Πληρώματα Πλωτών Σκαφών Λ.Σ.: Η πιο «ευνοημένη» κατηγορία στελεχών Λ.Σ…

Συγκλονίζουν οι εικόνες που δόθηκαν στην δημοσιότητα αναφορικά με τις προκλήσεις  και  πεπραγμένα της Τουρκικής Ακτοφυλακής στα Ανατολικά θαλάσσια σύνορα της χώρας μας.

Βλέποντας  αυτές τις «ωραίες και ανέμελες  εικόνες» εύκολα κανείς μπορεί να κάνει  συνειρμούς  και να βγάλει πολλά χρήσιμα συμπεράσματα  όπως:

Δεν μπορεί τα πληρώματα των Π.Λ.Σ να απαιτούν να αποζημιώνονται με εκτός έδρας με ποσά ίδια με αυτά των Δημοσίων Υπαλλήλων. Οι Υπάλληλοι ενός Υπουργείου ή μιας νομαρχίας όταν πηγαίνουν  στο διπλανό χωριό ή πόλη δικαιούνται μεγαλύτερης αποζημίωσης, διότι δεν κάνουν κρουαζιέρες αναψυχής στα θαλάσσια σύνορα, όπως κάνουν τα πληρώματα των σκαφών του Λ.Σ.

Αντίθετα, θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι,  αντί να αυξηθούν τα εκτός έδρας των στελεχών στα πλωτά σκάφη να τους περικοπούν μιας και τους παρέχεται η δυνατότητα ψυχαγωγίας με δωρεάν νυκτερινές ρομαντικές βαρκάδες παρέα με τους γείτονες και να δοθούν ως αυξήσεις σε αυτούς που δεινοπαθούν σε κεντρικές υπηρεσίες…

Να κοπεί κάθε  συζήτηση για απαγκίστρωση από τα πλωτά σκάφη στην ηλικία των 45 ετών και να παραμένουν τα πληρώματα μέχρι  τα βαθιά γεράματά τους, προκειμένου να εξασφαλίζουν βέβαιες αναπηρίες σε σπονδυλικές στήλες και στα γόνατα από τα ταχύπλοα και τα φουσκωτά.

Να κοπεί κάθε συζήτηση για νέες προσλήψεις αποφοίτων σχολών ΑΕΝ καθώς και την λειτουργία ειδικών σχολείων για πληρώματα ΥΠΑΞ και Λ/Φ.

Να περιοριστεί ο αριθμός των ημερών αδείας των πληρωμάτων μιας και ευρίσκονται συνεχώς σε διαρκείς κρουαζιέρες, άσε δε που θα πάψει ο πονοκέφαλος και η σπαζοκεφαλιά των υπευθύνων του Κέντρου για εύρεση αντικαταστάτη… Συμπληρωματικά θα μπορούσε να τους συνιστάται  αυστηρά η  δημιουργία οικογένειας μόνο μετά την αποστρατεία τους…

Τέλος για λόγους ίσης αντιμετώπισης των στελεχών του Λ.Σ. να δοθούν τα διπλά χρόνια  και σε όλους εκείνους έχουν δει λιμεναρχείο αλλά και νησιά του ανατολικού Αιγαίου μόνο στις διακοπές τους…

Αν και θα μπορούσε όλα τα παραπάνω να αποτελούν μια κακόγουστη φάρσα,  δυστυχώς  όμως αποτελούν στην πλειοψηφία τους την σκληρή πραγματικότητα. 

Μόνη εξαίρεση η κίνηση της διαδικασίας προσλήψεων 100 αξιωματικών αποφοίτων ΑΕΝ.

Φτάνουν;

Ασφαλώς και δεν επαρκεί ο αριθμός αυτός προκειμένου αποκτήσουν διπλά πληρώματα όλα τα πλωτά μέσα του Λ.Σ. Και αυτά που παραλαμβάνονται στο πλαίσιο υλοποίησης του τρέχοντος επενδυτικού προγράμματος με τι πληρώματα θα στελεχωθούν;

Αναζητούνται ανθρώπινες συνθήκες για την εκτέλεση της αποστολής των πληρωμάτων των πλωτών Λ.Σ. Δεν αποτελούν  κάτι έκτακτο ή προσωρινό οι υβριδικές απειλές στα Ανατολικά θαλάσσια, ούτε η έρευνα και διάσωση στην μανιασμένη θάλασσα.

Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να προβληματίζουν όλους αυτούς  που  υμνούν το Λ.Σ χωρίς καμμιά ιδιαίτερη αναφορά και στα πληρώματα των Π.Λ.Σ.

 Η αναγνώριση της προσφοράς τους αποτελεί πρώτιστη  ηθική υποχρέωση όλων μας.

Η εξασφάλιση  πόρων για την συντήρηση  των πλωτών μέσων, ώστε να μην προδοθούν τα πληρώματά τους την κρίσιμη στιγμή, επίσης αποτελεί επιτακτική ανάγκη.

Η οικονομική ισοπέδωση και η μη οικονομική αναγνώριση των δύσκολων συνθηκών που καλούνται τα πληρώματα να φέρουν σε πέρας την αποστολή τους, δεν δρα θετικά στην διατήρηση υψηλά του ηθικού τους.

Τα στελέχη αυτά δεν εργάζονται με ωράριο αλλά εκτελούν αποστολές τις περισσότερες φορές σε συνθήκες υψηλού κινδύνου…

Τα στελέχη μέλη πληρωμάτων των πλωτών σκαφών δεν ζητούν κάτι το εξαιρετικό παρά μόνο την απλή φροντίδα  της πολιτείας. Την αξίζουν.

Για την προσήλωση και εκτέλεση της κάθε αποστολής με φιλότιμο και αυταπάρνηση, τα πληρώματα δεν χρειάζονται παραινέσεις. Χρόνια τώρα ξέρουν πώς με σεμνότητα να  πράττουν το καθήκον τους…

Γνωρίζουν καλά πώς να  φυλάγουν Θερμοπύλες..

Υ.Γ.: Στους υγειονομικούς της χώρας η πολιτεία σε αναγνώριση της  υπεράνθρωπης και με αυταπάρνηση  μάχη τους για την διάσωση συμπολιτών μας από τον COVID-19 έδωσε ένα σημαντικό βοήθημα.

Μήπως πρέπει να εξεταστεί από την πολιτεία η έκτακτη ή και σε μόνιμη βάση οικονομική ενίσχυση των πληρωμάτων των σκαφών του Λ.Σ. που έχουν ταχθεί να αντιμετωπίζουν μέρα νύκτα της υβριδικές απειλές από τον εξ Ανατολάς γείτονα;

Θα βοηθηθούν  πολύ, αν  δουν τα βίντεο που δόθηκαν από το Αρχηγείο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ στην δημοσιότητα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επίθεση των Χούθι κατά του ελληνόκτητου M/V Tutor: Το πλοίο «πιστεύεται ότι έχει βυθιστεί»

Πλοίο που στοχοποιήθηκε από τους Χούθι της Υεμένης στις 12 Ιουνίου, ενώ έπλεε στην Ερυθρά Θάλασσα, σε απόσταση 66 ναυτικών μιλίων νοτιοδυτικά της πόλης Χοντέιντα «πιστεύεται ότι έχει βυθιστεί», ανέφερε η βρετανική υπηρεσία ασφάλειας της ναυσιπλοΐας UKMTO. Οι Χούθι είχαν

Στ. Γκίκας: Ενημερωτική επίσκεψη σε ΚΕΠΙΧ – ΕΚΣΕΔ ΛΣ/ΕΛΑΚΤ

Ενημερωτική επίσκεψη στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΚΕΠΙΧ) και στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας & Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) πραγματοποίησε σήμερα ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό του Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχο Λ.Σ. Γεώργιο Αλεξανδράκη, όπου

«Χρυσός» οι διελεύσεις πλοίων από Δαρδανέλια και Βόσπορο

Τα πάνω κάτω στις διελεύσεις πλοίων από τα Δαρδανέλια και τον Βόσπορο φέρνει νέα πολιτική απόφαση της Άγκυρας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, τα τέλη διέλευσης από τα Δαρδανέλια και τον Βόσπορο θα αυξηθούν, από

Ο αντίκτυπος των επιθέσεων των Χούθι στο παγκόσμιο εμπόριο σε αριθμούς

Τις επιπτώσεις των επιθέσεων των Χούθι στο διεθνές εμπόριο αναδεικνύει με νέα έκθεσή της η αμερικανική Υπηρεσία Αμυντικών Πληροφοριών (DIA). Πιο συγκεκριμένα, στην έκθεση αναφέρεται ότι οι επιθέσεις των Χούθι ευθύνονται για τη σημαντική μείωση στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων μέσω της

Μετάβαση στο περιεχόμενο