Τάλως: Αυτό είναι το ελληνικό drone που… κοιτούν με μισό μάτι οι Τούρκοι

«Δεν ξέρω αν στο σουβλάκι ή στον μπακλαβά κάναμε υποκλοπές αλλά στο drone δεν νομίζω»

Το ελληνικό drone «Τάλως», που οι Τούρκοι υποστηρίζουν ότι μοιάζει με το δικό τους, παρουσίασαν στον ΣΚΑΪ οι Γιάννης Πιτταράς και Γιώργος Γρηγοριάδης το πρωί της Κυριακής (04/12).

Μιλώντας στην εκπομπή «Δεκατιανοί» εκπρόσωποι της κατασκευάστριας εταιρείας εξήγησαν ότι το συγκεκριμένο drone κατασκευάστηκε το 2015.

«Δεν ξέρω αν τότε είχε κατασκευαστεί το Μπαϊρακτάρ. Μετά το Πήγασος είμαστε η πρώτη επιστημονική ομάδα που κατασκεύασε το πρώτο ιδιωτικό drone. Με αγάπη διαβάσαμε αυτά που έγραψαν οι Τούρκοι. Δεν ξέρω αν στο σουβλάκι ή στον μπακλαβά κάναμε υποκλοπές αλλά στο drone δεν νομίζω. Ακόμα περισσότερο στα οπλισμένα για τα οποία είμαστε περήφανοι γιατί είμαστε η πρώτη ελληνική, ίσως βαλκανική ή ευρωπαϊκή εταιρεία που έχει κατασκευάσει οπλισμένα – μή επανδρωμένα συστήματα.

Οι φίλοι μας οι Τούρκοι θα πρέπει να διαβάσουν λίγο πιο συγκεκριμένα τι ακριβώς έχει γίνει, να δουν τη δική τους ιστορία. Το συγκεκριμένο μοντέλο δημιουργήθηκε το 2015 και πέταξε το 2015 και ήδη έχει αντιγραφεί. Όταν οι Τούρκοι δεν σκέφτονταν τα μη επανδρωμένα», ανέφεραν χαρακτηριστικά στον «αέρα» του ΣΚΑΪ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο