Λιμάνι Πάτρας: Το master plan για την υποδοχή του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Αφού παρουσιάστηκε η θέση για τον ανεφοδιασμό LNG εντός του λιμένα και εξηγήθηκε το πώς επιλέχθηκε ως η βέλτιστη λύση, οι συμμετέχοντες συζήτησαν το σενάριο συνύπαρξης αγωγών και πλοίων ανεφοδιασμού για την προμήθεια LNG

Την τελευταία εκδήλωση διάδοσης της δράσης Poseidon Med II, του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος από την ΕΕ, μόλις μία εβδομάδα πριν από την ολοκλήρωσή της διοργάνωσε ο Οργανισμός Λιμένος Πάτρας .

Οι παρουσιάσεις επικεντρώθηκαν στα βασικά χαρακτηριστικά του LNG, στο Προεδρικό Διάταγμα για τoν ασφαλή ανεφοδιασμό πλοίων με LNG, στις εκπαιδευτικές ικανότητες, στα εγχειρίδια λιμένων και στο master plan του λιμένα για την υποδοχή του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου.

Ο κ. Παναγιώτης Τσώνης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών καλωσόρισε θερμά τους συμμετέχοντες στην ψηφιακή εκδήλωση ευχαριστώντας όλους τους εταίρους για τα παραδοτέα και τις μελέτες που πραγματοποιήθηκαν που θα προσφέρουν την ευκαιρία στο λιμάνι να γίνει μέρος της νέας πράσινης εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών.

 

Ο κ. Σταύρος Αντύπας, Διευθυντής Ανάπτυξης και Διευθυντής Έργου εκ μέρους του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, σχολίασε ότι παρά τις προκλήσεις που προέκυψαν κατά τη διάρκεια εκπόνησης των μελετών και τη σχετική τοπική διαβούλευση, είναι περήφανος που βλέπει ότι η Δράση ολοκληρώνεται αφήνοντας πίσω της ένα πλήρη φάκελο εγκεκριμένων μελετών και στοιχείων που θα επιτρέψουν στο Λιμάνι της Πάτρας να προβεί σε αποτελεσματικές και βιώσιμες επιχειρήσεις στο άμεσο μέλλον. Συνέχισε προσθέτοντας ότι ο Οργανισμός Λιμένος θα επιδιώξει ευκαιρίες χρηματοδότησης εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας προκειμένου να προχωρήσουν τα απαραίτητα έργα υποδομής.

Αφού παρουσιάστηκε η θέση για τον ανεφοδιασμό LNG εντός του λιμένα και εξηγήθηκε το πώς επιλέχθηκε ως η βέλτιστη λύση, οι συμμετέχοντες συζήτησαν το σενάριο συνύπαρξης αγωγών και πλοίων ανεφοδιασμού για την προμήθεια LNG. Η κα Άννα Αποστολοπούλου, EU Projects Leader & Offshore Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Ισραήλ, και Project Manager της Δράσης για λογαριασμό του Lloyd’s Register, διευκρίνισε ότι ο ανεφοδιασμός δεν θα «ενοχλήσει» καμία από τις άλλες ταυτόχρονες επιχειρήσεις που πραγματοποιούνται εντός του λιμένα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οποιοδήποτε εισερχόμενο πλοίο θα ελλιμενίζεται στην προβλεπόμενη θέση και το πλοίο τροφοδοσίας LNG θα προχωρά στον ανεφοδιασμό παράλληλα με οποιεσδήποτε εργασίες φόρτωσης/εκφόρτωσης πραγματοποιούνται εντός της περιοχής του λιμένα.

Λιμάνι Πάτρας: Το master plan για την υποδοχή του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

 

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Γραφεία ταξιδιών» έχουν ανοίξει οι δουλέμποροι για τα δρομολόγια στο Αιγαίο: Φωτογραφίες – ντοκουμέντα

Διαφημίζουν τις «υπηρεσίες» τους με τον αντίστοιχο τιμοκατάλογο και υπόσχονται ασφαλές πέρασμα στα νησιά του Αιγαίου. Φωτογραφικά-ντοκουμέντα που δημοσιεύει το iEidiseis αποκαλύπτουν ότι τα δουλεμπορικά δίκτυα δεν διστάζουν να «προωθήσουν» μετανάστες στη χώρα μας ακόμα και όταν οι καιρικές συνθήκες

Στο έκτακτο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Τι θα ζητήσει για το μεταναστευτικό

H στήριξη στην Ουκρανία και στην ευρωπαϊκή της προοπτική ενόψει της επετείου ενός έτους από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία (24.2.2022), η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, καθώς οδεύει προς την κλιματική ουδετερότητα και ενώ οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την πληθωριστική –

Κωνσταντακόπουλος: Χρονιά ρεκόρ το 2022 για την Costamare – Καθαρά κέρδη $523 εκατ.

Η καλύτερη χρονιά στην ιστορία της μέχρι την… επόμενη ήταν το 2022 για την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Costamare συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου. Με ένα στόλο 117 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 45 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου, η εταιρεία δημιούργησε καθαρά κέρδη άνω των 523 εκατομμυρίων δολαρίων. Στο τέλος

Ο Γιώργος Προκοπίου έχει το ακριβότερο πλοίο του ελληνόκτητου στόλου – Κοστίζει $286,1 εκατ.

Η έρευνα της ValueVessels για την ελληνόκτητη ναυτιλία περιέχει ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Ο ελληνικός στόλος κατατάσσεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως. Αυτό ισχύει τόσο για τον αριθμό των πλοίων όσο και για τη συνολική αξία, που περιλαμβάνει 4.709 πλοία ενεργά και υπό παραγγελία και συνολική αξία 152,69 δισ.