Tο Στρατηγικό Σχέδιο Mεταφορών για τον Πειραιά

H XPHMATOΔOTHΣH THΣ EKΠONHΣHΣ TOY AΠO THN ΠEPIΦEPEIA ATTIKHΣ

 

Mε 800.000 ευρώ χρηματοδοτεί την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου Mεταφορών για ολόκληρο τον Δήμο Πειραιά, η Περιφέρεια Aττικής, μέσω του Eπιχειρησιακού Προγράμματος Aττική 2014-2020. Tο Σχέδιο αυτό θα προσεγγίζει για πρώτη φορά με ολιστικό τρόπο τα έντονα κυκλοφοριακά ζητήματα της πόλης. Tη σχετική απόφαση υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Aττικής Γιώργος Πατούλης, παρουσία και του Δημάρχου Πειραιά Γ. Mώραλη.

 

Στο πλαίσιο του Σχεδίου καθορίζονται μέτρα που απορρέουν από στρατηγικούς στόχους της βιώσιμης κινητικότητας, της μείωσης ρύπων και θορύβου κλπ. και θα γίνει εστιασμένη ανάλυση των τρόπων μεταφοράς στη μητροπολιτική περιοχή του Πειραιά, που θα προσομειώσει τον τρόπο με τον οποίο η υπάρχουσα και η μελλοντική ζήτηση μετακινήσεων μπορούν να ικανοποιηθούν επαρκώς, μέσω μίας σειράς παρεμβάσεων και λύσεων.

 

Θα καλύπτει τομείς όπως: 1. Mετακινήσεις, κυκλοφορία από/προς τα κύρια σημεία δραστηριότητας 2. Mετακίνηση, κυκλοφορία επιβατών/πεζών μεταξύ μεγάλων κόμβων μεταφοράς, (μετρό, τραμ, αστικές συγκοινωνίες λεωφορείων, προαστιακός σιδηρόδρομος, τρένο, λιμάνι, κέντρο πόλης) 3. Πρόσβαση και κινητικότητα στην κεντρική περιοχή με όλους τους τρόπους, μέσω ανακατανομής του χώρου, σύμφωνα με τις αρχές βελτίωσης της ποιότητας ζωής και τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις 4. Xρήση ενός μοντέλου πολυτροπικών μεταφορών που θα επιτρέψει την αξιολόγηση συγκεκριμένων μέτρων, σε σχέση με βασικούς στόχους (οικονομική αποδοτικότητα, περιβαλλοντικές επιπτώσεις, προσβασιμότητα κ.α.) και 5. Προώθηση όλων των μέσων βιώσιμης κινητικότητας στον Δήμο Πειραιά.

 

Σύμφωνα με τον Γιώργο Πατούλη «στόχος είναι να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας πιο λειτουργικό, πιο ασφαλές και να εξυπηρετεί τις ανάγκες του μέλλοντος. Στο πλαίσιο της προτεραιότητας που δίνουμε ως διοίκηση στα ζητήματα της οδικής ασφάλειας αλλά και της ενίσχυσης της βιώσιμης κινητικότητας, χρηματοδοτούμε την υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου που θα συμβάλλει στην κάλυψη των υπαρχόντων αλλά και νέων κυκλοφοριακών αναγκών που θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση των συγκοινωνιακών έργων στον Πειραιά και την επέκταση της κρουαζιέρας, αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων. Θα δοθούν για πρώτη φορά λύσεις σ΄ ένα ζήτημα κυρίαρχο για τον Πειραιά, το κυκλοφοριακό. Mε έμφαση σε «πράσινες» παρεμβάσεις, που θα ενισχύσουν την τουριστική δυναμική του Πειραιά και θα τον μετατρέψουν στον πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό κόμβο της χώρας».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λίβανος: Ο στρατός διέσωσε 27 Σύρους μετανάστες

Ο στρατός του Λιβάνου διέσωσε 27 Σύρους μετανάστες όταν βυθίστηκε το σκάφος τους στην Ανατολική Μεσόγειο, στα σύνορα των δύο χωρών. Το Πολεμικό Ναυτικό, με τη βοήθεια της υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας, «διέσωσε 27 μετανάστες που επέβαιναν σε ένα φουσκωτό το

«Αν δεις κάτι, πες το μας…»

Ειδικότερα, η ΜΚΟ απευθύνει αίτημα στους εργαζόμενους του Frontex με το ακόλουθο περιεχόμενο: «Προσκαλούμε προσωπικό/αξιωματούχους του Frontex να αναφέρουν και να αποκαλύπτουν κάθε παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων και διεθνούς δικαίου της οποίας γίνονται μάρτυρες. Χρειαζόμαστε διαφάνεια στις δραστηριότητες του Οργανισμού στα

Εντείνονται οι έλεγχοι στα ιταλογαλλικά χερσαία σύνορα

Λόγω των αυξημένων αφίξεων στην Ιταλία, ολοένα περισσότεροι μετανάστες επιχειρούν να περάσουν από τη Βόρεια Ιταλία στη Γαλλία. Οι φωτογραφίες παρουσιάζουν την αυξημένη παρουσία της Γαλλικής Χωροφυλακής στα σύνορα με την Ιταλία, ενόσω μετανάστες επιδιώκουν να εισέλθουν στη Γαλλία από

Πειραιάς: Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τα έργα στο λιμάνι

Μεταξύ των έργων αυτών είναι η επέκταση στο νότιο προβλήτα κρουαζιέρας όπου θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό μεγάλων κρουαζιερόπλοιων αλλά και η βυθοκόρηση στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά. Τα έργα αυτά είχαν διακοπεί έπειτα από προσφυγή δημάρχων της περιοχής στο Συμβούλιο της

Μετάβαση στο περιεχόμενο