O ΟΛΠ καταθέτει επικαιροποιημένο Master Plan στο υπουργείο Ναυτιλίας

Ο ΟΛΠ πρόκειται να καταθέσει, το αργότερο έως τις αρχές της επόμενης
εβδομάδας, το επικαιροποιημένο Master Plan του Οργανισμού στο υπουργείο
Ναυτιλίας, σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr.

Του Φώτη Φωτεινού

«Το επικαιροποιημένο Master Plan δεν περιέχει αλλαγές στα έργα, αλλά
τεχνικές προσαρμογές, έπειτα από παρατηρήσεις που υποβλήθηκαν»,
σχολιάζει στέλεχος του ΟΛΠ.

Σημειώνεται ότι μεταξύ του υπουργείου Ναυτιλίας και του ΟΛΠ υπάρχουν
ορισμένες διαφωνίες, όπως δήλωσε πρόσφατα ο νέος υπουργός Ναυτιλίας
Φώτης Κουβέλης, σημειώνοντας ωστόσο ότι «μπορεί να βρεθεί κοινός τόπος
μέσα από μία εξελισσόμενη συζήτηση».

Για την επόμενη εβδομάδα είναι προγραμματισμένη σύσκεψη της
Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ), η οποία όμως, εφόσον
κατατεθεί το επικαιροποιημένο Master Plan, ενδέχεται να μετατεθεί.

Oι επενδύσεις του master plan

Το master plan προβλέπει υποχρεωτικές επενδύσεις, ύψους 293,8 εκατ.,
με ορίζοντα υλοποίησης το 2021 και προαιρετικές, ύψους 172 εκατ., με
στόχο να μετατρέψει τον Πειραιά σε μεταφορικό κόμβο διεθνούς εμβέλειας.

Οι υποχρεωτικές επενδύσεις είναι οι ακόλουθες:

-Επέκταση του επιβατικού λιμένα στη νότια ζώνη,

-Μετατροπή της πενταγωνικής αποθήκηςσε επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας,

-Υπόγεια σύνδεσητου σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων με τον χώρο πρώην ΟΔΔΥ,

-Bυθοκόρηση του κεντρικού λιμένα,

-Κατασκευή του νέου προβλήτα πετρελαιοειδών,

-Επέκταση του σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων,

-Βελτίωση των υποδομών της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης,

-Προμήθεια νέου εξοπλισμού,

-Βελτίωση και συντήρηση των υποδομών του λιμένα.

Στις προαιρετικές συμπεριλαμβάνονται οι ακόλουθες:

-Ανάπτυξη κέντρου αποθήκευσης και διανομής στον χώρο του πρώην ΟΔΔΥ,

-Κατασκευή δύο πολυώροφων κηρίων στάθμευσης αυτοκινήτων, συνολικής έκτασης 150.000 τετραγωνικών μέτρων,

-Αγορά οικολογικών λεωφορείων που θα κυκλοφορούν εσωτερικά του λιμανιού εξυπηρετώντας εργαζόμενους και επιβατικό κοινό,

-Κατασκευή νέου επιβατικού σταθμού κρουαζιέρας στη νότια ζώνη του λιμανιού,

-Κατασκευή, σε πρώτη φάση, δύο 5άστερων ξενοδοχείων. Το ένα στο
«Παλατάκι», εκεί όπου δεσπόζει το λιοντάρι – περιοχή Πόρτο Λεόνε. Το
άλλο, θα ανεγερθεί στη «Παγόδα».

Η Cosco, με τις ανωτέρω επενδύσεις, προσπαθεί να ενισχύσει τον
Πειραιά στους τομείς της κρουαζιέρας και της ναυπηγοεπισκευής, αλλά σε
εκείνους των logistics και της ακτοπλοΐας.

metaforespress.gr

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δήλωση ΥΝΑΝΠ κ. Γιάννη Πλακιωτάκη για την ευρεία επιχείρηση έρευνας και διάσωσης αλλοδαπών στη θαλάσσια περιοχή 38 ν.μ. νότια ν. Ρόδου

Τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, με τη συνδρομή του Πολεμικού Ναυτικού, της Πολεμικής Αεροπορίας, άλλα και εμπορικών πλοίων που πλέουν στην περιοχή, συνεχίζουν τη μεγάλη προσπάθεια έρευνας και διάσωσης, που ξεκίνησε τις πρώτες πρωινές ώρες, 38 ναυτικά μίλια νότια της

Άμεσες και δραστικές λύσεις από τον Αλεξανδράκη στις πτητικές διαθεσιμότητες

Στο άρθρο μας με τίτλο «Ποιος θα πετά τα εναέρια μέσα του Λιμενικού;;;» στις 27 Ιουλίου 2022, σχολιάζαμε ότι «…αν τα υπάρχοντα εναέρια μέσα (ΛΣ) τεθούν όλα σε ενέργεια κι αν το ΛΣ προμηθευτεί UAVs στο μέλλον, τότε (το έλλειμμα

Ενισχυμένη και μόνιμη παρουσία Ε.Α.Α.Λ.Σ. στο Αρχηγείο ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ε.Α.Α.Λ.Σ Πειραιάς 10-08-2022 Με την παρούσα ανακοίνωση σας γνωστοποιούνται τα ακόλουθα: Η σημερινή ημέρα για την Ε.Α.Α.Λ.Σ. είναι ημέρα-σταθμός, καθώς το παρελθόν συναντιέται με το παρόν και με το μέλλον του Σώματος αφού η οικογένεια των Αποστράτων του ΛΣ