Όχι και “χαρη” η επιστροφή των αναδρομικών των Λιμενικών κ. Υπουργέ..


“>Τί να υποθέσει κανείς μετά από τις δηλώσειςτου κ. Κουβέλη κατά την επίσκεψή τουστο Κ.Λιμεναρχείο στο Βόλο, όπου βρίσκεται με αφορμή τιςεργασίες του11ουΣυνεδρίου της Πανελλήνιας Ένωσης Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος οι εργασίες του οποίου άνοιξαν τις απογευματινές ώρες του Σαββάτου και θα ολοκληρωθούν σήμερα Κυρακή;”>Σύμφωνα με δημοσίευμα της 15ης Δεκεμβρίου 2018τουΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Υπουργός μεταξύ άλλων δήλωσε: “…Πρέπει να σας πω ότι είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος επειδή σας καταβλήθηκαν τα αναδρομικά, τα οποία ήταν μία οφειλή της Πολιτείας προς εσάς. Και μάλιστα η καταβολή αυτή έγινε παρά το γεγονός ότι δεν υπήρχε άμεση υποχρέωση, ανεξάρτητα από την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, για τον λόγο ότι οι δικαστικές αποφάσεις δεν ορίζουν το χρόνο καταβολής των αναδρομικών…»”>Αναφερόμενος στις αποδοχές των λιμενικών είπε ότι γνωρίζω ότι δεν είναι αυτές που αντιστοιχούν στις υπηρεσίες που προσφέρουν για την προστασία των πολιτών, για την ασφάλεια των λιμανιών, για τις υπηρεσίες σας προς το δημόσιο συμφέρον. Εξέφρασε ωστόσο την ελπίδα ότι η Πολιτεία κάτω από καλύτερες οικονομικές συνθήκες θα ανταποκριθεί σε αυτό στο οποίο εκ των πραγμάτων πρέπει να ανταποκριθεί. «Αυτό είναι η ορθή ανταμοιβή όλων εκείνων των υπηρεσιών που προσφέρετε με τον καλύτερο τρόπο.» τόνισε ο κ.Κουβέλης ενώ σχετικά με τη στελέχωση του σώματος δήλωσε ότι γίνονται προσπάθειες, προκειμένου και ο αριθμός των υπηρετούντων να αυξηθεί, με το δεδομένο ότι οι οργανικές θέσεις που έχουν ορισθεί, είναι κατώτερες των πραγματικών αναγκών που υπάρχουν…”Μετά τα παραπάνω δενμπορεί παρά να θέσουμε κάποιους εύλογους προβληματισμούς:Λίγο ή πολύ η κυβέρνηση έκανε “χάρη” στους Λιμενικούς και όλους τους ενστόλους που επέστρεψε τώρα τα αναδρομικάενώ θα μπορούσε να τα καθυστερήσει ακόμη περισσότερο…. αφού το ΣΤΕ δεν ορίζει χρόνο επιστροφής…;Αν δεν ήταν μπροστά μας….. οι εκλογές, στα τέσσερα χρόνια καθυστέρησης καταβολής θα μπορούσαμε να προσθέσουμε θεός ξέρει πόσα χρόνια ακόμα καθυστέρησης….. ;Αλήθεια μήπως ο κ. Υπουργός εννοείότι ίσως θα μπορούσε να αναβληθεί η καταβολή των αναδρομικών γενικά στο αόριστο μέλλον όταν θα βελτιωθεί ηοικονομίας της χώρας;”>Και σαν να μην έφτανε αυτό ήλθε καιέταξε αυξήσεις στους λιμενικούς; Η πολιτεία “…Δηλαδή να θυμηθούμε την λαϊκή ρήση “Ζήσε Μαύρε μου να φας το Μάη τριφύλλι”….;”>Εμ… το άλλο με την αύξηση των οργανικής σύνθεσης; Γίνεται προσπάθεια λέει.. προκειμένου και ο αριθμός των υπηρετούντων να αυξηθεί..”>Και η απορίαμας είναι γιατί ως κυβέρνηση, αφού εκτιμά ότι οι οργανικές θέσεις του Λιμενικού Σώματοςείναι πολύ κατώτερες των αναγκών, δεν αποφασίζει την αύξησή τους;”>Κατά τα άλλα όμως σπεύδει, να φορτώσει στο Λιμενικό Σώμα πρόσθετες αρμοδιότητες ακόμα καιστις παραλίες, αρμοδιότητα που ποτέ στο παρελθόν δεν είχε, αποδυναμώνοντας παράλληλα στην πράξη το έργο που επιτελεί μέχρι σήμερα στην θάλασσα. Λιμενικοί τροχονόμοι της στεριάς. Λιμενικοί ελέγχου της παράνομης στάθμευσης των οχημάτωνσε όλες τις παραλιακές πόλεις της χώρας. Λιμενικοί πολεοδόμοι…. Λιμενικοί…..”>Με ποιο σκοπό άραγε;”>Μα δεν είναιπροφανές;”>Να θυμίσουμε, ότι τα μέτρα της Κυβέρνησης για την εισαγωγή Αξιωματικών στο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ δεν έχουν τεθεί σε εφαρμογήακόμη και ότιμέχρι σήμερα οιαξιωματικοί του ΛΣ είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίων και κατά συνέπεια έχουν διευρυμένο ορίζοντα σκέψης καιαναπτυγμένο και το πoλιτικό τους κριτήριο.”>Κανείς δεν πρέπει να τους υποτιμά και μάλιστα με πολιτικό λόγο του παρελθόντοςπου παραπέμπει στην ακατάσχετη υποσχεολογία και μόνο…”>ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ”>

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο