Tο Στρατηγικό Σχέδιο Mεταφορών για τον Πειραιά

H XPHMATOΔOTHΣH THΣ EKΠONHΣHΣ TOY AΠO THN ΠEPIΦEPEIA ATTIKHΣ

 

Mε 800.000 ευρώ χρηματοδοτεί την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου Mεταφορών για ολόκληρο τον Δήμο Πειραιά, η Περιφέρεια Aττικής, μέσω του Eπιχειρησιακού Προγράμματος Aττική 2014-2020. Tο Σχέδιο αυτό θα προσεγγίζει για πρώτη φορά με ολιστικό τρόπο τα έντονα κυκλοφοριακά ζητήματα της πόλης. Tη σχετική απόφαση υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Aττικής Γιώργος Πατούλης, παρουσία και του Δημάρχου Πειραιά Γ. Mώραλη.

 

Στο πλαίσιο του Σχεδίου καθορίζονται μέτρα που απορρέουν από στρατηγικούς στόχους της βιώσιμης κινητικότητας, της μείωσης ρύπων και θορύβου κλπ. και θα γίνει εστιασμένη ανάλυση των τρόπων μεταφοράς στη μητροπολιτική περιοχή του Πειραιά, που θα προσομειώσει τον τρόπο με τον οποίο η υπάρχουσα και η μελλοντική ζήτηση μετακινήσεων μπορούν να ικανοποιηθούν επαρκώς, μέσω μίας σειράς παρεμβάσεων και λύσεων.

 

Θα καλύπτει τομείς όπως: 1. Mετακινήσεις, κυκλοφορία από/προς τα κύρια σημεία δραστηριότητας 2. Mετακίνηση, κυκλοφορία επιβατών/πεζών μεταξύ μεγάλων κόμβων μεταφοράς, (μετρό, τραμ, αστικές συγκοινωνίες λεωφορείων, προαστιακός σιδηρόδρομος, τρένο, λιμάνι, κέντρο πόλης) 3. Πρόσβαση και κινητικότητα στην κεντρική περιοχή με όλους τους τρόπους, μέσω ανακατανομής του χώρου, σύμφωνα με τις αρχές βελτίωσης της ποιότητας ζωής και τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις 4. Xρήση ενός μοντέλου πολυτροπικών μεταφορών που θα επιτρέψει την αξιολόγηση συγκεκριμένων μέτρων, σε σχέση με βασικούς στόχους (οικονομική αποδοτικότητα, περιβαλλοντικές επιπτώσεις, προσβασιμότητα κ.α.) και 5. Προώθηση όλων των μέσων βιώσιμης κινητικότητας στον Δήμο Πειραιά.

 

Σύμφωνα με τον Γιώργο Πατούλη «στόχος είναι να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας πιο λειτουργικό, πιο ασφαλές και να εξυπηρετεί τις ανάγκες του μέλλοντος. Στο πλαίσιο της προτεραιότητας που δίνουμε ως διοίκηση στα ζητήματα της οδικής ασφάλειας αλλά και της ενίσχυσης της βιώσιμης κινητικότητας, χρηματοδοτούμε την υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου που θα συμβάλλει στην κάλυψη των υπαρχόντων αλλά και νέων κυκλοφοριακών αναγκών που θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση των συγκοινωνιακών έργων στον Πειραιά και την επέκταση της κρουαζιέρας, αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων. Θα δοθούν για πρώτη φορά λύσεις σ΄ ένα ζήτημα κυρίαρχο για τον Πειραιά, το κυκλοφοριακό. Mε έμφαση σε «πράσινες» παρεμβάσεις, που θα ενισχύσουν την τουριστική δυναμική του Πειραιά και θα τον μετατρέψουν στον πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό κόμβο της χώρας».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Κάθε λιμάνι και καημός…» (*)

Το τραγούδι αυτό του Γιώργου Κατσαρού πού έχουν ερμηνεύσει κατά τρόπο μοναδικό ο Πάνος Γαβαλάς και η Ρία Κούρτη, είναι το αγαπημένο τραγούδι του διοικητού της Τραπέζης της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα. Την αποκάλυψη έκανε (προ-)χθες ο πρόεδρος της Ναυτιλιακής Λέσχης

Την παραίτηση του Πρόεδρου ΔΣ/ΜΤΣ-ΝΙΜΤΣ ζητά η ΠΟΕΣ

Αρ. πρωτ. 1083/2024 Αθήνα,  3 Οκτωβρίου 2024 ΠΡΟΣ:  Αξιότιμο Πρόεδρο ΔΣ ΜΤΣ κ’ ΝΙΜΤΣ Κύριε Πρόεδρε. Η Ομοσπονδία μας κατά τους τελευταίους μήνες έχει γίνει αποδέκτης πάρα πολλών παραπόνων συναδέλφων μας (εν ενεργεία και εν αποστρατεία), οι οποίοι μας μεταφέρουν τους προβληματισμούς αλλά

Ανάγκη βελτίωσης υποδομών σε 102 λιμάνια

Αναγκαία χαρακτηρίζει τη βελτίωση των λιμενικών υποδομών στα βασικότερα λιμάνια της χώρας με καθημερινή χρήση και με στόχο τη μέγιστη ασφάλεια επιβατών και πληρωμάτων, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ) Παναγιώτης Γιγής. Παρουσιάζοντας την ετήσια έκθεση της ΠΕΠΕΝ

To νέο Λιμενικό Ταμείο Ηρακλείου (ΦΕΚ)

Σε συγκρότηση σε σώμα προχώρησε το νεοσύστατο Λιμενικό Ταμείο Ηρακλείου, μετά τη δημοσιοποίηση του ΦΕΚ στις 25 Σεπτεμβρίου. Το Λιμενικό Ταμείο είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και στην «περιουσία» του μετά την εξαίρεση της πώλησης του Λιμένα Ηρακλείου στον Grimaldi,

Μετάβαση στο περιεχόμενο