Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ


Είναι γεγονός ότι ηημιμάθεια σε επίπεδο πολιτικών προσώπων μπορεί να οδηγήσει σε επώδυνεςγια το κοινωνικό σύνολοαποφάσεις
Είναι γεγονός ότιόταν η ημιμάθεια γίνεταιεπί σκοπού και εργαλείο πολιτικής αντιπαράθεσης, τότε αυτό είναι επικίνδυνο για την λειτουργία της δημοκρατίας μας..


Είναι γεγονός ότισυμβάν ρύπανσης, όπως αυτή που προκλήθηκε από το ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ, δεν έχει αντιμετωπίσει από θέση ευθύνης η σημερινή κυβέρνησηΕυτυχώς.
Είναι γεγονός ότιοι κ. Υπουργοί δεν αξιοποιούν την ιστορική εμπειρία που θα μπορούσε να τους φανεί χρήσιμη.
Γι’ αυτό-όπως τα νήπια που αναγνωρίζουν τα φαινόμενα γύρο τους , δια των αισθήσεων και της εμπειρίας..- τα πάντα πουσυμβαίνουν γύρο τουςχαρακτηρίζονται σαν γεγονότα, κατά κανόνα ως τα μεγαλύτερα από ποτέ ή για πρώτη φορά συμβαίνοντα
Έτσι π.χ. ο κ. ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΣ αντί να μας εξηγήσει γιατί δεν λειτούργησε –όπως προβλέπεται από τα σχέδια αντιμετώπισης ρύπανσης που είναι στηριγμένα στην διεθνή εμπειρία και πρακτική- υπερηφανεύεται για τον αυτοσχεδιασμό και προχειρότητα..: «Το δεύτερο σημαντικό και θα έλεγα, ότι έγινε και κάτι το οποίο δεν έχει ξαναγίνει. Ένας συντονιστικό, το οποίο έφερε όλους όσους έπρεπε να αποφασίσουν και συνεδρίαζε κάθε μέρα και σαββατοκύριακο και πίεζε, γι’ αυτό πιστεύω ότι είχαμε και πάρα πολύ γρήγορα αποτελέσματα. Είχαμε Ανώτατους Αξιωματικούς του Λιμενικού Σώματος να επιβλέπουν καθημερινά τα πεδία καθαρισμού, αυτά δεν έχουν ξαναγίνει και νομίζω, ότι για αυτά θα πρέπει κάποιος να πει, «εντάξει, κάτι κάνατε». Δεν περιμένουμε ούτε μπράβο, ούτε συγχαρητήρια..»
Συγχαρητήρια κ. Υφυπουργέ που ως πολιτικός προϊστάμενος,αντί να τεθείτε υπό, στο από τον νόμο προβλεπόμενο όργανο που αναλαμβάνει το Συντονισμό και να συνεπικουρείται αυτό, εσείς το καταργήσατε..
Βαφτιστήκατε ως ειδικός και είπατε ότι ο Πολιτικός μπορεί και τα κάνει όλα Να κάνει πολιτική μέσα από το μαύρο.
Γι’ αυτό υποκαθιστώντας τον νόμο οι κ. Υπουργοί ίδρυσαν ένα Συντονιστικό άλλο, που δίνει την δυνατότηταστον Πολιτικό:
– να ξεφορτώνεται και να στέλνει ανώτατους στις παραλίεςνα εκτελούν ως σκοποί περιπολίες,
– να δίνει συνεχώς συνεντεύξεις ανάλογα με τις πολιτικές ανάγκες
-να «παραδίδει»- βάσει τωνεπικοινωνιακών αναγκών- τμήματα παραλιών,πάντα καθαρότερων από ότι ήτανπριν . (Αλήθεια θα μας πείτε από ποια διάταξη προβλέπεται, να παραδίδει με πρωτόκολλαο Υπουργός παραλίες μετά από ρύπανση)-να τολμάει και να ανελκύει ναυαγισμένοπλοίο για «πρώτη φορά» Κανένα πλοίο που είχε ναυαγήσει μέχρι σήμερα δεν είχε ανελκυστεί
Ίσα που δεν μας είπε ο κ. Συντονιστής ότι το θέμα ανέλκυσηςήταν πρωτόγνωρο και οι Εταιρείες Ναυαγιαίρεσης δεν ήξεραν πώς να το κάνουν
Μίλησε για την ανέλκυση τουGOODFAITH(μήκους 168μ) ότι ήταν πανεύκολο. γιατί δεν ήταν πλήρης βύθιση.
Δεν μας εξήγησε όμως γιατί αφού ήταν τόσο εύκολο, ανασύρθηκε πρόσφατα στην ίδια περιοχή μόνο το μισό από τοπλοίοCABRERA.
Εμείς παραθέτουμε παρακάτω, κάτω από ποιες συνθήκες έδρασε τότε το ΕΚΣΕΔ και οι Αεροπόροι, Λιμενικοί διασώστεςκαι ας κάνει σύγκριση ο κ. Υφυπουργός για τις συνθήκες των ναυαγίων αυτών με αυτό του ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ, για τις ενέργειες διάσωσης καθώςκαι για την αποτροπή ρύπανσης.
Το πλοίοGOODFAITHεξέπεμψε σήμα κινδύνου την 01.45 της 6-2-15. Στο Δελτίο Τύπου της 06-2-2015 και ώρα 06.15 φαίνεται πώς αντέδρασαν η τότε πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.. (Υπουργός ο κ. Δρίτσας ήτανε.)ΝαυάγιοGOODFAITHhttps://www.shipwrecklog.com/log/2015/02/good-faith/
Παραθέτουμε και στοιχεία και για την άλλη «βαρκούλα» (έτσι χαρακτήρισε τα ναυάγια που ανασύρθηκαν πρίν από την ανέλκυση του ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ) το πλοίοYUSUFCEPNIOGLUμήκους 117 μ. έμφορτο με 200 κοντέινερτα οποία διασκορπίστηκαν και αυτά στο βυθό στα κάθετα βράχια βόρια της Μυκόνου.
Δυστυχώς δεν έχουμε στην διάθεση μας βίντεο από την ώρα της διάσωσης του πληρώματος πλην όμωςδείχνει τις δυσκολότατες συνθήκες διάσωσης του πληρώματος και την αποτροπή της ρύπανσης.
Η ανάσυρση του ναυαγίου έγινε αφού το πλοίο κόπηκε σε τρία κομμάτια, ένα εκ των οποίων ήταν μεγαλύτερο σε μήκος από το ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ.
ΝαυάγιοYUSUFCEPNIOGLUΜύκονος 08-3-14https://www.youtube.com/watch?v=eeqyWezpseshttps://www.youtube.com/watch?v=o-ciPjSILPA
Κύριε Υφυπουργέ αντιλαμβανόμαστε τις προθέσεις σας καθώς επίσης ότι ίχνος ευαισθησίας δεν σας διακατέχει.
Η ευαισθησία με την αλήθεια .είναι έννοιες που πάνε μαζί ..

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για 33 νέα σκάφη για το Λιμενικό Σώμα για την προστασία των θαλασσίων συνόρων

Το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου ενέταξε χρηματοδότηση ύψους 18,5 εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό την απόκτηση 33 νέων σκαφών, από το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή. Συγκεκριμένα, η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Μετανάστευσης και Εσωτερικών Υποθέσεων (ΕΥΣΥΔ ΜΕΥ) του

Ακρίβεια: Οι Έλληνες άλλαξαν την καθημερινότητά τους – Περικοπές στο μπάνιο, «λουκέτο» στο καλοριφέρ

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, με σκοπό την καταγραφή των αντιδράσεων των καταναλωτών στην ακρίβεια, στην τρέχουσα αύξηση των τιμών των προϊόντων και υπηρεσιών που καταναλώνει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα

Επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έως τα τέλη Απριλίου

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται και στις ΔΕΚΟ, με πρώτη φάση εφαρμογής στις ΔΕΚΟ στο χώρο της κοινής ωφέλειας, οι οποίες καλύπτουν τη μεγάλη πλειονότητα του αριθμού των εργαζομένων. Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αναφέρεται πως: «Σε

Γερνάει ο παγκόσμιος στόλος από φορτηγά και δεξαμενόπλοια αφού μειώθηκαν οι ναυπηγήσεις

Καθώς το α’ τρίμηνο οδεύει προς το τέλος του, ρίχνουμε μια ματιά στο βιβλίο παραγγελιών των κλάδων Bulk Carrier, Tanker (>=10.000 DWT), Container και Gas. Στις περισσότερες κατηγορίες ο στόλος γερνάει όπως στα φορτηγά πλοία και στα δεξαμενόπλοια αφού οι

Μετάβαση στο περιεχόμενο