Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ


Είναι γεγονός ότι ηημιμάθεια σε επίπεδο πολιτικών προσώπων μπορεί να οδηγήσει σε επώδυνεςγια το κοινωνικό σύνολοαποφάσεις
Είναι γεγονός ότιόταν η ημιμάθεια γίνεταιεπί σκοπού και εργαλείο πολιτικής αντιπαράθεσης, τότε αυτό είναι επικίνδυνο για την λειτουργία της δημοκρατίας μας..


Είναι γεγονός ότισυμβάν ρύπανσης, όπως αυτή που προκλήθηκε από το ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ, δεν έχει αντιμετωπίσει από θέση ευθύνης η σημερινή κυβέρνησηΕυτυχώς.
Είναι γεγονός ότιοι κ. Υπουργοί δεν αξιοποιούν την ιστορική εμπειρία που θα μπορούσε να τους φανεί χρήσιμη.
Γι’ αυτό-όπως τα νήπια που αναγνωρίζουν τα φαινόμενα γύρο τους , δια των αισθήσεων και της εμπειρίας..- τα πάντα πουσυμβαίνουν γύρο τουςχαρακτηρίζονται σαν γεγονότα, κατά κανόνα ως τα μεγαλύτερα από ποτέ ή για πρώτη φορά συμβαίνοντα
Έτσι π.χ. ο κ. ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΣ αντί να μας εξηγήσει γιατί δεν λειτούργησε –όπως προβλέπεται από τα σχέδια αντιμετώπισης ρύπανσης που είναι στηριγμένα στην διεθνή εμπειρία και πρακτική- υπερηφανεύεται για τον αυτοσχεδιασμό και προχειρότητα..: «Το δεύτερο σημαντικό και θα έλεγα, ότι έγινε και κάτι το οποίο δεν έχει ξαναγίνει. Ένας συντονιστικό, το οποίο έφερε όλους όσους έπρεπε να αποφασίσουν και συνεδρίαζε κάθε μέρα και σαββατοκύριακο και πίεζε, γι’ αυτό πιστεύω ότι είχαμε και πάρα πολύ γρήγορα αποτελέσματα. Είχαμε Ανώτατους Αξιωματικούς του Λιμενικού Σώματος να επιβλέπουν καθημερινά τα πεδία καθαρισμού, αυτά δεν έχουν ξαναγίνει και νομίζω, ότι για αυτά θα πρέπει κάποιος να πει, «εντάξει, κάτι κάνατε». Δεν περιμένουμε ούτε μπράβο, ούτε συγχαρητήρια..»
Συγχαρητήρια κ. Υφυπουργέ που ως πολιτικός προϊστάμενος,αντί να τεθείτε υπό, στο από τον νόμο προβλεπόμενο όργανο που αναλαμβάνει το Συντονισμό και να συνεπικουρείται αυτό, εσείς το καταργήσατε..
Βαφτιστήκατε ως ειδικός και είπατε ότι ο Πολιτικός μπορεί και τα κάνει όλα Να κάνει πολιτική μέσα από το μαύρο.
Γι’ αυτό υποκαθιστώντας τον νόμο οι κ. Υπουργοί ίδρυσαν ένα Συντονιστικό άλλο, που δίνει την δυνατότηταστον Πολιτικό:
– να ξεφορτώνεται και να στέλνει ανώτατους στις παραλίεςνα εκτελούν ως σκοποί περιπολίες,
– να δίνει συνεχώς συνεντεύξεις ανάλογα με τις πολιτικές ανάγκες
-να «παραδίδει»- βάσει τωνεπικοινωνιακών αναγκών- τμήματα παραλιών,πάντα καθαρότερων από ότι ήτανπριν . (Αλήθεια θα μας πείτε από ποια διάταξη προβλέπεται, να παραδίδει με πρωτόκολλαο Υπουργός παραλίες μετά από ρύπανση)-να τολμάει και να ανελκύει ναυαγισμένοπλοίο για «πρώτη φορά» Κανένα πλοίο που είχε ναυαγήσει μέχρι σήμερα δεν είχε ανελκυστεί
Ίσα που δεν μας είπε ο κ. Συντονιστής ότι το θέμα ανέλκυσηςήταν πρωτόγνωρο και οι Εταιρείες Ναυαγιαίρεσης δεν ήξεραν πώς να το κάνουν
Μίλησε για την ανέλκυση τουGOODFAITH(μήκους 168μ) ότι ήταν πανεύκολο. γιατί δεν ήταν πλήρης βύθιση.
Δεν μας εξήγησε όμως γιατί αφού ήταν τόσο εύκολο, ανασύρθηκε πρόσφατα στην ίδια περιοχή μόνο το μισό από τοπλοίοCABRERA.
Εμείς παραθέτουμε παρακάτω, κάτω από ποιες συνθήκες έδρασε τότε το ΕΚΣΕΔ και οι Αεροπόροι, Λιμενικοί διασώστεςκαι ας κάνει σύγκριση ο κ. Υφυπουργός για τις συνθήκες των ναυαγίων αυτών με αυτό του ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ, για τις ενέργειες διάσωσης καθώςκαι για την αποτροπή ρύπανσης.
Το πλοίοGOODFAITHεξέπεμψε σήμα κινδύνου την 01.45 της 6-2-15. Στο Δελτίο Τύπου της 06-2-2015 και ώρα 06.15 φαίνεται πώς αντέδρασαν η τότε πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.. (Υπουργός ο κ. Δρίτσας ήτανε.)ΝαυάγιοGOODFAITHhttps://www.shipwrecklog.com/log/2015/02/good-faith/
Παραθέτουμε και στοιχεία και για την άλλη «βαρκούλα» (έτσι χαρακτήρισε τα ναυάγια που ανασύρθηκαν πρίν από την ανέλκυση του ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ) το πλοίοYUSUFCEPNIOGLUμήκους 117 μ. έμφορτο με 200 κοντέινερτα οποία διασκορπίστηκαν και αυτά στο βυθό στα κάθετα βράχια βόρια της Μυκόνου.
Δυστυχώς δεν έχουμε στην διάθεση μας βίντεο από την ώρα της διάσωσης του πληρώματος πλην όμωςδείχνει τις δυσκολότατες συνθήκες διάσωσης του πληρώματος και την αποτροπή της ρύπανσης.
Η ανάσυρση του ναυαγίου έγινε αφού το πλοίο κόπηκε σε τρία κομμάτια, ένα εκ των οποίων ήταν μεγαλύτερο σε μήκος από το ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ.
ΝαυάγιοYUSUFCEPNIOGLUΜύκονος 08-3-14https://www.youtube.com/watch?v=eeqyWezpseshttps://www.youtube.com/watch?v=o-ciPjSILPA
Κύριε Υφυπουργέ αντιλαμβανόμαστε τις προθέσεις σας καθώς επίσης ότι ίχνος ευαισθησίας δεν σας διακατέχει.
Η ευαισθησία με την αλήθεια .είναι έννοιες που πάνε μαζί ..

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Επιτέλους ή ενισχύστε ή κλείστε το Λιμεναρχείο Λευκάδας»

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ   Την  8 Μαρτίου 2025 με αφορμή την  παραλαβή  του νέου περιπολικού σκάφους του Λ/Χ Λευκάδας, οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι της Ένωσης μας ,ΒΕΡΓΙΝΗΣ Αναστάσιος και ΜΑΡΓΕΛΗΣ Νικόλαος ,συναντήθηκαν με το  κ. ΚΑΒΒΑΔΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟ   βουλευτή  της Ν.Δ. στον

Χορηγία ONEX στην ομάδα άρσης βαρών

Ο ‘Όμιλος ΟΝΕΧ Shipyards & Technologies προχώρησε σε μια ακόμα χορηγική συνεργασία, αυτήν τη φορά με την κορυφαία ομάδα της άρσης βαρών. Η χορηγία παρουσιάστηκε στα γραφεία της Ελληνικής Ομοσπονδίας Άρσης Βαρών, στο Ο.Α.Κ.Α., από τον Πάνο Ξενοκώστα, Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο της ONEX Shipyards & Technologies, καθώς

«Συνάντηση ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ με την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία»

Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) Μανώλη Τσικαλάκη και μέλη της Διοίκησης πραγματοποίησε στα γραφεία της Ομοσπονδίας, ο Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Αλέξανδρος Μεικόπουλος και ο Χρήστος Λαμπρίδης, Συντονιστής

Ένωσης Ρυμουλκών: Ικανοποίηση για το νέο Κανονισμό επιλογής ρυμουλκών στα ΕΛ.ΠΕ. Βορ. Ελλάδος

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδέχθηκαν τα μέλη της Ένωσής ρυμουλκών την πρόσφατη έκδοση του νέου Κανονισμού Επιλογής Ρυμουλκών από τα ΕΛ.ΠΕ. Βορ. Ελλάδος. Με την ευκαιρία αυτή, θέλουμε να επαναλάβουμε για μια ακόμη φορά την αταλάντευτη θέση μας ότι στεκόμαστε υπέρμαχοι

Μετάβαση στο περιεχόμενο