Νέα αεροπλάνα ΛΣ-ΕΛΑΚΤ: Η πρόταση της Sundtair

Σε ανάρτηση των ΛΝ στις 22 Μαΐου 2023 (https://limenikanea.gr/ls-synechizei-tin-anazitisi-gia-kainourgia-aeroplana/) αναφερόταν ότι σε ενημερωτικές συναντήσεις με οικονομικούς φορείς που είχε το Α/ΛΣ-ΕΛΑΚΤ στο πλαίσιο της σχεδιαζόμενης προμήθειας δύο νέων αεροπλάνων, συναντήθηκε στις 15/5/2023 με την εταιρία «Sundtair Group».

Σήμερα, αναδημοσιεύεται η ανάλυση της πρότασης που παρουσίασε η Sundt Air εκείνη την ημέρα στους επιτελείς του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ (πηγή:  e-Αmyna (@e_amyna) / Twitter):

«Η μετασκευή του Beechcraft King Air 350ER από τη νορβηγική Sundt Air είναι ενδιαφέρουσα λύση για την κάλυψη της απαίτησης του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ, καθώς το αεροσκάφος επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 312kts, επιχειρησιακή οροφή 35.000ft και εμβέλεια 2.355nm, ενώ σε νορβηγική υπηρεσία αναλαμβάνει δεκάωρες αποστολές περιπολίας συνόρων, επιθεώρησης αλιείας και Έρευνας Και Διάσωσης (SAR), οι οποίες περιλαμβάνουν επιτήρηση περιοχών έκτασης 6.000mi², επιχειρώντας πέντε ημέρες εβδομαδιαίως.  

» Στο αεροσκάφος εγκαθίσταται σύστημα διαχείρισης αποστολής Seahunter 8000 της Norwegian Special Mission, μέλους του ίδιου βιομηχανικού ομίλου, το οποίο ολοκληρώνει μεταξύ άλλων δεδομένα ραντάρ πεδίου έρευνας 360°, Εναέριου Ραντάρ Πλευρικής Όρασης (SLAR), συσκευής εντοπισμού Υπερύθρων Πρόσθιας Όρασης (FLIR), Ηλεκτροπτικού/Υπέρυθρου (EO/IR) συγκροτήματος, Υπέρυθρου/Υπεριώδους (IR/UV) σαρωτή, Υπερφασματικού Φθορισμού Επαγόμενου από Λέιζερ (HLIF) μέσω Φωτοεντοπισμού και Αποστασιομέτρησης (LIDAR), πομποδέκτη Συστήματος Αυτόματης Αναγνώρισης (AIS), ζεύξης δεδομένων πραγματικού χρόνου, βίντεο Υψηλής Ευκρίνειας (HD), Πληροφοριών Σημάτων (SIGINT) και επικοινωνιών.  

» Επίσης εξασφαλίζει αμφίδρομη διεπαφή με το Σύστημα Διαχείρισης Πτήσης (FMS) του αεροσκάφους, ενώ παράλληλα απεικονίζει τα προαναφερόμενα δεδομένα σε Οθόνη Πολλαπλής Λειτουργίας (MFD) του θαλάμου χειρισμού.  

» Το Seahunter 8000 επιτρέπει την ανάληψη πολλαπλών αποστολών, συμπεριλαμβανομένης της Επίγνωσης Θαλάσσιας Κατάστασης (MSA), περιβαλλοντικής επιτήρησης, εντοπισμού, παρακολούθησης και ταξινόμησης θαλάσσιας ρύπανσης, προστασίας ενεργειακών υποδομών, παρακολούθησης ναυσιπλοΐας, προστασίας Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (EEZ), ανακούφισης θεομηνιών, Συντονισμού Αεροσκαφών (ACO), ελέγχου εναέριας πυρόσβεσης και συνδρομής σωμάτων ασφαλείας.  

» Η πλειονότητα των αισθητήρων εγκαθίσταται σε πλήρως πιστοποιημένο ατρακτίδιο ειδικής αποστολής, προσαρμοσμένο στην κοιλιά της ατράκτου. Επίσης εγκαθίσταται σωλήνας άφεσης σημαντήρων, για τη συλλογή και ανάλυση δείγματος σε περίπτωση ρύπανσης.  

» Η Sundt Air διαθέτει Έγκριση Οργανισμού Σχεδίασης (DOA) κατά Μέρος 21 Υπομέρος J του Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA).  

» Τέλος υπενθυμίζεται ότι η ΠΑ αξιοποιεί επιχειρησιακά δύο King Air 350C, δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), ενώ η Beechcraft προσφέρει την αναβαθμισμένη έκδοση King Air 360ER, με θάλαμο επιβατών συμπιεσμένο στα 6,8psi, αντί 6,5psi του King Air 350ER.»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «λεωφόρος» της κοκαΐνης

Έξι φορτηγά γεμάτα με στρατιώτες και αστυνομικούς έφτασε μέσα στη νύχτα έξω από ένα σπίτι στο Γκουαγιακίλ του Ισημερινού. Η πόρτα του σπιτιού έγραφε πως «ενοικιάζεται» και τα φώτα ήταν σβηστά. Ωστόσο, δεν πτοήθηκαν από το φαινομενικά άδειο σπίτι καθώς

Βυθίζεται το ελληνόκτητο πλοίο που χτυπήθηκε από τους Χούθι – Αναφορές για νεκρό

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, το πλοίο έχει υποστεί σοβαρή βλάβη στο μηχανοστάσιο, πλέει εδώ και ώρες ακυβέρνητο και παρουσιάζει εισροή υδάτων. Αναφορές σε αραβικά ΜΜΕ σημειώνουν ότι υπάρχει ένα νεκρός από το πλήρωμα. Το ελληνικό λιμενικό διευκρίνισε ότι ανάμεσα στα

Γιώργος Αυτιάς: Στρασβούργο

Ακόμη και στους αριθμούς μπορεί κανείς να ασκήσει ερμηνευτική βία. Μπορεί να βλέπει στα εκλογικά μεγέθη όχι αυτό που μετράνε, αλλά το είδωλο των προκαταλήψεών του. Κάπως έτσι, κάποιοι είχαν «διαβάσει» το αποτέλεσμα προτού καν κλείσουν οι κάλπες την Κυριακή.

Αρχίζει η δικαστική μάχη δισ. ευρώ για τα εγκλωβισμένα αεροσκάφη

Μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες leasing αεροσκαφών ξεκίνησαν τη δικαστική μάχη εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών στο Δουβλίνο, μία αναμέτρηση στην οποία παίζονται αποζημιώσεις τουλάχιστον 2,5 δισ. ευρώ για αεροσκάφη που παραμένουν αποκλεισμένα στη Ρωσία. Οι εκμισθωτές έχουν εγείρει αγωγές κατά δεκάδων

Μετάβαση στο περιεχόμενο