Νεκρός στις ΗΠΑ πληροφοριοδότης στην υπόθεση της Boeing – Τι είχε καταγγείλει στο BBC το 2019

Νεκρός εντοπίστηκε ο 62χρονος Τζον Μπαρνέτ, πρώην υπάλληλος της εταιρείας Boeing, ο οποίος είχε δώσει στοιχεία για τη λειτουργία του κολοσσού στο πλαίσιο αγωγής εναντίον της για κενά ασφαλείας, σύμφωνα με το BBC. Βρέθηκε νεκρός στο φορτηγό του στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου όπου διέμενε.

Ο Μπαρνέτ εργαζόταν για την Boeing επί 32χρόνια και συνταξιοδοτήθηκε το 2017. Ο ιατροδικαστής της κομητείας Τσάρλεστον επιβεβαίωσε τον θάνατό του, αναφέροντας ότι ο 62χρονος «πέθανε από αυτοτραυματισμό στις 9 Μαρτίου».

Οι Αρχές διεξάγουν περαιτέρω έρευνες για τον θάνατο του Μπαρνέτ, με την εταιρεία να εκφράζει τα συλλυπητήριά της για τον θάνατο του πρώην εργαζόμενού της.

Διαβάστε επίσης: ΗΠΑ: «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές» – Εντόπισαν προβλήματα στην παραγωγή του Boeing 737 Max

Ο 62χρονος είχε -μεταξύ άλλων- το πόστο του υπεύθυνου ποιότητας στο εργοστάσιο του Τσάρλεστον, το οποίο κατασκεύαζε το 787 Dreamline που χρησιμοποιείται σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Σε συνέντευξή του στο BBC το 2019 είχε πει ότι οι εργαζόμενοι αναγκάζονταν να τοποθετούν εξαρτήματα χαμηλής ποιότητας στα αεροσκάφη, ενώ είχε μιλήσει για σοβαρά προβλήματα στα συστήματα οξυγόνου. Μάλιστα, είχε προειδοποιήσει ότι μία στις τέσσερις μάσκες οξυγόνου δεν θα μπορούσε να ήταν λειτουργική σε περίπτωση κινδύνου.

Ο Μπαρνέτ είχε εκφράσει έντονη ανησυχία για το γεγονός πως οι πιέσεις που ασκούνταν για την κατασκευή νέων αεροσκαφών οδηγούσε σε βιαστική συναρμολόγηση, εις βάρος της ασφάλειας, με την εταιρεία να αρνείται τις κατηγορίες. Έπειτα, σημείωσε ότι οι εργαζόμενοι δεν ακολουθούσαν τις διαδικασίες ελέγχου που προβλέπονταν, όσον αφορά τη διαδικασία ελέγχουν των εξαρτημάτων.

Κατά τον Μπαρνέτ, αφαιρούσαν υποβαθμισμένα εξαρτήματα ακόμα και από τoυς κάδους απορριμμάτων για να τα τοποθετήσουν σε αεροσκάφη υπό κατασκευή, ώστε να μειωθεί ο χρόνος παραγωγής τους. Μάλιστα, είχε ισχυριστεί πως είχε προειδοποιήσει τους ανωτέρους του για τις ανησυχίες του, σημειώνοντας ότι τα όσα είπε δεν τα έλαβαν στα σοβαρά.

Από την πλευρά της, η Boeing είχε εκδώσει ανακοίνωση αρνούμενη τις καταγγελίες του Μπαρνέτ, αλλά η επιθεώρηση της ΥΠΑ έδειξε ότι ορισμένες από τις ανησυχίες του υπεύθυνου ήταν εύλογες. Η εταιρεία είχε επίσης σημειώσει ότι όντως είχαν εντοπιστεί προβλήματα σε συσκευές οξυγόνου, αλλά απέρριψε τις κατηγορίες ότι οι φιάλες αυτές τοποθετήθηκαν σε λειτουργικά αεροσκάφη.

Μετά τη συνταξιοδότησή του, ο Μπαρνέτ ξεκίνησε νομικό αγώνα κατά της εταιρείας, κατηγορώντας τη Boeing για δυσφήμιση και παρεμπόδιση της καριέρας του, μετά τις καταγγελίες. Την περασμένη εβδομάδα είχε βρεθεί στο Τσάρλεστον για να καταθέσει σχετικά με την υπόθεση. Συγκεκριμένα, έδωσε κατάθεση στους δικηγόρους της Boeing ενώ ήταν προγραμματισμένο να υποβληθεί σε νέα ανάκριση το περασμένο Σάββατο.

Ο Μπαρνέτ δεν εμφανίστηκε και ως εκ τούτου σήμανε συναγερμός, με τις Αρχές να ξεκινούν έρευνα στο ξενοδοχείο που διέμενε, πριν τον εντοπίσουν νεκρό στο φορτηγό του που βρισκόταν στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου που διέμενε.

Με πληροφορίες από το ΒΒC

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο