Την απόσυρση άρθρων του ν/σ για τα ελληνικά επαγγελματικά τουριστικά σκάφη ζητούν επαγγελματίες του κλάδου

Εναλλακτικά ζητούν την αναβολή ψήφισής τους μέχρι να κοπάσει η κρίση, τόσο από τις πολεμικές συρράξεις, όσο και από την «τρελή» άνοδο των καυσίμων

Την απόσυρση δύο άρθρων του 8 και του 9 από το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής και των Τουριστικών Ημερόπλοιων ζητούν ο πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ-Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, Αντώνης Στελλιάτος και ο επίτιμος πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ και μέλος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Γιώργος Βερνίκος.

Πιο συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ ζητά την παράταση της ψήφισης αυτών των δύο άρθρων για μετά το τέλος του πολέμου και την ομαλοποίηση των τιμών των καυσίμων.

«Να να αποσυρθούν άμεσα τα άρθρα 8 και 9 του νομοσχεδίου, τουλάχιστον μέχρι να κοπάσει η κρίση τόσο από τις πολεμικές συρράξεις, όσο και από την «τρελή» άνοδο του πετρελαίου» επεσήμανε και συνέχισε: «Στο νομοσχέδιο εκτός από τις 21 ημέρες που ήταν αρχικά η χρονική περίοδος για να ταξιδεύουν στις ελληνικές θάλασσες επαγγελματικά σκάφη με σημαία χώρας εκτός ΕΕ χωρίς να έχουν μόνιμη ελληνική επαγγελματική άδεια ο υπουργός προσέθεσε άλλες επτά ημέρες μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου στις αρμόδιες αρχές».

Ο Γιώργος Βερνίκος από την πλευρά του επεσήμανε: «Μας προκαλεί τεράστια έκπληξη για την υπέρμετρη στήριξη που θέλει να δώσει το νέο νομοσχέδιο του ΥΝΑ, σε σκάφη με σημαίες τρίτων χωρών και κυρίως παράξενων νησιών, που είναι γνωστοί φορολογικοί παράδεισοι αγνώστου προελεύσεως αντί να συμπαρασταθούν στα 6.500 επαγγελματικά τουριστικά σκάφη, ανεξαρτήτου μήκους. που αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες λόγω της κρίσης που προκαλεί η πολεμική σύγκρουση στην Ουκρανία, η ενεργειακής κρίση και η πανδημία».

Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν ακυρωθεί όλα τα ουκρανικά και ρωσικά ναυλοσύμφωνα ενώ υπάρχει ακύρωση σε ποσοστό 15%-20% από κρατήσεις που έχουν κάνει Αμερικάνοι

Μηνάς Τσαμόπουλος

Την απόσυρση άρθρων του ν/σ για τα ελληνικά επαγγελματικά τουριστικά σκάφη ζητούν επαγγελματίες του κλάδου

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς ένα δεξαμενόπλοιο που αγοράστηκε από τον ΟΗΕ έγινε πλωτή αποθήκη πετρελαίου των Χούθι για ρωσικά καύσιμα

Σε πλωτή αποθήκη υπό τον έλεγχο των Χούθι μετατράπηκε ένα δεξαμενόπλοιο που αγοράστηκε από τα Ηνωμένα Έθνη για 55 εκατ. Δολάρια. Το δεξαμενόπλοιο, το οποίο είχε αγοραστεί με χρήματα από δωρεές με σκοπό να αποτραπεί μια περιβαλλοντική καταστροφή στην Υεμένη, χρησιμοποιείται πλέον από τους Χούθι ως πλωτή αποθήκη για

Καταδυτικά ρολόγια από το Ίδρυμα Λασκαρίδη στα στελέχη της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών – Μητσοτάκης: H κυβέρνηση στηρίζει τις Ένοπλες Δυνάμεις

Στην έδρα της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών του Πολεμικού Ναυτικού βρέθηκε το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προκειμένου να δώσει το «παρών» σε εκδήλωση για τη δωρεά 300 καταδυτικών ωρολογίων χειρός στο προσωπικό της ΔΥΚ από το Κοινωφελές Ίδρυμα «Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης» Όπως τόνισε σε δηλώσεις

OceanOneK: Το ρομπότ που εξερευνά ναυάγια στα 1.000 μέτρα βάθος και μεταδίδει την αίσθηση της αφής σε πραγματικό χρόνο (video)

Ερευνητές ρομποτικής στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ αναπτύσσουν έναν νέο τρόπο εξερεύνησης των ωκεανών του κόσμου: ένα τηλεχειριζόμενο ανθρωποειδές ρομπότ που μπορεί να μεταδώσει την αίσθηση στους χειριστές του. «Το OceanOne είναι ένα μοναδικό είδος υποβρύχιου ρομπότ που επιτρέπει στους ερευνητές να φτάσουν

Διατήρηση της απαγόρευσης κάθε μορφής αλιείας στη θαλάσσια περιοχή της Γυάρου (video)

Με απόφαση του Λιμεναρχείου Σύρου απαγορεύεται καθολικά η κάθε μορφής αλιεία -επαγγελματική ή ερασιτεχνική- στη θαλάσσια περιοχή μέχρι τρία ναυτικά μίλια πέριξ της νήσου Γυάρου. Η παρούσα απόφαση, η οποία ισχύει από 04-07-2025, έρχεται να καλύψει το κενό που άφηνε

Μετάβαση στο περιεχόμενο