Νέα δεδομένα στην γραμμή Μυτιλήνη – Αιβαλί

Δρομολογείται καταμαράν 1.000 θέσεων τον Απρίλιο και θα πραγματοποιεί καθημερινά δρομολόγια

Την δυνατότητα πολύ μεγάλης αύξησης των Τούρκων τουριστών που φθάνουν στην Λέσβο από την Τουρκία δίνει η νέα επιχειρηματική κίνηση του τουριστικού πράκτορα Άρη Λαζαρή και του τουριστικού – ναυτιλιακού πρακτορείου Mitilene Tours. Το ναυτιλιακό πρακτορείο και σε συνεργασία με την τουρκική ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Ζαλέ από τον Απρίλιο θα δρομολογήσουν στην γραμμή Αϊβαλί – Μυτιλήνη ένα πλοίο με μεταφορική ικανότητα 1.000 επιβατών, το όνομα του είναι Emine Zale. Πρόκειται για ένα πλοίο τύπου καταμαράν που μέχρι τώρα εκτελούσε δρομολόγια στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κωνσταντινούπολη και των Πριγκηπόννησων.
Τα τέσσερα μικρά σκάφη που είναι δρομολογημένα στην γραμμή Μυτιλήνης – Αϊβαλί είχαν συνολική μεταφορική ικανότητα 1.200 επιβατών. Η προσθήκη του νέου πλοίου θα αυξήσει την δυνατότητα μεταφοράς επιβατών κατά 83% στη συγκεκριμένη γραμμή.
Σε δήλωση του στο «Ν» ο Άρης Λαζαρής τόνισε «ετοιμαζόμαστε το πρώτο ταξίδι του Emine Zale να γίνει στις 12 Απριλίου. Πρόκειται για ένα πολυτελέστατο πλοίο, είναι ένα πραγματικό στολίδι. Θα δώσει νέα διάσταση στην ταξιδιωτική εμπειρία όσων ταξιδεύουν στην γραμμή. Μόλις υπογράψαμε την συμφωνία συνεργασίας και είμαστε ενθουσιασμένοι.
Φαντάζομαι πως καθημερινά θα έρχεται στην Λέσβο ένα ολόκληρο χωριό από Τούρκους τουρίστες.
Σκοπεύουμε άμεσα να ενημερώσουμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ώστε η Μυτιλήνη και η Λέσβος ολόκληρη να προετοιμαστούν για να ανταποκριθούν σε αυτή την μεγάλη αύξηση του τουριστικού ρεύματος που θα έλθει το φετινό καλοκαίρι στο νησί.
Η πρόκληση δεν είναι μόνο να αντεπεξέλθουμε αλλά να μη χάσουμε τον τουρισμό τα επόμενα χρόνια. Θα εξαρτηθούν πολλά από τη φετινή μας στάση συνολικά».


Εκτίμηση του κ. Λαζαρή είναι πως η αύξηση των διαθέσιμων θέσεων επιβατών στα πλοίο που συνδέουν την Λέσβο με τις πόλεις των Τουρκικών παραλίων μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλη ανάπτυξη των αφίξεων Τούρκων τουριστών που είναι πιθανό να φθάνουν μέχρι και τις 300.000 στο σύνολο του έτους. Όταν το 2023 οι αφίξεις είχαν ανέλθει στις 73.500.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο