Την απόσυρση άρθρων του ν/σ για τα ελληνικά επαγγελματικά τουριστικά σκάφη ζητούν επαγγελματίες του κλάδου

Εναλλακτικά ζητούν την αναβολή ψήφισής τους μέχρι να κοπάσει η κρίση, τόσο από τις πολεμικές συρράξεις, όσο και από την «τρελή» άνοδο των καυσίμων

Την απόσυρση δύο άρθρων του 8 και του 9 από το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής και των Τουριστικών Ημερόπλοιων ζητούν ο πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ-Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, Αντώνης Στελλιάτος και ο επίτιμος πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ και μέλος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Γιώργος Βερνίκος.

Πιο συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος της ΕΠΕΣΤ ζητά την παράταση της ψήφισης αυτών των δύο άρθρων για μετά το τέλος του πολέμου και την ομαλοποίηση των τιμών των καυσίμων.

«Να να αποσυρθούν άμεσα τα άρθρα 8 και 9 του νομοσχεδίου, τουλάχιστον μέχρι να κοπάσει η κρίση τόσο από τις πολεμικές συρράξεις, όσο και από την «τρελή» άνοδο του πετρελαίου» επεσήμανε και συνέχισε: «Στο νομοσχέδιο εκτός από τις 21 ημέρες που ήταν αρχικά η χρονική περίοδος για να ταξιδεύουν στις ελληνικές θάλασσες επαγγελματικά σκάφη με σημαία χώρας εκτός ΕΕ χωρίς να έχουν μόνιμη ελληνική επαγγελματική άδεια ο υπουργός προσέθεσε άλλες επτά ημέρες μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου στις αρμόδιες αρχές».

Ο Γιώργος Βερνίκος από την πλευρά του επεσήμανε: «Μας προκαλεί τεράστια έκπληξη για την υπέρμετρη στήριξη που θέλει να δώσει το νέο νομοσχέδιο του ΥΝΑ, σε σκάφη με σημαίες τρίτων χωρών και κυρίως παράξενων νησιών, που είναι γνωστοί φορολογικοί παράδεισοι αγνώστου προελεύσεως αντί να συμπαρασταθούν στα 6.500 επαγγελματικά τουριστικά σκάφη, ανεξαρτήτου μήκους. που αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες λόγω της κρίσης που προκαλεί η πολεμική σύγκρουση στην Ουκρανία, η ενεργειακής κρίση και η πανδημία».

Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν ακυρωθεί όλα τα ουκρανικά και ρωσικά ναυλοσύμφωνα ενώ υπάρχει ακύρωση σε ποσοστό 15%-20% από κρατήσεις που έχουν κάνει Αμερικάνοι

Μηνάς Τσαμόπουλος

Την απόσυρση άρθρων του ν/σ για τα ελληνικά επαγγελματικά τουριστικά σκάφη ζητούν επαγγελματίες του κλάδου

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θαλάσσιος υβριδικός πόλεμος στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο: Η απειλή και τα αντίμετρα της ελληνικής αποτροπής

Ο Θαλάσσιος Υβριδικός Πόλεμος (Maritime Hybrid Warfare – MHW) αναγνωρίζεται από το ΝΑΤΟ ως η νέα παγκόσμια ανερχόμενη απειλή, με την Ελλάδα να τον υφίσταται ήδη από την Τουρκία, η οποία, καθώς εξελίσσεται σε «ανεξέλεγκτο κράτος», μπορεί να εφαρμόσει τις

Τιμητική βράβευση της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος

Δηλώσεις  της κα. Μελίνας Τραυλού  κατά τη διάρκεια τιμητικής βράβευσης της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, «Για την ελληνική ναυτιλιακή μας οικογένεια, αποτελεί εθνικό καθήκον να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του Λιμενικού Σώματος. Να προσφέρουμε στο εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό

Παναγιωτόπουλος: Αφήστε τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση – Τι είπε για Α/ΓΕΕΘΑ και προσωπικό ΕΔ

Να αφήσει τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, που ανέβηκε στο βήμα της ολομέλειας κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας. Ο κ. Παναγιωτόπουλος μίλησε και για τις σχέσεις του με τον αρχηγό

Η ΛΑΡΚΟ και οι φορολογούμενοι

Η ΛΑΡΚΟ είναι εταιρεία παραγωγής σιδηρονικελίου με ένα μεταλλουργικό εργοστάσιο στη Λάρυμνα Φθιώτιδας και ορυχεία στις περιοχές της Εύβοιας, του Νέου Κόκκινου Βοιωτίας, την Καστοριά και τα Σέρβια Κοζάνης.  Από το 1963 έως το 1982 λειτούργησε ως ιδιωτική επιχείρηση.  Αλλά