ΛΣ:Η κρίση των μη κρίσεων

Ακριβώς πριν από 2 μήνες με την ψήφιση του ν. 4676/2020  αμέσως λήφθηκε η απόφαση για την αναβολή των κρίσεων στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ,.

Η  προθεσμία των κρίσεων  τουλάχιστον για τους ανώτατους αξιωματικούς  έληγε έτσι και αλλιώς στις επόμενες 2 μέρες από την ψήφιση του νόμου αυτού, αφού ολοκληρωνόταν  το δεύτερο δεκαήμερου του Μάρτη εντός του οποίου σύμφωνα με τον νόμο διενεργούνται.

Πολύ θετική σκέψη είπαν οι περισσότεροι και ορθώς λήφθηκε αυτή η απόφαση.  Δεν μπορεί εν μέσω της Πανδημίας να ασχολούμαστε με τέτοια θέματα και θα έπρεπε οι αξιωματικοί να αφεθούν να συνεχίσουν το έργο τους απερίσπαστοι.

Καλή εξέλιξη για όλους.

Παρουσιάστηκε μοναδική ευκαιρία σε όλους  τους ανώτατους αξιωματικούς να ριχθούν στην δουλειά και στο κάτω- κάτω να αποδείξουν στον φυσικό ηγέτη του Σώματος, ότι αξίζει να τους δοθεί ευκαιρία για περεταίρω εξέλιξη.

Οι νέες και πρωτόγνωρες συνθήκες έδιναν άπλετο χρόνο και για σκέψη αλλά και για σύνθεση προτάσεων για δομικές αλλαγές στην λειτουργία του Λιμενικού Σώματος.

Δυστυχώς, από όσα εισέπραξε και εισπράττει καθημερινά και ο τελευταίος ένστολος στο Υπουργείο, η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική.

Δεν έχουν αλλάξει και πολλά έως και τίποτα θα έλεγε κανείς, και οι ρυθμοί δράσης του Σώματος εξακολουθούν να παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που με περισσή  επιμέλεια είχε επιβάλει η προηγούμενη  κυβέρνηση.

Όλα γίνονται με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου στις οποίες ελάχιστη συμμετοχή έως μηδαμινή συμμετοχή έχουν οι περισσότεροι των επιγόνων.

Κύριο μέλημα είναι το μάδημα της μαργαρίτας και μάλιστα  χωρίς καμία συνέπεια από την μη παραγωγή ουσιαστικού έργου και προώθησης των επιλογών της πολιτικής ηγεσίας για την ναυτιλία και το Λιμενικό Σώμα.

Κάποιοι διεκδικούν ύπατα αξιώματα, ενώ  δεν έχουν θητεύσει ούτε σε μία επιτελική θέση ως επικεφαλής, ή  έστω  σε θέση Τμηματάρχη. Κάποιοι άλλοι   έχουν εδώ και κάτι δεκαετίες μνήμες για το πώς  είναι η δουλειά σε ένα λιμεναρχείο.

Ενώ όλα παίρνουν τον δρόμο τους προς την νέα πραγματικότητα με την απελευθέρωση των μέτρων για την Πανδημία, η εσωστρέφεια καλά κρατεί.

Και όχι πάντα στο πνεύμα της άμιλλας. Κάθε άλλο.

Ανώτεροι και Ανώτατοι αξιωματικοί  που αποτέλεσαν επί 4 χρόνια αρχιστυλοβάτες της τότε φυσικής Ηγεσίας κατηγορούν γι΄αυτό  άλλους που απλά πέραν της τυπικής υπηρεσιακής υποχρέωσης δεν τους διέκρινε και ιδιαίτερος ζήλος στην προώθηση ιδιαίτερα  προσωπικών πολιτικών της τότε πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας.

Άλλοι πάλι χωρίς ίχνος αναστολής συζητούν μεταξύ τους σε άτυπες συναντήσεις πρωϊνού καφέ για το αν έχουν ισχυρούς και ποιους υποστηρικτές σε αυτή την διαδικασία.

Και το μάδημα της μαργαρίτας καλά κρατεί.

Τελευταία μάλιστα, μετά τις συνεχείς αναβολές στη λήψη αποφάσεων, λέγεται, ότι της μόδας στο μάδημα της μαργαρίτας είναι το ερώτημα αν θα γίνουν αυτή την Δευτέρα ή την Τετάρτη ή την Παρασκευή και πάει λέγοντας.

Οι περισσότεροι βέβαια από αυτούς που μαδάνε μαργαρίτες  δεν βρέθηκαν στο Αιγαίο στην μεταναστευτική κρίση πριν από 2 μήνες για την αντιμετώπιση της προκλητικής συμπεριφοράς της Τουρκίας με την εργαλειοποίηση του μεταναστευτικού. Ενδιαφέρον θα είχε να γνώριζε και το προσωπικό του Σώματος και  τις προτάσεις καθενός για την αντιμετώπιση ενός τόσο κρίσιμου θέματος.

Πολλά φέρεται να λέγονταν τότε ( άραγε επηρεασμένοι από την  πολιτική των ανοικτών συνόρων; )  στους διαδρόμους από μερικούς από τους σημερινούς διεκδικητές υψηλών θέσεων στην ιεραρχία του Σώματος.

Αν όμως δεν βρεθούν όλοι αυτοί  στην πρώτη γραμμή πως θα μάθει το προσωπικό τι πρέπει και πώς πρέπει να το κάνει;

Δεν έχουν γίνει γνωστές πρωτοβουλίες στο προσωπικό από τον καθένα τους  ξεχωριστά για την επίλυση προβλημάτων οργάνωσης και λειτουργίας του Σώματος. Ενδιαφέρον θα ήταν το προσωπικό να είχε γίνει δέκτης πρωτοβουλιών για την επίλυση θεμάτων ηλεκτρονικής λειτουργίας των Υπηρεσιών καλύτερης αξιοποίησης των δυνατοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού κ.λ.π.. για την βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον Έλληνα πολίτη.

Άραγε  έχουν και πόσοι από τους επιγόνους έχουν γνώση των  χρηματοοικονομικών εργαλείων για την δημιουργία του Λιμενικού Σώματος της επόμενης δεκαετίας; Άραγε πόσοι  έχουν κάνει δική τους υπόθεση την υλοποίηση του τρέχοντος επενδυτικού προγράμματος;

Ερωτηματικά τίθενται για το εάν και  ποια βήματα έχουν κάνει ο καθένας στον τομέα αρμοδιότητάς του αλλά και ως ανώτατος που αποτελεί μέρος της  ηγεσίας για την ενεργοποίηση των ευεργετικών διατάξεων για το προσωπικό (π.χ. στέγαση, φάρμακα κ.λ.π.) που περιλαμβάνει ο πρόσφατος ν. 4676/2020;

Αυτά και πολλά άλλα  που δεν αναφέρθηκαν, θα πρέπει να αποτελέσουν  μέλημα αυτών που έχουν την ευθύνη να αποφασίζουν  και να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τις αποφάσεις τους αυτές.

Τα Λιμενικά Νέα δεν μπορούν να κρίνουν την δουλειά και την προσφορά των ανώτατων στελεχών του Λιμενικού Σώματος. Απλές σκέψεις και προβληματισμούς των απλών στελεχών μεταφέρουν.

Παράλληλα θέτουν ένα προβληματισμό: Μήπως τελικά η  χρονική περίοδος πριν  από τις Κρίσεις πρέπει να είναι μία δημιουργική περίοδος παρά  μια περίοδος πλήρους απραξίας, είτε λόγω αδυναμιών είτε   για την αποφυγή λαθών;

Μήπως η καταξίωση από μετρήσιμο έργο, θα πρέπει να είναι το κύριο κριτήριο για την επιλογή ή μη ενός στελέχους στην πυραμίδα της ηγεσίας του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ;

Αυτό που επίσης επισημαίνουν είναι:

Την ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ αυτό το παρατεταμένο αρρωστημένο κλίμα μεταξύ των στελεχών.

Ας επιλεγούν οι καλύτεροι κατά την γνώμη των Υπευθύνων. Αυτοί έχουν την ευθύνη. Αυτοί θα κριθούν για τις αποφάσεις τους αυτές.

Το Λιμενικό Σώμα πρέπει να προχωρήσει μπροστά. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ. Για να γίνει αυτό χρειάζεται άμεσες και σταθερές αποφάσεις και προσήλωση στους στόχους που θα τεθούν.

Κάθε μέρα καθυστέρησης στην λήψη των αποφάσεων βλάπτει σοβαρά την αξιοπιστία του προσωπικού του  στις θεσμικές λειτουργίες.

limeniakanea.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Γυάρος χαρακτηρίστηκε «θαλάσσια προστατευόμενη περιοχή» – Απαγορεύτηκε το ψάρεμα

Η Γυάρος είναι το πρώτο νησί των Κυκλάδων όπου, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, χαρακτηρίστηκε ως «θαλάσσια προστατευόμενη περιοχή», με το ψάρεμα να περιορίζεται. Παράλληλα, η προστασία της περιοχής ελέγχεται με ραντάρ και πλεούμενα που περιπολούν από τη Σύρο, ενώ αναμένεται να ακολουθήσουν δύο πολύ μεγαλύτερες προστατευόμενες περιοχές με αποτέλεσμα τη δημιουργία

Αυτό θα είναι το νέο δρομολόγιο του Olympic Champion Jet – Πότε ξεκινάει

Στις 10 Μαΐου αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια το Olympic Champion Jet (π. Santorini Palace), το οποίο έχει ναυλωθεί από την Sea Jets. Έγινε γνωστό και επίσημα το δρομολόγιο το οποίο πρόκειται να εκτελεί κατά την τρέχουσα θερινή περίοδο, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του cyclades24, ότι

Νέος Διοικητής στην 4η ΠΕ.ΔΙ.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ ο Αρχιπλοίαρχος Γεώργιος Χατζηγεωργίου

Ο Αρχιπλοίαρχος Λ.Σ. Γεώργιος Χατζηγεωργίου αναλαμβάνει τη Διοίκηση της 4ης ΠΕ.ΔΙ.Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ, στη θέση της Νίκης Δανδουλάκη που αποστρατεύτηκε τον περασμένο Μάρτιο με το βαθμό της Υποναυάρχου Λ.Σ.. Ο νέος Διοικητής των Λιμενικών Υπηρεσιών της Κεντρικής Ελλάδας για Θεσσαλία, Στερεά Ελλάδα και Εύβοια, υπηρετούσε μέχρι πρότινος ως Διοικητής

O Δημήτρης Μάγειρας Κεντρικός Λιμενάρχης Μυτιλήνης

Ο Αντιπλοίαρχος, Δημήτρης Μάγειρας είναι ο νέος Κεντρικός Λιμενάρχης Μυτιλήνης στη θέση του Αντιπλοίαρχου,  Σωτήρη Χονδρόπουλου σύμφωνα με απόφαση του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος.  Ο κ. Μάγειρας που εκτελούσε χρέη Υπολιμενάρχη προέρχεται από τον πυρήνα του Λιμεναρχείου από την Ασφάλεια όπου διατέλεσε επί σειρά ετών

Μετάβαση στο περιεχόμενο