Στο «σφυρί» πολλά σκάφη του Λιμενικού

Δημοσιεύουμε επιστολή ανώνυμου αναγνώστη των “ΛΝ”:

Αγαπητά «Λιμενικά Νέα»,

Την προσοχή μου τράβηξε η σημερινή σας ανάρτηση με τίτλο «Το τελευταίο “αντίο” στο ΠΠΛΣ 040 “Πλωτάρχης Καζάκος Ηλίας”» και τα συναισθήματα που διακατείχαν το συνάδελφό σας, που έκανε τη δημοσίευση αυτή στα ΜΚΔ.

…και σκέφτηκα, αφού το σκάφος αυτό είναι τόσο «εμβληματικό» για κάποιους συναδέλφους σας, γιατί το Λιμενικό επιμένει να το δημοπρατήσει , αντί να το κρατήσει για ιστορικούς λόγους και να το χρησιμοποιήσει ως επισκέψιμο μουσειακό έκθεμα, π.χ. κατά τα πρότυπα του m/v “Hellas Liberty”;;;

Έχει το Λιμενικό τόσο μεγάλη ανάγκη τις €9.600 της τιμής πώλησής του;;;

Έχω τη βεβαιότητα ότι πολλοί πρόθυμοι χορηγοί θα βρεθούν για να χρηματοδοτήσουν τη διατήρησή του ΠΠΛΣ 040 ως «μουσείο», που θα το επισκέπτονται οι νεότεροι αλλά και τα πληρώματα που το υπηρέτησαν, και που το Λιμενικό θα το έχει σαν μνημείο της ιστορίας του και σαν σύμβολο της σύγχρονης ταυτότητάς του, που τόσο πασχίζει να αποκτήσει…

Πιο πολύ, όμως, μου τράβηξε την προσοχή το δημοσίευμα στο οποίο παρέπεμπε ο σύνδεσμος που περιλάβατε (https://www.boatfishing.gr/nea-megali-dimoprasia-skafwn-sto-sfyri-varkes-skafi-istioploika-giot-kai-alla-plwta/?fbclid=IwAR1ZDyaqbP_Z1YqN2TrqtRDNoMGgpPFbZYdxs-qD8kmeFobcLjtdmqsXR2k) και από τον οποίο προκύπτει ότι, το Λιμενικό «βγάζει στο σφυρί» όχι ένα, ούτε δύο, αλλά συνολικά είκοσι πέντε (25) πλωτά σκάφη του, τα περισσότερα αν όχι όλα ευρισκόμενα στην Ελευσίνα.  Οι δε τιμές εκκίνησης της δημοπράτησής τους «πάρα πολύ χαμηλές» για τα περισσότερα από αυτά, παρότι το καθένα από τα οποία «κουβαλά» τη δική του ιστορία.

Όμως, μέσα στην πληθώρα των ανά την επικράτεια δημοπρατούμενων σκαφών, εντόπισα πολλά (θαλαμηγά, ιστιοφόρα κλπ.) που κατασχέθηκαν για διακίνηση μεταναστών και τα οποία ξαναπωλούνται σε εξευτελιστικές τιμές…

Και διερωτώμαι, με ποιο τρόπο προεξοφλεί το Λιμενικό ότι αυτά δεν θα ξαναχρησιμοποιηθούν για ίδιους ή παρόμοιους σκοπούς;;;

Μήπως, σε τέτοιες περιπτώσεις, θα έπρεπε αυτά τα πλεούμενα με συνοπτικές διαδικασίες να καταλήγουν στην πυρά αντί να βγαίνουν στο σφυρί, δηλαδή να καταστρέφονται αντί να ξαναμπαίνουν στο «παιχνίδι», αυτή τη φορά με τη σφραγίδα του Ελληνικού Δημοσίου;;;

Μήπως, επιτέλους, στην Ελλάδα θα έπρεπε να εφαρμοστεί το μέτρο της καταστροφής τους, που εδώ και τόσα χρόνια εφαρμόζεται στην Ιταλία και αλλού, ιδίως για σκάφη που έχουν αναμιχθεί ή που πιθανολογείται να ξαναχρησιμοποιηθούν για παράνομες δραστηριότητες, ιδίως όταν η δημοπράτησή τους τυχαίνει να γίνεται στο Ανατολικό Αιγαίο (Λέρος), που είναι τόσο μα τόσο κοντά στους λαθροδιακινητές των έναντι τουρκικών παραλίων;;;

Με εκτίμηση για τη φιλοξενία,

Ένας πιστός, αλλά ανώνυμος, αναγνώστης σας…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λέσβος: Με τους εκπροσώπους των εργαζομένων Λιμενικού Σώματος Λέσβου ο Περιφερειάρχης

Με εκπροσώπους της Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Λέσβου συναντήθηκε σήμερα ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνος Μουτζούρης, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για τα ζητήματα που τους απασχολούν. Ο Περιφερειάρχης τους συνεχάρη για την αυταπάρνηση που δείχνουν στην φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων

Μεταναστευτικό. Απαντάμε με έργα, εικόνα και αριθμούς

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών – Π.Ο.Λ.  υποχρεώνεται για ακόμη μία φορά να απαντήσει σε αυτούς που εκμεταλλεύονται τον πόνο και τον αγώνα των ανθρώπων που η ανάγκη για επιβίωση, τους φέρνει αντιμέτωπους με τα κυκλώματα των έμπορων ζωής και πολύ συχνά

Επείγουσα Ανάγκη για Κεντρικές Οδηγίες από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με τη Σεισμική Δραστηριότητα

Γράφει ο Νίκος Ι. Σπανός Υποναύαρχος ΛΣ-ΕΛΑΚΤ (εα), Πρώην Δ/ντής Λιμένων – Λιμενικής Πολιτικής & Λιμενικής Αστυνομίας   Οι πρόσφατοι σεισμοί και η ηφαιστειακή δραστηριότητα που καταγράφηκαν στο ηφαιστειακό σύμπλεγμα της Σαντορίνης, καθώς και η σεισμική δραστηριότητα σε άλλες θαλάσσιες

Η ναυτιλία συνεισφέρει 14 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ της Ελλάδας

Η πρόσφατη μελέτη της McKinsey & Company, σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, αποκαλύπτει την καθοριστική συμβολή του κλάδου της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας στην παγκόσμια και την εγχώρια οικονομία. Η μελέτη αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία της ελληνόκτητης ναυτιλίας, η

Μετάβαση στο περιεχόμενο