«Ναυάγιο» για φέρι-μποτ, ίσως ημερόπλοιο στον Κορινθιακό

Επιβεβαιώνεται, από την ηγεσία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αιγιάλειας, ότι ξαναζεσταίνεται, εκατέρωθεν του Κορινθιακού, το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Αιγίου-Αγίου Νικολάου Φωκίδας, παρά το μηδενικό ενδιαφέρον εταιρειών που θα μπορούσαν να επαναλειτουργήσουν την παλιά γραμμή φέρι-μποτ.ΑΣΥΜΦΟΡΟΟπως λέει στην «ΠτΔ» ο πρόεδρος του ΔΛΤ Δημήτρης Φιλιππάτος, «λόγω της ασύμφορης εκτέλεσης δρομολογίων, επιχειρηματικά δεν υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον, τους τελευταίους 9 μήνες, ακόμα και κατά την καλοκαιρινή-τουριστική περίοδο.Τόσο το ΔΛΤ όσο και το νεοσυσταθέν του απέναντι Δήμου Δωρίδος, ανακινούν, κατά τακτά διαστήματα, το θέμα, προσβλέποντας σε εξυπηρέτηση των πολιτών, επισκεπτών ή διερχόμενων οχημάτων, ωστόσο, μέχρι σήμερα, καμία πλοιοκτήτρια εταιρεία, δεν έχει επιδείξει ενδιαφέρον να ρισκάρει, αφού τα νούμερα δεν βγαίνουν, κάτι που ίσως έχει να κάνει και με τη λειτουργία της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.ΕΛΠΙΔΑΟμως, ο Γ. Φλιππάτος, που ασταμάτητα καταβάλλει προσπάθειες για την ενεργοποίηση της παλιάς ακτοπλοοϊκής γραμμής, αφήνει μια χαραμάδα ελπίδας ανοιχτή, «όχι για οχηματαγωγό πλοίο, αλλά για διαφορετικού τύπου πλεούμενα, τα οποία ενδεχομένως εξυπηρετήσουν μόνο τους επιβάτες».Οπως λέει στην «ΠτΔ», υπάρχει επαφή με ελληνικές ή ξένες εταιρείες που διαθέτουν μικρά σκάφη – των 40-50 και θέσεων, τύπου δελφινιών, με τις οποίες το ΔΛΤ βρίσκεται σε συζητήσεις.Τα λεγόμενα ημερόπλοια, εξετάζουν μια γραμμή που θα συνδυάζει, πιθανά, την εξυπηρέτηση της μετακίνησης απέναντι, με μία εναλλακτική διαδρομή – που μπορεί να είναι και για ημερήσιες εκδρομές στον Κορινθιακό – στο δρομολόγιο Αίγιο-Ναύπακτος-Γαλαξίδι-Ιτέα-Αίγιο και μόνο για τη θερινή σεζόν.ΝΗΣΙΔΕΣΣτο μεταξύ, αίσθηση έχει προκαλέσει η πρόταση σύνδεσης του Αιγίου με τον Αγιο Νικόλαο, με πλωτές κατάφυτες νησίδες, κάτι που θα έδινε τεράστια-παγκόσμια και εγχώρια-τουριστική ανάπτυξη 12 μηνών. Το πρότζεκτ περιλαμβάνει νέες θέσεις εργασίας, επιπλέον δημοτικά έσοδα, ενώ διασφαλίζει τεράστια προβολή, με κορυφαίο στοιχείο τη γειτνίαση με άλλα μέρη, αλλά και το τρίγωνο Δελφοί – Αρχαία Ολυμπία – Επίδαυρο, παράλληλα με κέντρα προσκυνηματικού τουρισμού.Βάσει σχεδίου, η κάθε νησίδα θα είναι ανά 1 χλμ. με ενδεχόμενο υπόβαθρο παροπλισμένο αεροπλανοφόρο, ή άλλες τεχνικές, εφικτές και εφαρμοσμένες σε ξένες χώρες.Υποστηρίζεται ότι κανείς θα μπορεί να πηγαίνει απέναντι, όλο τον χρόνο, με απόλυτη ασφάλεια για σκάφος ή ακόμα και κολυμπώντας, αλλά με σωσίβιο, κανό ή θαλάσσιο ποδήλατο, με στάσεις για καφέ και ηλιοθεραπεία.Δ.Τ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΑΛΣ: Σε ζεστή, φιλική ατμόσφαιρα η εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΠΕΑΛΣ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Σε μια ζεστή, φιλική ατμόσφαιρα, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024, η εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της ΠΕΑΛΣ, στον κατάμεστο από μέλη, φίλους και προσκεκλημένους της Ένωσης φιλόξενο χώρο του bar – restaurant “Μαντζάρου 3” στο Κολωνάκι.

Η κοπή της πίτας του Συλλόγου Αποστράτων Λιμενικού Σώματος Κρήτης και Δωδ/σων (φωτο)

Μέσα σε ζεστό οικογενειακό και συναδελφικό κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες 24-2-24 η κοπή της πίτας του Συλλόγου Αποστράτων Λιμενικού Σώματος Κρήτης και Δωδ/σων στη Ταβέρνα ΑΛΩΝΑΚΙ. Η εκδήλωση μας έχει γίνει πλέον θεσμός και αυτό το δείχνει η αθρόα και μαζική

ΕΛΣΤΑΤ: Συνεχίζεται η συρρίκνωση του ελληνικού νηολογίου

Περαιτέρω μείωση κατά 0,5% (9 πλοία) κατέγραψε ο αριθμός των υπό ελληνική σημαία πλοίων (άνω των 100 κοχ) το Δεκέμβριο 2023 (1816 πλοία) σε σύγκριση με τον αντίστοιχο αριθμό του Δεκεμβρίου 2022 (1825 πλοία), σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή

Χολέρα: Lockdown σε κρουαζιερόπλοιο λόγω κρουσμάτων

Τουλάχιστον 15 άτομα έχουν απομονωθεί λόγω «ύποπτης ασθένειας», ενώ επιβάτης ανέφερε ότι ο καπετάνιος τον ενημέρωσε ότι πρόκειται για χολέρα. Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές του Μαυρικίου. Το κρουαζιερόπλοιο Norwegian Dawn παραμένει ανοικτά του λιμανιού αφού του έχει απαγορευτεί να δέσει

Μετάβαση στο περιεχόμενο