Μετά από την διασπορά πανικού στους εν ενεργεία στρατιωτικούς για “προβλήματα” με τα αναδρομικά από τα οποία μέχρι στιγμής ούτε ένα δεν έχει επιβεβαιωθεί, ήρθε η σειρά να πανικοβληθούν και οι απόστρατοι. Το κακό είναι ότι σ΄ αυτή τη προσπάθεια πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν απόστρατοι-πολιτευτές που φιλοδοξούν να γίνουν βουλευτές Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά ώστε να γνωρίζουν και οι απόστρατοι τι πρέπει να αναμένουν για τα αναδρομικά τους:▪Για όλους τους συνταξιούχους των ειδικών μισθολογίων, (συμπεριλαμβανομένων των Ε.Δ. και των Σ.Α.) υπεύθυνα υπουργεία για την καταβολή των αναδρομικών μετά από τις αμετάκλητες αποφάσεις των Ανωτάτων Δικαστηρίων (ΣτΕ και Ελεγκτικού Συνεδρίου), είναι τα Υπουργεία Οικονομικών και Εργασίας.Συνεπώς για να εισπράξει τα οφειλόμενα του ο καθένας συνταξιούχος από 1/8/2012 έως τις 31/12/2016, πρέπει να υπογραφεί μία ΚΥΑ (παρόμοια με αυτή του ΥΕΘΑ και ΑΝΥΠΟΙΚ για τους εν ενεργεία) με τα ακριβή ποσά που απαιτούνται, μεταξύ των υπουργών Οικονομικών και Εργασίας. Η ΚΥΑ αυτή είναι έτοιμη και η υπογραφή της μπορεί να συντελεστεί ανά πάσα στιγμή, με καταληκτική ημερομηνία πληρωμής (όχι υπογραφής) των συνταξιούχων, ΜΕΧΡΙ την 27η Ιανουαρίου 2019.▪Για όσους συνταξιούχους των ΕΔ και των ΣΑ ήταν εν ενεργεία οποιοδήποτε διάστημα από 1/8/2012 έως 31/12/2016, για το διάστημα αυτό θα πληρωθούν από το Γενικό τους Επιτελείο, την ίδια ημερομηνία που θα πληρωθούν και οι εν ενεργεία συνάδελφοι τους. Για το υπόλοιπο διάστημα θα καλυφθούν από τα οριζόμενα της ΚΥΑ μεταξύ των Υπουργών Εργασίας και Οικονομικών.Τόσο απλά είναι τα πράγματα και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, μιας και υπάρχει υπογεγραμμένη καταληκτική ημερομηνία πληρωμής όλων των Ειδικών Μισθολογίων η 27η Ιανουαρίου 2019, χωρίς τίποτα να αποκλείει ότι δεν μπορεί να γίνει πολύ νωρίτερα.militaire.gr
Γεωπολιτικοί «ύφαλοι» στη ρότα της ναυτιλιακής βιομηχανίας
Τα σήματα κινδύνου για το μέλλον της ναυτιλιακής βιομηχανίας έρχονται όλο και πιο ηχηρά, με τη μεγάλη έρευνα της Lloyd’s List να εξετάζει τους παράγοντες που προκαλούν ανησυχία. ΟΠΩΣ τονίζουν τα στελέχη του κλάδου, η μεγαλύτερη απειλή για τη ναυτιλία