«Βολές» Χρ. Σπίρτζη εναντίον της Cosco για τους χειρισμούς της στο διαγωνισμό του Θριασίου Ε/Κ

«Βολές» εναντίον της Cosco για τους χειρισμούς της στο διαγωνισμό του
Θριασίου Ε/Κ εξαπέλυσε, την προηγούμενη εβδομάδα και από το βήμα της
Βουλής, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι η Cosco επεδίωξε την ακύρωση του διαγωνισμού της ΓΑΙΑΟΣΕ για το Θριάσιο Ε/Κ ιδιωτών,
ζητώντας την προκήρυξη ενός ενιαίου διαγωνισμού, ο οποίος θα
συμπεριελάμβανε το εμπορευματικό κέντρο και το σιδηροδρομικό terminal.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών, θα σήμανε ότι η
Ελλάδα θα έπρεπε να επιστρέψει 235 εκατ. ευρώ, αφού στο Θριάσιο είχαν
επενδυθεί συγχρηματοδοτούμενα ευρωπαϊκά κονδύλια.

«Είναι γνωστό ότι στη διαβούλευση ο παραχωρησιούχος του λιμανιού του
Πειραιά ζήτησε την ακύρωση του διαγωνισμού, με αίτημα να βγει ένας
διαγωνισμός για το εμπορευματικό κέντρο και για τη διαχείριση του
διαμετακομιστικού κέντρου, αυτού που είπαμε ότι ακολουθεί.

Δηλαδή, επί της ουσίας ζήτησε να μην γίνει το συνολικό εμπορευματικό
κέντρο του Θριασίου, να πληρώσουμε 235 εκατομμύρια ευρώ πίσω στην
Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να ικανοποιήσουν κάποιοι τις φιλοδοξίες ή τους
εμπορευματικούς στόχους που έχουν να κάνουν εμπορευματικό κέντρο μέσα
στο λιμάνι.

Αυτές είναι επενδύσεις «all inclusive». Δεν θα τις υποστηρίξουμε εμείς», ανέφερε ενδεικτικά.

Από την άλλη πλευρά, την περίοδο εκείνη, στελέχη προσκείμενα στην
Cosco είχαν επισημάνει ότι το Θριάσιο «δεν παρουσιάζει επενδυτικό
ενδιαφέρον, εάν δεν προκηρυχτεί ενιαίο», σημειώνοντας ότι απώτερος
στόχος της κινεζικής εταιρείας ήταν η δημιουργία μιας υπεραγοράς χονδρικής προϊόντων, τα οποία θα διοχετεύονταν – στη συνέχεια – στην Κεντρική Ευρώπη.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο Έλληνας υπουργός Μεταφορών κατέκρινε
δημοσίως την συμπεριφορά της Cosco, η οποία – από την πλευρά της – έχει έντονα παράπονα από το ελληνικό δημόσιο για την καθυστέρηση του Master Plan του ΟΛΠ, θεωρώντας ότι το ελληνικό δημόσιο ίσως να «προωθεί» περισσότερο το Θριάσιο Ε/Κ.

Φώτης Φωτεινός

metaforespress.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γαύδος – Συνεχείς οι ροές μεταναστών! Δημοσίευμα Deutsche Welle: “Θα γίνει η Γαύδος δεύτερη Λαμπεντούζα;”

Το Σάββατο η Ελληνική Ακτοφυλακή εντόπισε στη Γαύδο, νότια της Κρήτης, ένα ακόμη σκάφος με μετανάστες, το οποίο κατευθυνόταν προς την Ελλάδα, με τις αρχές να διασώζουν τους 25 επιβαίνοντες. «Το ειδυλλιακό νησί της Γαύδου γίνεται ολοένα και πιο ελκυστικό για τους διακινητές που

Κρήτη: Δύο συλλήψεις μετά την επιχείρηση διάσωσης 85 μεταναστών νότια των Καλών Λιμένων

Χθες το πρωί πραγματοποιήθηκε εντοπισμός και διάσωση 85 επιβαινόντων σε λέμβο στη θαλάσσια περιοχή 49 ν.μ. νότια των Καλών Λιμένων της Κρήτης από δεξαμενόπλοιο σημαίας Παναμά υπό το συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) του Αρχηγείου του

Απεγκλωβισμός 42 ατόμων από τη βραχονησίδα Μπαρμπαλιάς στη Λέσβο – Εντοπίστηκαν 25 αλλοδαποί στη Γαύδο

Τις πρωινές ώρες χθες, Περιπολικό Πλοίο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στο πλαίσιο προγραμματισμένης περιπολίας του, εντόπισε μεγάλο αριθμό αλλοδαπών στη νησίδα Μπαρμπαλιάς της Λέσβου. Αμέσως καθελκύστηκε το βοηθητικό σκάφος του πλοίου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το οποίο προσέγγισε στη νησίδα και με τη συνδρομή της Ελληνικής

Το μέλλον του πολέμου: Επιστροφή στα χαρακώματα ή Τεχνητή Νοημοσύνη;

Ολοκληρώνοντας το 2020 τη μεγαλειώδη σύνθεσή της με τίτλο «Μια σύντομη ιστορία του πολέμου», όπου αφηγείται τη διαδρομή των ένοπλων συρράξεων από τα προϊστορικά χρόνια έως τις μέρες μας (στα ελληνικά από τις εκδόσεις Ψυχογιός), η διακεκριμένη καναδή ιστορικός Μάργκαρετ Μακ

Μετάβαση στο περιεχόμενο