Προσωπική εμπειρία: Πήρα λάθος τσάντα από το πλοίο, την επέστρεψα, επιστράφηκε η δική μου, αλλά έλειπαν πράγματα… (*)

Μήπως οι ακτοπλοϊκές πρέπει να βρούνε άλλο τρόπο φύλαξης αποσκευών;

Την Κυριακή ενημερώθηκα για τον θάνατο ενός συγγενικού μου προσώπου στην Καβάλα, η κηδεία θα γίνονταν την Δευτέρα, είδα τα δρομολόγια, προλάβαινα να πάω και να παρευρεθώ. Έτσι και έγινε.

Τρίτη δεν μπορούσα να επιστρέψω λόγω του πολύ πρωινού δρομολογίου, σε συνδυασμό με μία γραφειοκρατική υποχρέωση που είχα, έμεινα και επέστρεψα χθες.

Φτάνοντας στο λιμάνι, κατέβηκα στον χώρο αποσκευών του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ πήρα, υποτίθεται, την τσάντα μου και έφυγα για το σπίτι… Μόλις έφτασα, την άνοιξε η μητέρα μου, είδε μέσα “περίεργα” πράγματα για εμένα, με φωνάζει και διαπιστώνουμε πως η τσάντα ναι μεν ήταν ίδια, αλλά όχι η δική μας (και λίγο μεγαλύτερη), κατευθείαν επικοινωνώ με το εκδοτήριο των εισιτηρίων, ενημερώνω ότι πήρα λάθος τσάντα και πως θα την επέστρεφα άμεσα, σε περίπτωση που κάποιος την ζητήσει.

Την πήγα λοιπόν στο πλοίο, την άφησα, ενημέρωσα το μέλος του πληρώματος που καθόταν εκεί κοντά και ήταν ο φύλακας, δίνω και το τηλέφωνο μου, σε περίπτωση που επιστρέφονταν η δική μου τσάντα να με ειδοποιήσει. Ευτυχώς σταμάτησα κοντά στο λιμάνι σε κατάστημα που δουλεύει συγγενικό μου άτομο, λίγο να ξεκουραστώ…

Αφού πέρασε, δεν πέρασε ένα πεντάλεπτο, βλέπουμε να σταματάει ένα αυτοκίνητο κοντά στο καράβι και μία κοπέλα να βγαίνει με μία μαύρη τσάντα και να μπαίνει στο πλοίο. Κατευθείαν πήγα και εγώ, την πρόλαβα να βγαίνει στον καταπέλτη με την τσάντα που άφησα, της ζήτησα συγγνώμη, μη γνωρίζοντας αν εγώ πήρα πρώτος την τσάντα της ή εκείνη την δική μου. Το ίδιο και εκείνη.

Παίρνω την τσάντα μου και επιστρέφω στο σπίτι. Την ανοίξαμε και είδαμε πως λείπουν από μέσα πράγματα, όχι πως ήταν αξίας ή κάτι πολύ σημαντικό, αλλά η χειρονομία της ήταν το κατακριτέο, εμείς επιστρέψαμε την τσάντα της ακέραια, χωρίς να λείπει κάτι από μέσα, τα συμπεράσματα δικά σας.

Το θέμα που προκύπτει είναι άλλο, γιατί δεν ήταν ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία που συνέβη κάτι τέτοιο, γιατί πολλές φορές έχουμε ακούσει να γίνονται παρόμοια λάθη, αλλά και να “χάνονται” πράγματα, τόσο στο συγκεκριμένο πλοίο, όσο και σε άλλα. Φυσικά, μέσα σε αυτά χάνονται και πράγματα αξίας ή σημαντικά… Οπότε μήπως θα έπρεπε οι ακτοπλοϊκές εταιρείες στον χώρο των αποσκευών να βρουν άλλο τρόπο αποθήκευσης, όπως λόγω χάρη, να δημιουργήσουν ντουλάπια, μικρότερα και μεγαλύτερα, όπως υπάρχουν και σε άλλα μέρη και ο κάθε ένας που αφήνει τα πράγματα του να βάζει ένα κωδικό και μετά να ανοίγει το ντουλάπι του να παίρνει τα πράγματα του και να φεύγει ή με κλειδάκια.

Όπως φαίνεται παρακάτω:

Σίγουρα η συγκεκριμένη λύση είναι κάπως κοστοβόρα, αλλά θα λύσει προβλήματα, ή έστω ας βρούνε τρόπους οι αποσκευές των επιβατών τους να είναι προστατευμένες. Επειδή κάποιοι θα τρέξουν να πουν, πόσα ντουλάπια να κάνουν, όσα μπορούν για να καλύψουν τις ανάγκες τις μεγαλύτερης περιόδου του έτους…
(*) Δημοσιεύεται-με τον όρο της ανωνυμίας-σημερινό μήνυμα αναγνώστη (-ριας) μας, τα στοιχεία του (της) οποίου (-ας) είναι στη διάθεση των “ΛΝ”.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Α.Φωκά: Στη σωστή κατεύθυνση οι πρωτοβουλίες του Υπ. Ναυτιλίας για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου βάσει της έκθεσης Ντράγκι

Προς τη σωστή κατεύθυνση κινούνται οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας για την ανανέωση και το “πρασίνισμα” του ακτοπλοϊκού στόλου με βάση την πρόσφατη έκθεση του πρώην επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Μάριο Ντράγκι. Αυτό επεσήμανε η προϊσταμένη

Πολεμικό Ναυτικό: Δοκιμές εν πλω για το πρώτο περιπολικό κλάσης «Island»

Σύμφωνα με ανακοίνωση των Ναυπηγείων Σαλαμίνας, που αποδέσμευσε επίσης και φωτογραφίες, το πρώτο παράκτιο περιπολικό τύπου «Island» του Πολεμικού Ναυτικού ολοκλήρωσε με επιτυχία δοκιμές εν πλω. To πρώτο από τα σκάφη έχει ονομαστεί  “Υποκελευστής Ιωάννης Μαντούβαλος” (P197).

Έλεγχος στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα – Σαλαμίνα

ΘΕΜΑ:  Αιφνιδιαστικός επιτόπιος έλεγχος της Επιτροπής Ανταγωνισμού στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας) – Πέραμα (Αττικής) Η Επιτροπή Ανταγωνισμού («ΕΑ») διενήργησε αιφνιδιαστικό επιτόπιο έλεγχο στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης έρευνας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας), αναφορικά

Το «ουκρανικό μοντέλο» είναι η λύση για το Προσφυγικό και όχι το κλείσιμο των συνόρων από τη Γερμανία (*)

Η απόφαση του Βερολίνου να επαναφέρει από 16/9/2024 έως 15/3/2025 τους μεθοριακούς ελέγχους στα χερσαία σύνορά της με Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο και Δανία, προκειμένου να αντιμετωπίσει λέει τις μεταναστευτικές ροές που κατακλύζουν τη Γερμανία, αναμφίβολα προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση μιας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο