Ποιος θα πετά τα εναέρια μέσα του Λιμενικού;;;

«Χαράς ευαγγέλια» χτες για 105 οικογένειες που έμαθαν ότι τα άξια παιδιά τους (90 αγόρια και 15 κορίτσια) καλούνται στις 3 Αυγούστου να καταταγούν ως Αξιωματικοί του ΛΣ με την ειδικότητα Κυβερνήτη και Μηχανικού.

Όμως, μεγάλη μέρα ήταν η χθεσινή, όχι μόνο για τους επιτυχόντες και τις οικογένειές τους, μα και για το Λιμενικό Σώμα… Όχι μόνο επειδή ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία τη διαδικασία του διαγωνισμού, αλλά κι επειδή με αυτή τη αριθμητικά γενναία ενίσχυση σε νέο προσοντούχο ανθρώπινο δυναμικό, θα αυξήσει εκθετικά την ισχύ του στόλου θαλάσσιας επιφανείας για πολλά ακόμη χρόνια…

Τα θερμά συγχαρητήριά μας σε όλους και, ιδίως στους κατατασσόμενους (άνδρες και γυναίκες) Αξιωματικούς, καλή σταδιοδρομία!!!

Ωστόσο, για εμάς η χθεσινή μέρα ήταν μια μέρα προβληματισμού.

Κι αυτό, γιατί ο επιχειρησιακός στόλος του ΛΣ σήμερα δεν αποτελείται μόνον από μέσα θαλάσσιας επιφανείας…

Έχει κι εναέρια (προς το παρόν επανδρωμένα) επιχειρησιακά μέσα, που ο Έλληνας φορολογούμενος τα πλήρωσε πανάκριβα από το υστέρημά του, για να τα πετούν οι πιλότοι του ΛΣ…

Άσε δε που, ακόμα κι αν στο μέλλον (ελπίζουμε στο εγγύτατο) το ΛΣ αποφασίσει (επιτέλους) να αποκτήσει ανεπάνδρωτα εναέρια μέσα (τα γνωστά UAVs, σαν αυτό του Frontex, που εγκαινίασε τις προάλλες ο Αρχηγός ΛΣ στο Τυμπάκι Κρήτης), πάλι πιλότους αεροσκαφών θα χρειαστεί!

Κι ερωτούμε:  Έχει υπάρξει μέριμνα για ενίσχυση του ΛΣ με νέα στελέχη για τη συγκεκριμένη ειδικότητα;;;  Το υπάρχον ιπτάμενο προσωπικό του ΛΣ οδεύει ολοταχώς προς τη φυσιολογική (λόγω ηλικίας, όχι γήρατος) αποδρομή του από το Σώμα.  Ίσως, το πρόβλημα να μην είναι τόσο εμφανές, ακόμη…

Όμως, αν τα υπάρχοντα εναέρια μέσα τεθούν όλα σε ενέργεια κι αν το ΛΣ προμηθευτεί UAVs στο μέλλον, τότε θα γίνει κρίσιμο και θα αποζητούνται λύσεις…

Μέχρι αυτές να βρεθούν, ποιος θα πετά τα εναέρια μέσα του Λιμενικού;;;

Εκτός κι αν στις μέρες μας γίνονται…θαύματα!!!

Ή, αν προτιμηθούν λύσεις βγαλμένες από το παρελθόν, τύπου “Super Puma”…που κανένας πια δεν γνωρίζει ότι ανήκουν στο ΛΣ…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο