Πλοίαρχοι: Αυτές είναι οι 30 «τρύπες» στο επιβατηγό λιμάνι του Πειραιά

Σημαντικές παρατηρήσεις διατύπωσε σε σχετικό έγγραφο που απέστειλε το προεδρείο της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για όλα τα λιμάνια της χώρας.

Όμως, υπάρχουν τριάντα επισημάνσεις και για το επιβατηγό λιμάνι στον Πειραιά, που εξυπηρετούν καθημερινά ακτοπλοϊκά πλοία που συνδέουν τα νησιά με την Αττική.

Οι επισημάνσεις κυρίως επικεντρώνονται για την έλλειψη προσκρουστήρων, σήμανσης στις Πύλες εισόδου και εξόδου, στεγάστρων για τους επιβάτες και άλλα. Όλα αυτά συνοδεύονται και με φωτογραφίες.

Αναλυτικά, οι επισημάνσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων για το επιβατηγό λιμάνι του Πειραιά, έχουν ως εξής:

Πύλη Ε1 Ακτή Βασιλειάδη (Δρομολογιακές Γραμμές Δωδεκανήσων):

1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.

2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.

3. Άμεση απομάκρυνση αιχμηρών μεταλλικών στοιχείων συγκράτησης (αριθμός μπίντας 34)

4. Ενίσχυση πυλώνα ηλεκτροφωτισμού (ενδιάμεσου κρηπιδώματος)

Αποκατάσταση φθορών – Συντηρήσεις έδρασης μπιντών

Πύλη Ε2 Ηετιώνεια Ακτή (Δρομολογιακές Γραμμές Χίου- Μυτιλήνης):

Πύλη Ε2 Ηετιώνεια Ακτή (Δρομολογιακές Γραμμές Χίου- Μυτιλήνης):

1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.

2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.

3. Τροποποίηση (περιορισμός και αλλαγή χωροθέτησης) προσωρινών χώρων αναμονής φορτηγών οχημάτων και επικαθήμενων στον χώρο από την «πέτρινη» αποθήκη, λόγω δημιουργίας συνθηκών κυκλοφοριακού φόρτου και ομαλής εξυπηρέτησης ροών φορτοεκφόρτωσης ΙΧ οχημάτων από τα δρομολογημένα πλοία.

Τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών.

Πύλη Ε3-Ε4-Ε5 Ακτή Κονδύλη (Δρομολογιακές Γραμμές Κρήτης):

1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.

2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.

3. Τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών.

4. Άμεση αποκατάσταση ανωδομής (καθίζηση τμήματος κρηπιδώματος).

5. Βελτίωση μέτρων τάξης και τροχαίας κίνησης.

6. Καθορισμός θέσεων αναμονής δύο λεωφορείων για παραλαβή επιβατών.

7. Εκβάθυνση όλου του μετώπου κρηπιδώματος (θέσεις 126-143).

8. Εκβάθυνση στο μαρκαρισμένο σημείο της φωτογραφίας λόγω του περιορισμένου βυθίσματος του σημείου (Θέσεις 118-128).Φωτό

Πύλη Ε6 Ακτή Καλλιμασιώτη (Δρομολογιακές Γραμμές Κυκλάδων/Σταθμός ΗΣΑΠ):

1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.

2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.

3. Τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών.

4. Ηλεκτρονικοί πίνακες πληροφοριών και κατεύθυνσης επιβατών που εξέρχονται από το μετρό (πεζογέφυρα).

Πύλη Ε7-Ε8 Ακτή Τζελέπη (Δρομολογιακές Γραμμές Κυκλάδων):

1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.

2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.

Αποκατάσταση μπιντών οι οποίες έχουν αποκοπεί.

Πύλη Ε9 Ακτή Μιαούλη (Δρομολογιακές Γραμμές Αργοσαρωνικού):

1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων (διαφορετικού τύπου συμβατικών/ταχύπλοων)

2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.

3. Αποκατάσταση χρωματισμού ραμπών

Τοποθέτηση πίλαρ τροφοδότησης ρεύματος (θέση 217).

Νέος Μώλος Δραπετσώνας – Εξυπηρέτηση Ro-Ro πλοίωνακτοπλοΐας – Αποτύπωση υφιστάμενης κατάστασης.

Πρόταση διάθεσης και διαμόρφωσης χώρων προσωρινής αναμονής φ/γ οχημάτων. Αναφορά της χρήσης «εξυπηρέτησης» Ro-Ro πλοίων επιβατηγού ναυτιλίας στη Ζώνη ΣΤ του Αναπτυξιακού Προγράμματος και Μελέτης Διαχείρισης Master Plan Λιμένα Πειραιά (ΦΕΚ 32Δ/25.1.2023).

Λόγω των έργων που εκτελούνται για να μεγαλώσει το λιμάνι, έχουν τοποθετηθεί σημαντήρες πολύ κοντά στην ευθυγράμμιση του πράσινου φανού εισόδου δυσχεραίνοντας την είσοδο των πλοίων ιδιαίτερα με Νότιους ανέμους.

Στην θέση πρόσδεσης Νο 106 λείπει ο προσκρουστήρας(μπαλόνι) ,με αποτέλεσμα να κινδυνεύει κατά την διαδικασία πρόσδεσης να χτυπήσει το πλοίο στην προβλήτα. Τοποθέτηση προστατευτικών στο στηθαίο του κόκκινου φανού της εισόδου στο κεντρικό λιμάνι. Τοποθέτηση προσκρουστήρων.

Τοποθέτηση κατάλληλων γωνιακών προσκρουστήρων, στις θέσεις 20,35,36, επίσης και στη γωνία θέση 78. Αντικατάσταση προσκρουστήρων σε όλες τις θέσεις πρυμνοδέτησης των πλοίων. Εκβάθυνση, καθαρισμός θαλάσσιου πυθμένα, στις θέσεις 108-119, επίσης στη λιμενολεκάνη περιοχής Λεμονάδικα από θέση 133.

Σάββας Αθανασίου

ΠΗΓΗ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Κωνσταντίνος Φλώρος: Η επίσκεψη του γιου του Χάφταρ στην Αθήνα και η σημασία για την Ελλάδα (βίντεο)

Στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα, βρίσκεται ο γιος του στρατάρχη της ανατολικής Λιβύης, Χαλιφά Χαφτάρ. Πληροφορίες να αναφέρουν πως η επίσκεψή του στην Ελλάδα είναι ιδιωτικής φύσεως. Πρόσφατα μάλιστα είχε επισκεφτεί και την Άγκυρα. Να σημειωθεί πως το όνομα Χαφτάρ

Το Ισραήλ σχεδιάζει να χτυπήσει την Τεχεράνη – Οι ΗΠΑ εκκενώνουν μερικώς την πρεσβεία τους στο Ιράκ

Το μη απαραίτητο προσωπικό της αμερικανικής πρεσβείας και οι οικείοι τους στη Βαγδάτη πρόκειται να απομακρυνθούν από το Ιράκ λόγω αυξημένων κινδύνων ασφαλείας, δήλωσαν κυβερνητικές πηγές των ΗΠΑ. Οι Αμερικανοί αξιωματούχοι δεν ανέφεραν ακριβώς τι προκάλεσε την απόφαση για εκκένωση,

Δημόσιο: Ξέρεις πόσοι πληρώνονται για να μας «εξυπηρετούν»; – Γιατί το Δημόσιο μοιάζει με εταιρεία-μαμούθ χωρίς διευθυντή και χωρίς ρολόι!

Δες τον πλήρη κατάλογο – Γιατί το Δημόσιο μοιάζει με εταιρεία-μαμούθ χωρίς ρολόι και χωρίς GPS Να ξεκαθαρίσουμε κάτι από την αρχή: Δεν “τσουβαλιάζουμε” κανέναν.Υπάρχουν χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι που κρατούν τη χώρα όρθια,  από γιατρούς και εκπαιδευτικούς, μέχρι υπαλλήλους σε κρίσιμες δομές που

ΣΥΡΙΖΑ: «Ελλάδα 2.0 – Κατάρρευση του Server του Υπουργείου Ναυτιλίας και μαζί του Επιτελικού Κράτους του κ. Μητσοτάκη»

Την ώρα που ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ.Κικίλιας διατυμπανίζει σε όλους τους τόνους την ψηφιοποίηση υπηρεσιών στη ναυτιλία, εδώ και σχεδόν τρεις ημέρες έπαψε να λειτουργεί ο server του Υπουργείου του. Αποτέλεσμα, χιλιάδες πολίτες να ταλαιπωρούνται, καθώς στην

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΚΑΙΡΟΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο