Τιτανικός: Επιστολή επιβάτη που επέζησε φέρνει στο φως ένα μεγάλο μυστικό…

Τιτανικός: Η επιστολή ενός επιζώντα του ναυαγίου αποκαλύπτει πώς το πλοίο απέφυγε οριακά μια παρ’ ολίγον σύγκρουση με μικρότερο πλοίο, καθώς έφευγε από το Σαουθάμπτον – κάτι που, αν είχε τελικά συμβεί, θα μπορούσε να είχε αλλάξει την μοίρα του μοιραίου κρουαζιερόπλοιου…

Ο Στάνλει Μέι, σύμφωνα με την Daily Mail, ήταν μάρτυρας του παρ’ ολίγον ατυχήματος που είχε ο Τιτανικός με ένα μικρότερο επιβατικό πλοίο καθώς έφευγε από την προκυμαία του Σαουθάμπτον. Η επιστολή, στην οποία περιγράφει το συμβάν, τείνει να πωληθεί για 20.000 λίρες.Τα δύο πλοία έφτασαν λίγα μέτρα πριν την σύγκρουση, πριν ρυμουλκά απομακρύνουν τον Τιτανικό.

Αν είχαν συγκρουστεί, τότε ο απόπλους του Τιτανικού θα είχε καθυστερήσει και δεν θα είχε προσκρούσει στο παγόβουνο που προκάλεσε τη βύθισή του τέσσερις ημέρες αργότερα, κόβοντας το «νήμα» 1.635 ανθρώπινων ζωών.

Ο Μέι πέρασε 24 ώρες στον Τιτανικό, από την αναχώρησή του από το Σαουθάμπτον μέχρι τον σταθμό στο Cobh της Ιρλανδίας. Ο ίδιος και η οικογένειά του κατέβηκαν εκεί για να απολαύσουν τις διακοπές τους.

Κατά τη διάρκεια του σύντομου χρόνου του στο πλοίο, ο επιβάτης έγραψε ένα γράμμα, περιγράφοντας το σύντομο, αλλά περιπετειώδες ταξίδι.

Ο Μέ εξήγησε ότι ο Τιτανικός άργησε να φτάσει στο Χερβούργο της Γαλλίας, λόγω ενός ατυχήματος που σημειώθηκε λίγο μετά τον απόπλου.

Ο Μέι, ο οποίος ήταν επιβάτης της πρώτης θέσης, περιέγραφε το πολυτελές πλοίο ως «παλάτι».

Η δισέλιδη επιστολή είναι προς πώληση στην δημοπρασία Henry Aldridge & Son Auctioneers του Devizes, Wilts, και πρόκειται να πωληθεί το Σάββατο.

«Αν είχε υπάρξει σύγκρουση, θα καθυστερούσε την αναχώρηση του Τιτανικού κατά μερικές ώρες ή και περισσότερο. Κάτι που σημαίνει πως μπορεί να είχαν σωθεί όλοι οι επιβάτες. Αν είχε συμβεί αυτό, τότε το παγόβουνο στο οποίο προσέκρουσε ο Τιτανικός θα είχε απομακρυνθεί από την πορεία του μέχρι να φτάσει σε εκείνη την περιοχή του βόρειου Ατλαντικού», αναφέρουν οι ειδικοί.

Ο Μέι και η οικογένειά του επιβιβάστηκαν στον Τιτανικό στις 11 Απριλίου 1912. Το «αβύθιστο» πλοίο προσέκρουσε στο παγόβουνο το βράδυ της 14ης Απριλίου και βυθίστηκε στις 2.20 π.μ. της 15ης Απριλίου.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π.Ο.Λ./Συναντήσεις με Ηγεσία του Αρχηγείου ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ και με Κεντρικό Λιμενάρχη Πειραιά

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών – ΠΟΛ πραγματοποίησε την 19 Μαΐου 2025 συναντήσεις με την νέα Ηγεσία του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής προκειμένου να συζητήσουμε μια σειρά από ζητήματα που αφορούν στα στελέχη και επιτάσσουν την κοινή μας σύμπραξη ώστε να

Η Ελλάδα στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς ναύλωσης πολυτελών σκαφών

Η Ελλάδα εδραιώνει τη θέση της ως κορυφαίου προορισμού στη διεθνή αγορά ναύλωσης πολυτελών σκαφών αναψυχής, κατακτώντας την πρώτη θέση παγκοσμίως για το 2024. Σύμφωνα με τα στοιχεία της RIGINOS Yachts, η χώρα μας διατηρεί σταθερά το ηγετικό της μερίδιο

Η δύναμη της ναυτιλίας: ιστορική στιγμή για τη φωνή των Ναυτελλήνων στον ΟΗΕ

Σε μια ιστορική στιγμή για την παγκόσμια ναυτιλία, η πρόεδρος της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών, του συλλογικού οργάνου εκπροσώπησης της ισχυρότερης εφοπλιστικής κοινότητας παγκοσμίως, κ. Μελίνα Τραυλού πραγματοποίησε εισήγηση στο πλαίσιο συνεδρίασης του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ. Η συγκεκριμένη συνεδρίαση με

Μετάβαση στο περιεχόμενο