Λιμάνι Πάτρας: Το master plan για την υποδοχή του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Αφού παρουσιάστηκε η θέση για τον ανεφοδιασμό LNG εντός του λιμένα και εξηγήθηκε το πώς επιλέχθηκε ως η βέλτιστη λύση, οι συμμετέχοντες συζήτησαν το σενάριο συνύπαρξης αγωγών και πλοίων ανεφοδιασμού για την προμήθεια LNG

Την τελευταία εκδήλωση διάδοσης της δράσης Poseidon Med II, του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος από την ΕΕ, μόλις μία εβδομάδα πριν από την ολοκλήρωσή της διοργάνωσε ο Οργανισμός Λιμένος Πάτρας .

Οι παρουσιάσεις επικεντρώθηκαν στα βασικά χαρακτηριστικά του LNG, στο Προεδρικό Διάταγμα για τoν ασφαλή ανεφοδιασμό πλοίων με LNG, στις εκπαιδευτικές ικανότητες, στα εγχειρίδια λιμένων και στο master plan του λιμένα για την υποδοχή του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου.

Ο κ. Παναγιώτης Τσώνης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πατρών καλωσόρισε θερμά τους συμμετέχοντες στην ψηφιακή εκδήλωση ευχαριστώντας όλους τους εταίρους για τα παραδοτέα και τις μελέτες που πραγματοποιήθηκαν που θα προσφέρουν την ευκαιρία στο λιμάνι να γίνει μέρος της νέας πράσινης εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών.

 

Ο κ. Σταύρος Αντύπας, Διευθυντής Ανάπτυξης και Διευθυντής Έργου εκ μέρους του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, σχολίασε ότι παρά τις προκλήσεις που προέκυψαν κατά τη διάρκεια εκπόνησης των μελετών και τη σχετική τοπική διαβούλευση, είναι περήφανος που βλέπει ότι η Δράση ολοκληρώνεται αφήνοντας πίσω της ένα πλήρη φάκελο εγκεκριμένων μελετών και στοιχείων που θα επιτρέψουν στο Λιμάνι της Πάτρας να προβεί σε αποτελεσματικές και βιώσιμες επιχειρήσεις στο άμεσο μέλλον. Συνέχισε προσθέτοντας ότι ο Οργανισμός Λιμένος θα επιδιώξει ευκαιρίες χρηματοδότησης εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας προκειμένου να προχωρήσουν τα απαραίτητα έργα υποδομής.

Αφού παρουσιάστηκε η θέση για τον ανεφοδιασμό LNG εντός του λιμένα και εξηγήθηκε το πώς επιλέχθηκε ως η βέλτιστη λύση, οι συμμετέχοντες συζήτησαν το σενάριο συνύπαρξης αγωγών και πλοίων ανεφοδιασμού για την προμήθεια LNG. Η κα Άννα Αποστολοπούλου, EU Projects Leader & Offshore Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Ισραήλ, και Project Manager της Δράσης για λογαριασμό του Lloyd’s Register, διευκρίνισε ότι ο ανεφοδιασμός δεν θα «ενοχλήσει» καμία από τις άλλες ταυτόχρονες επιχειρήσεις που πραγματοποιούνται εντός του λιμένα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οποιοδήποτε εισερχόμενο πλοίο θα ελλιμενίζεται στην προβλεπόμενη θέση και το πλοίο τροφοδοσίας LNG θα προχωρά στον ανεφοδιασμό παράλληλα με οποιεσδήποτε εργασίες φόρτωσης/εκφόρτωσης πραγματοποιούνται εντός της περιοχής του λιμένα.

Λιμάνι Πάτρας: Το master plan για την υποδοχή του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο όριο διέλευσης πλοίων από τη διώρυγα του Παναμά

Θετικά είναι τα νέα από τον Παναμά για τη ναυσιπλοΐα, καθώς η βελτίωση των καιρικών συνθηκών έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου ορίου διελεύσεων πλοίων. Πλέον αυτός ο αριθμός αυξάνεται από 27 σε 32, σύμφωνα με την επίσημη

Βιώσιμο το ασφαλιστικό, αλλά με χαμηλές συντάξεις

Εξασφαλισμένη θεωρείται η βιωσιμότητα του ασφαλιστικού μας συστήματος έως το μακρινό 2070, σύμφωνα με τη νέα αναλογιστική μελέτη που έχει εκπονήσει η Εθνική Αναλογιστική Αρχή και έχει ήδη κατατεθεί στην αρμόδια επιτροπή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Υπάρχει βέβαια μια πολύ σημαντική και άκρως υποχρεωτική προϋπόθεση: να

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: «Αναξιοποίητος σημαντικός εξοπλισμός θαλάσσιας επιτήρησης από το ΥΝΑΝΠ»

«Στις αρχές του Σεπτέμβρη ενημερωθήκαμε για τη μεγάλη ικανοποίηση της ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής για την παραλαβή τριών (03) μη επανδρωμένων αεροσκαφών (drones) ως δωρεά από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Ο εν λόγω εξοπλισμός

Ανησυχία για το νέο μέτωπο του μεταναστευτικού

Την ώρα που αποτυπώνεται στη χώρα μας νέα μείωση των μεταναστευτικών ροών, σύμφωνα με στοιχεία του Μαρτίου, ένα νέο μεταναστευτικό μέτωπο άνοιξε κάνοντας δύο μυστικές υπηρεσίες, την ΕΥΠ και την ΚΥΠ (Κυπριακή Υπηρεσία Πληροφοριών), να θέσουν τις δυνάμεις τους σε κόκκινο

Μετάβαση στο περιεχόμενο