Kuwait Airways, τα τελευταία πέντε χρόνια, χρησιμοποιεί την ίδια υπηρεσία πρόσληψης πληρώματος καμπίνας που έχει χρησιμοποιήσει το 90% των αεροπορικών εταιρειών της περιοχής. Ως αεροπορική εταιρεία υψηλής αξιοπιστίας, απασχολεί άτομα από όλο τον κόσμο τα 68 χρόνια από την ίδρυσή της».

Η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει, λέγοντας ότι «δεν έχει γίνει ποτέ τόσο σοβαρή κατηγορία εναντίον της… Θέλουμε να τονίσουμε ότι οι αερογραμμές Kuwait Airways δεν μπορούν να συγχωρήσουν καμία διαδικασία που ταπεινώνει ή υποβιβάζει οποιοδήποτε άτομο».

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακτοπλοΐα: Στο φουλ οι μηχανές, ανεβάζουν στροφές το 2023

Στα προ πανδημίας επίπεδα φαίνεται πως έχει επιστρέψει η ακτοπλοϊκή αγορά διεθνώς, με τα στοιχεία να προδικάζουν περαιτέρω ανάκαμψη το 2023.  Μάλιστα, χώρες όπως η Ιταλία, η Κίνα και η Ιαπωνία οδηγούν την κούρσα, τόσο σε όρους εν ενεργεία στόλου

Κρίση Ιμίων: διδάγματα 27 χρόνια μετά …

Αυτές τις μέρες πριν από 27 χρόνια (25-31 Ιανουαρίου 1996) σημειώθηκε η κορύφωση της κρίσης των Ιμίων που παρ’ ολίγον να καταλήξει σε πολεμική σύγκρουση Ελλάδας – Τουρκίας με ολέθριες ίσως συνέπειες και για τις δύο χώρες. Το γεγονός ότι

Πλακιωτάκης: Έπαινοι αξίζουν στο Λιμενικό και όχι κατηγορίες που δίνουν επιχειρήματα στην προπαγάνδα της Τουρκίας

«Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί» ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης, απαντώντας στο ΣΥΡΙΖΑ κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας. Ο υπουργός ανέφερε πως είναι «σημαντικός πειρασμός και πρόκληση η επισήμανση των πολλαπλών αδιεξόδων που έχει ο

«Φούσκωσαν» κατά 6,7 δισ. ευρώ οι απλήρωτοι φόροι – Κοντά στα 113,4 δισ. ευρώ τα παλαιά και νέα χρέη

Νέα αύξηση σημείωσαν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των φορολογουμένων προς το Δημόσιο, αγγίζοντας πλέον τα 113,4 δισ. ευρώ, προκαλώντας προβληματισμό στην ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, καθώς πρόκειται ουσιαστικά, στο σύνολό τους, για απλήρωτους παλαιούς και νέους φόρους. Μόνο τον περασμένο Νοέμβριο