Βόρειο Αιγαίο: Προγραμματικές Συμβάσεις για έργα στα λιμάνια της Μύρινας, του Μούδρου και της Πλάκας


Η Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Χριστιάνα Καλογήρου και ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Λήμνου κ. Χαράλαμπος Δαλαβίτσος, υπέγραψαν Προγραμματική Σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Μελέτη χερσαίων εγκαταστάσεων Λιμένα Μύρινας- Επικαιροποίηση, ανασύνταξη του προγραμματικού σχεδίου Λιμένα Μύρινας».Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 200.000 ευρώ και η χρηματοδότησή του θα γίνει από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου (ΣΑΕΠ 088). Φορέας υλοποίησης είναι η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.Η σύμβαση μεταξύ της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και του Λιμενικού Ταμείου Μύρινας αφορά:- Προμήθεια βυθομετρικών Διαγραμμάτων από την Υδρογραφική Υπηρεσία.- Χρηματοδότηση και προκήρυξη των μελετών.- Διαχείριση και παρακολούθηση της υλοποίησης των μελετών.- Παρακολούθηση χρηματορροών και εκτέλεση πληρωμών.Για την παρακολούθηση εκτέλεσης της σύμβασης συγκροτείται με απόφαση της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης με έδρα τη Μύρινα της Λήμνου, αποτελούμενη από έναν εκπρόσωπο του Λιμενικού Ταμείου Μύρινας και δύο εκπρόσωπους της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.Στην τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 27 Νοεμβρίου 2018 αποφασίστηκε επίσης η υπογραφή Προγραμματικών Συμβάσεων για τα εξής δύο έργα:- Ολοκλήρωση της μελέτης των λιμενικών υποδομών εμπορικού Λιμένα Μούδρου Λήμνου, με προϋπολογισμό 200.000 ευρώ.- Μελέτη αναβάθμισης υποδομών Λιμένα Πλάκας Λήμνου, με προϋπολογισμό 110.000 ευρώ.Η υπογραφή των δυο αυτών Προγραμματικών Συμβάσεων έργων θα γίνει μετά την παροχή σύμφωνης γνώμης από τα αρμόδια Υπουργεία.ypodomes.com

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο