Λεμεσός – Πειραιάς: Σχεδόν 100% η πληρότητα του πλοίου τον Αύγουστο

Ο τουριστικός τομέας παρουσιάζει μεγαλύτερη βελτίωση τον Ιούλιο και Αύγουστο, σε σχέση με τον Ιούνιο και Μάιο.

Για την πληρότητα της νέας ακτοπλοϊκής σύνδεσης Λεμεσού – Πειραιά μίλησε στο ΣΙΓΜΑ, ο επίτιμος πρόεδρος ταξιδιωτικών πρακτόρων, Άκης Κελεπέσιης.

Σχεδόν το 100% αγγίζει η πληρότητα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης για τον μήνα Αύγουστο, με «το πλοίο να πηγαίνει Ελλάδα και να επιστρέφει γεμάτο», τόνισε.

Επίσης, όσον αφορά στην επιβατική κίνηση των αεροδρομίων, ο κ. Κελεπέσιης ανέφερε ότι «τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο υπάρχει μεγαλύτερη βελτίωση, σε σχέση με τους δύο προηγούμενους μήνες, Ιούνιο και Μάιο. Τα κυπριακά αεροδρόμια κινούνται ομαλά, καθώς δεν υπάρχουν πολλά δρομολόγια στη χώρα, σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις».

Πηγή

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο