Τα σχέδια της νέας υφ. Ναυτιλίας για την κυπριακή ναυτιλία

Στόχος της κυπριακής κυβέρνησης είναι η δημιουργία ενός one stop shipping center framework, με απλοποίηση των διαδικασιών, με λιγότερη γραφειοκρατία μέσω της ψηφιοποίησης

Η περαιτέρω ενίσχυση του κυπριακού νηολογίου μέσω απλοποίησης των διαδικασιών εγγραφής σε αυτό, με τη δημιουργία μητρώου εγγραφής ναυτιλιακών  εταιρειών σε ένα φορολογικό πλαίσιο το οποίο είναι ελκυστικό αποτελούν τους βασικούς άξονες της ναυτιλιακής πολιτικής της νέας κυβέρνησης του Νίκου Χριστοδουλίδη. 

Όπως επεσήμανε η νέα υφυπουργός Ναυτιλίας, Μαρίνα Χατζημανώλη, μιλώντας σήμερα το πρωί στη Λεμεσό, στο Capital Link που διοργανώνει ο Νίκος Μπορνόζης, στόχος είναι η δημιουργία ενός one stop shipping center framework, με απλοποίηση των διαδικασιών, με λιγότερη γραφειοκρατία μέσω της ψηφιοποίησης.

«Θέλουμε να ενισχύσουμε τη φωνή της κυπριακής ναυτιλίας διεθνώς και να επιτρέψουμε στην κυπριακή σημαίας να αναπτυχθεί. Να έχει η Κύπρος δυνατή φωνή και ρόλο στη λήψη αποφάσεων.»

 Η Ολγα και ο Νίκος Μπορνόζης διοργανωτές του Capital Link με τη νέα υφυπουργό Ναυτιλίας της Κύπρου, Μαρίνα Χατζημανώλη και την αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια, Λιάνα Χαραλάμπους Τανου

Ειδική αναφορά έκανε στο ελκυστικό για τις ναυτιλιακές εταιρείες οικονομικό περιβάλλον:

«Είδαμε τις ναυτιλιακές εταιρείες από 85 τον αριθμό να έχουν αυξηθεί σε  320» λόγω του tax regime”-του φορολογικού πλαισίου που ισχύει» και προσέθεσε:

«Η πολιτική της κυβέρνησης είναι ξεκάθαρα προς την κατεύθυνση της ανάδειξης της κυπριακής ναυτιλίας.»

H νέα υφ. Ναυτιλίας της Κύπρου, Μαρίνα Χατζημανώλη, με τον δημοσιογράφο του newmoney, Μηνά Τσαμόπουλο

Μιλώντας στο newmoney ανέφερε: «Ο πρόεδρος, Νίκος Χριστοδουλίδης δίνει μεγάλη έμφαση στην συνεχή ανάπτυξη της κυπριακής ναυτιλίας. Η κυβέρνηση θέλει να συνεχίσει να ενισχύει την κυπριακή ναυτιλία η οποία αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια» και συνέχισε:

«Βασική μας προτεραιότητα είναι να παρέχουμε κορυφαίες ποιοτικά κρατικές υπηρεσίες στη ναυτιλία. Η Κύπρος έχει κάνει σημαντικά βήματα κάνει στην ανάπτυξη της ναυτιλίας της έχοντας δημιουργήσει ένα αποτελεσματικό και ευέλικτο πλαίσιο. Το κυπριακό νηολόγιο είναι ελκυστικό και σε αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε ώστε να το κάνουμε ακόμη πιο ανταγωνιστικό.» 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο