Μεταθέσεις 2022: Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα…

Βρισκόμαστε στη μέση του Φλεβάρη και ακόμη να ολοκληρωθεί η διαδικασία στα Συμβούλια Μεταθέσεων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. προκειμένου κυρωθούν οι σχετικοί Πίνακες Τακτικών Μεταθέσεων από τον κ. Υπουργό, όπως προβλέπει ο νόμος.

Αντίθετα φημολογείται, ότι τα Συμβούλια Μεταθέσεων έχουν διακόψει τις εργασίες τους,  γιατί εκ των υστέρων  ανακαλύφθηκε, ότι το «τέλειο και ιδανικό» π.δ. 11/2021 δεν είναι τόσο «τέλειο» όσο διαφημιζόταν από  τους εμπνευστές του. Χρειάζεται κάποια τροποποίηση, ένα μερεμέτι…

Διερωτάται κανείς, όταν προωθείτο  για υπογραφή στον κ. Υπουργό το σχέδιο του νέου π.δ., ενημερώθηκε  ότι το πολυδαίδαλο σταυρόλεξο των μορίων και διαφόρων κριτηρίων θα έχει σαν ΑΜΕΣΟ αποτέλεσμα την διενέργεια πάνω από 2.500 έως 3.000 στην συντριπτική τους πλειοψηφία άσκοπων μεταθέσεων του προσωπικού;

Επεξηγήθηκαν οι συνέπειες στην ομαλή λειτουργία του Σώματος και οι  οικονομικές απαιτήσεις ενός τέτοιου εγχειρήματος που με βεβαιότητα οδηγεί στην κατασπατάληση  πολύτιμων οικονομικών πόρων;

Είναι γεγονός, ότι πολλοί  από την πρώτη στιγμή είχαν εκφράσει την κριτική τους για το ανεδαφικό και  ανεφάρμοστο στην πράξη αυτού του π.δ.  Στους  εμπνευστές του νέου π.δ.  γιατί άραγε χρειάστηκε  ενάμισης χρόνος για να γίνει αντιληπτό το παράλογο και ανέφικτο πολλών  εφαρμοστικών ρυθμίσεων του;

Έχοντας υπόψη το ιστορικό των μεταθέσεων έτους 2021, οι οποίες δεν διενεργήθηκαν με το επιχείρημα, ότι δεν είχε εκδοθεί ο Κανονισμός κατανομής των οργανικών θέσεων, μήπως και για τις μεταθέσεις του έτους 2022 αναζητείται νομικό κώλυμα – αιτία ώστε να αποφευχθούν;

Σημειώνεται, ότι μέχρι τέλος Φεβρουαρίου σύμφωνα με το π.δ. 11/2021 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία και ο κ. Υπουργός να έχει κυρώσει τους Πίνακες Μεταθέσεων.

Οπότε, αν δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι τέλος Φεβρουαρίου η διαδικασία αυτή (δηλαδή εντός των 10 επόμενων ημερών), χαιρετίσματα. Του χρόνου πάλι τακτικές μεταθέσεις. Ας είναι καλά οι αποσπάσεις και οι έκτακτες μεταθέσεις για λόγους υγείας… Παλιά μου τέχνη κόσκινο…

Είναι χρήσιμο και αξίζει να δούμε την διαδικασία των μεταθέσεων όπως προβλέπεται στο νέο π.δ.:

Βήμα 1ο: «Η διαδικασία των τακτικών μεταθέσεων διενεργείται κατ’ έτος, …….. αρχίζει τον μήνα Οκτώβριο εκάστου έτους και ολοκληρώνεται τον μήνα Φεβρουάριο του επομένου έτους (Άρθρο 14)

Βήμα 2ο: «Το Ανώτατο Συμβούλιο Μεταθέσεων προτείνει τις κενές θέσεις στις υποστελεχωμένες Υπηρεσίες Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. όπως αυτές διαμορφώνονται μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου του ιδίου έτους, με κριτήριο τις υπηρεσιακές ανάγκες και μέχρι το σημείο που επαρκούν οι πιστώσεις…» (Άρθρο 16 παρ. 4)

Βήμα 3ο: «Η Διεύθυνση Προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καταρτίζει πίνακα τακτικών μεταθέσεων με βάση τις δηλώσεις του άρθρου 17 ο οποίος εισάγεται στο αρμόδιο Συμβούλιο Μεταθέσεων τον μήνα Ιανουάριο…» (Άρθρο 18 Παρ.1)

Βήμα 4ο: «Οι πίνακες των τακτικών μεταθέσεων κυρώνονται εντός του μηνός Φεβρουαρίου με απόφαση η οποία εκδίδεται από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ή από το υφιστάμενο κλιμάκιο διοικήσεως στο οποίο έχει μεταβιβασθεί η σχετική αρμοδιότητα….» (Άρθρο 18 Παρ.10)

Με αφορμή το Βήμα 2ο εύλογα προκύπτουν ερωτήματα :

Ποια ήταν η εισήγηση της αρμόδιας Υπηρεσίας ή οργάνου προς το Ανώτατο Συμβούλιο Μεταθέσεων προκειμένου αυτό αποφασίσει τον αριθμό μεταθέσεων με βάσει τις υπηρεσιακές ανάγκες και τις διατιθέμενες πιστώσεις;

Προτάθηκε με  την εισήγηση αυτή συγκεκριμένος αριθμός μεταθέσεων και ποιο το ύψος των διατιθέμενων πιστώσεων για την διενέργειά τους;

Ποια η στάση των εκπροσώπων των εργαζομένων επί του θέματος αυτού;

Πάντως μέχρι εδώ που έχουμε φτάσει σήμερα, ένα είναι βέβαιο: Υπάρχει πλέον ορατός ο κίνδυνος να μην γίνουν ούτε το έτος 2022 Τακτικές Μεταθέσεις.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι κακό για όλους τους εμπλεκόμενους… Αρκετοί θα είναι αυτοί που θα ανακουφιστούν, άλλοι  γιατί δεν ξεσπιτώθηκαν και άλλοι  γιατί απέφυγαν ένα σκόπελο προκειμένου ζητήσουν ξανά την ψήφο στις επερχόμενες εκλογές μεγάλων Ενώσεων.

Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.

Τώρα για αυτούς στα νησιά που υπομονετικά περιμένουν αντικαταστάτες, τι να κάνουμε…, ας περιμένουν λίγα χρόνια ακόμη…

Άντε για να γλυκαθούν, το πολύ- πολύ να τους βγει καμμιά μετάθεση «μετά την παρουσία αντικαταστάτη»… 

Τα καλά της συνδιοίκησης…

Και το θεατρικό του δήθεν και της κοροϊδίας καλά κρατεί…και με το «δίκαιο και ιδανικό» νέο π.δ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επίθεση των Χούθι κατά του ελληνόκτητου M/V Tutor: Το πλοίο «πιστεύεται ότι έχει βυθιστεί»

Πλοίο που στοχοποιήθηκε από τους Χούθι της Υεμένης στις 12 Ιουνίου, ενώ έπλεε στην Ερυθρά Θάλασσα, σε απόσταση 66 ναυτικών μιλίων νοτιοδυτικά της πόλης Χοντέιντα «πιστεύεται ότι έχει βυθιστεί», ανέφερε η βρετανική υπηρεσία ασφάλειας της ναυσιπλοΐας UKMTO. Οι Χούθι είχαν

Στ. Γκίκας: Ενημερωτική επίσκεψη σε ΚΕΠΙΧ – ΕΚΣΕΔ ΛΣ/ΕΛΑΚΤ

Ενημερωτική επίσκεψη στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΚΕΠΙΧ) και στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας & Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) πραγματοποίησε σήμερα ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό του Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχο Λ.Σ. Γεώργιο Αλεξανδράκη, όπου

«Χρυσός» οι διελεύσεις πλοίων από Δαρδανέλια και Βόσπορο

Τα πάνω κάτω στις διελεύσεις πλοίων από τα Δαρδανέλια και τον Βόσπορο φέρνει νέα πολιτική απόφαση της Άγκυρας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, τα τέλη διέλευσης από τα Δαρδανέλια και τον Βόσπορο θα αυξηθούν, από

Ο αντίκτυπος των επιθέσεων των Χούθι στο παγκόσμιο εμπόριο σε αριθμούς

Τις επιπτώσεις των επιθέσεων των Χούθι στο διεθνές εμπόριο αναδεικνύει με νέα έκθεσή της η αμερικανική Υπηρεσία Αμυντικών Πληροφοριών (DIA). Πιο συγκεκριμένα, στην έκθεση αναφέρεται ότι οι επιθέσεις των Χούθι ευθύνονται για τη σημαντική μείωση στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων μέσω της

Μετάβαση στο περιεχόμενο