Σε τρία πλοία του εμπορικού ναυτικού, η ελληνική σημαία

Η ελληνική σημαία, θα υψωθεί σε τρία πλοία του εμπορικού Ναυτικού και συγκεκριμένα σε δυο δεξαμενόπλοια και σε ένα φορτηγό.

Πρόκειται για τα πλοία:–Το δεξαμενόπλοιο «ARCTURUS VOYAGER» που θα νηολογηθεί με το όνομα «MARAN ARCTURUS», το οποίο ανήκει στην εταιρεία “ AQUARIUM SHIPHOLDING INC”, και εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τη “MARAN TANKERS MANAGEMENT INC” και η οποία καλύπτει ελληνικά συμφέροντα σε ποσοστό περισσότερο από το μισό του κεφαλαίου της.—Δεξαμενόπλοιο που ναυπηγείται στην Ιαπωνία και πρόκειται να νηολογηθεί με το όνομα “PATRIOTIC”. To πλοίο θα ανήκει στην εταιρεία “ADMIRAL MARINE CO.S.A”που εδρεύει στον Παναμά και εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την “NEREUS SHIPPING S.A”, και η οποία εκπροσωπεί ελληνικά συμφέροντα σε ποσοστό μεγαλύτερο από το μισό του κεφαλαίου της. —Το υπό σημαία Παναμά φορτηγό πλοίο “EVIACEMENT” , που ανήκει στην εταιρεία «ΝΤΟΜΕΛΑΝΤ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», που εκπροσωπεί ελληνικά συμφέροντα σε ποσοστό μεγαλύτερο από το μισό του κεφαλαίου της.Την απόφαση υπογράφουν οι υπουργοί Οικονομίας και Ανάπτυξης Γιάννης Δραγασάκης, Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Φώτης Κουβέλης. Σημειώνεται ότι η ενίσχυση της ποντοπόρου ναυτιλίας, η προσέλκυση πλοίων στο εθνικό νηολόγιο καθώς επίσης και ναυτιλιακών επιχειρήσεων στη χώρα αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για το ΥΝΑΝΠ. Η Ελληνική Πολιτεία, αναγνωρίζοντας τη συνεισφορά της ναυτιλίας στην εθνική οικονομία αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο, υποστηρίζει σε σταθερή βάση τις ναυτιλιακές δραστηριότητες μέσα από ένα συνεκτικό θεσμικό πλαίσιο θετικών μέτρων, που στοχεύει στην διασφάλιση της ανταγωνιστικής θέσης του ναυτιλιακού τομέα διεθνώς. Πλεονεκτήματα για τη νηολογηση πλοιων στην Ελληνική Σημαία Το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο για την εγγραφή ποντοπόρων πλοίων στο ελληνικό νηολόγιο, λόγω της αυξημένης τυπικής ισχύος που απολαμβάνει από το Σύνταγμα, εμπεδώνει το απαραίτητο κλίμα εμπιστοσύνης και αποτελεί τη βάση για την προσέλκυση και την εγγραφή πλοίων στο εθνικό νηολόγιο. Η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού πλοίου και της επιλεξιμότητας της ελληνικής σημαίας ενισχύεται μέσω της προώθησης διαπραγματεύσεων για τη σύναψη Διμερών Ναυτιλιακών Συμφωνιών με τρίτες χώρες αλλά και εμπορικών συμφωνιών της Ε.Ε. με σημαντικούς εμπορικούς εταίρους, οι οποίες συμβάλουν ώστε τα Ελληνικά πλοία να διαθέτουν ανεμπόδιστη πρόσβαση τις διεθνείς αγορές φορτίων, να τυγχάνουν ευνοϊκότερης μεταχείρισης στα λιμάνια αλλά και στην αποφυγή διπλής φορολογίας των ναυτιλιακών κερδών.Από την αρχή του έτους 2018 έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο (σύμφωνα με τις διατάξεις άρθρου 13 του ν.δ. 2687/53) 19 πλοία συνολικής χωρητικότητας 1.406.929 κοχ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στον Θάλαμο Επιχειρήσεων ο Κικίλιας, με την ηγεσία του Λιμενικού Σώματος -Σε πλήρη ετοιμότητα το υπ. Ναυτιλίας

Στον Θάλαμο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος βρίσκονται ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας και σύσσωμη η ηγεσία του ΛΣ, παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.   Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κινητοποιήθηκε άμεσα, ενώ υπήρξαν επανειλημμένες

Απέναντι στην Τουρκία πέντε αραβικές χώρες για Θράκη και Κύπρο, στον Οργανισμό Ισλαμικής Συνεργασίας

Την αντίδραση μιας ομάδας σημαντικών αραβικών χωρών,  της Αιγύπτου, του Ιράκ, της Σαουδικής Αραβίας, του Κουβέιτ, του Λιβάνου και του Μπαχρέιν προκάλεσε η προσπάθεια της Τουρκίας να περάσει, μέσα από τις αποφάσεις του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας που συνήλθε το Σαββατοκύριακο

Η ΕΛΚΣΥ κοντά στο παιδί – Γιορτή αγάπης και στήριξης στον Βρεφονηπιακό Σταθμό Λ.Σ.(ΦΩΤΟ)

Με ιδιαίτερη επιτυχία και βαθιά συγκινησιακή φόρτιση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025 η καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή του Βρεφονηπιακού Σταθμού του Λιμενικού Σώματος, στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Μια γιορτή αφιερωμένη στη χαρά, στη δημιουργία, αλλά και στην αλληλεγγύη, που

Συναγερμός διαρκείας στην Αθήνα για τη «φωτιά» στη Μέση Ανατολή, με το βλέμμα και στα Στενά του Ορμούζ

Με την εξίσωση της Μέσης Ανατολής να έχει ακόμα περισσότερους αγνώστους παρά γνωστές μεταβλητές, η Αθήνα κρατά «χαμηλά την μπάλα», αν και είναι δεδομένη η ανησυχία στα υψηλά κλιμάκια της κυβέρνησης για την προοπτική ευρύτερων αναταράξεων από έναν πόλεμο μεγάλης

Μετάβαση στο περιεχόμενο