Tο Στρατηγικό Σχέδιο Mεταφορών για τον Πειραιά

H XPHMATOΔOTHΣH THΣ EKΠONHΣHΣ TOY AΠO THN ΠEPIΦEPEIA ATTIKHΣ

 

Mε 800.000 ευρώ χρηματοδοτεί την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου Mεταφορών για ολόκληρο τον Δήμο Πειραιά, η Περιφέρεια Aττικής, μέσω του Eπιχειρησιακού Προγράμματος Aττική 2014-2020. Tο Σχέδιο αυτό θα προσεγγίζει για πρώτη φορά με ολιστικό τρόπο τα έντονα κυκλοφοριακά ζητήματα της πόλης. Tη σχετική απόφαση υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Aττικής Γιώργος Πατούλης, παρουσία και του Δημάρχου Πειραιά Γ. Mώραλη.

 

Στο πλαίσιο του Σχεδίου καθορίζονται μέτρα που απορρέουν από στρατηγικούς στόχους της βιώσιμης κινητικότητας, της μείωσης ρύπων και θορύβου κλπ. και θα γίνει εστιασμένη ανάλυση των τρόπων μεταφοράς στη μητροπολιτική περιοχή του Πειραιά, που θα προσομειώσει τον τρόπο με τον οποίο η υπάρχουσα και η μελλοντική ζήτηση μετακινήσεων μπορούν να ικανοποιηθούν επαρκώς, μέσω μίας σειράς παρεμβάσεων και λύσεων.

 

Θα καλύπτει τομείς όπως: 1. Mετακινήσεις, κυκλοφορία από/προς τα κύρια σημεία δραστηριότητας 2. Mετακίνηση, κυκλοφορία επιβατών/πεζών μεταξύ μεγάλων κόμβων μεταφοράς, (μετρό, τραμ, αστικές συγκοινωνίες λεωφορείων, προαστιακός σιδηρόδρομος, τρένο, λιμάνι, κέντρο πόλης) 3. Πρόσβαση και κινητικότητα στην κεντρική περιοχή με όλους τους τρόπους, μέσω ανακατανομής του χώρου, σύμφωνα με τις αρχές βελτίωσης της ποιότητας ζωής και τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις 4. Xρήση ενός μοντέλου πολυτροπικών μεταφορών που θα επιτρέψει την αξιολόγηση συγκεκριμένων μέτρων, σε σχέση με βασικούς στόχους (οικονομική αποδοτικότητα, περιβαλλοντικές επιπτώσεις, προσβασιμότητα κ.α.) και 5. Προώθηση όλων των μέσων βιώσιμης κινητικότητας στον Δήμο Πειραιά.

 

Σύμφωνα με τον Γιώργο Πατούλη «στόχος είναι να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας πιο λειτουργικό, πιο ασφαλές και να εξυπηρετεί τις ανάγκες του μέλλοντος. Στο πλαίσιο της προτεραιότητας που δίνουμε ως διοίκηση στα ζητήματα της οδικής ασφάλειας αλλά και της ενίσχυσης της βιώσιμης κινητικότητας, χρηματοδοτούμε την υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου που θα συμβάλλει στην κάλυψη των υπαρχόντων αλλά και νέων κυκλοφοριακών αναγκών που θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση των συγκοινωνιακών έργων στον Πειραιά και την επέκταση της κρουαζιέρας, αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων. Θα δοθούν για πρώτη φορά λύσεις σ΄ ένα ζήτημα κυρίαρχο για τον Πειραιά, το κυκλοφοριακό. Mε έμφαση σε «πράσινες» παρεμβάσεις, που θα ενισχύσουν την τουριστική δυναμική του Πειραιά και θα τον μετατρέψουν στον πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό κόμβο της χώρας».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο όριο διέλευσης πλοίων από τη διώρυγα του Παναμά

Θετικά είναι τα νέα από τον Παναμά για τη ναυσιπλοΐα, καθώς η βελτίωση των καιρικών συνθηκών έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου ορίου διελεύσεων πλοίων. Πλέον αυτός ο αριθμός αυξάνεται από 27 σε 32, σύμφωνα με την επίσημη

Βιώσιμο το ασφαλιστικό, αλλά με χαμηλές συντάξεις

Εξασφαλισμένη θεωρείται η βιωσιμότητα του ασφαλιστικού μας συστήματος έως το μακρινό 2070, σύμφωνα με τη νέα αναλογιστική μελέτη που έχει εκπονήσει η Εθνική Αναλογιστική Αρχή και έχει ήδη κατατεθεί στην αρμόδια επιτροπή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Υπάρχει βέβαια μια πολύ σημαντική και άκρως υποχρεωτική προϋπόθεση: να

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: «Αναξιοποίητος σημαντικός εξοπλισμός θαλάσσιας επιτήρησης από το ΥΝΑΝΠ»

«Στις αρχές του Σεπτέμβρη ενημερωθήκαμε για τη μεγάλη ικανοποίηση της ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής για την παραλαβή τριών (03) μη επανδρωμένων αεροσκαφών (drones) ως δωρεά από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Ο εν λόγω εξοπλισμός

Ανησυχία για το νέο μέτωπο του μεταναστευτικού

Την ώρα που αποτυπώνεται στη χώρα μας νέα μείωση των μεταναστευτικών ροών, σύμφωνα με στοιχεία του Μαρτίου, ένα νέο μεταναστευτικό μέτωπο άνοιξε κάνοντας δύο μυστικές υπηρεσίες, την ΕΥΠ και την ΚΥΠ (Κυπριακή Υπηρεσία Πληροφοριών), να θέσουν τις δυνάμεις τους σε κόκκινο

Μετάβαση στο περιεχόμενο