Βουλγαρία: Tεράστια επένδυση από την IAG – Κατασκευάζει εργοστάσιο τεθωρακισμένων στο Μπουργκάς

Η κορυφαία εταιρία κατασκευής τεθωρακισμένων οχημάτων International Armored Group (IAG) αρχίζει τις προετοιμασίες για την κατασκευή εργοστασίου στην παραθαλάσσια πόλη του Μπουργκάς στην Βουλγαρία, ανακοίνωσε σήμερα η IAG σε δελτίο Τύπου.

Το μελλοντικό εργοστάσιο στο Μπουργκάς είναι η δεύτερη άμεση επένδυση της IAG στην αμυντική βιομηχανία της Βουλγαρίας, αφότου το 2021 η εταιρία επέλεξε ένα πεδίο εκπαίδευσης για τη διεξαγωγή δοκιμών πιστοποίησης της STANAG του NATO για τεθωρακισμένα οχήματα. Ιδρυτής και ιδιοκτήτης της IAG είναι ο απόδημος Βούλγαρος Άντον Στέφον.

Η κατασκευή του εργοστασίου προβλέπεται να αρχίσει στο τέλος του έτους. Το κύριο εργοστάσιο παραγωγής αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2024. Μέχρι σήμερα ο επενδυτής έχει υπογράψει μια συμφωνία για την αγορά γης 150.000 τετραγωνικών μέτρων εκεί όπου θα ανεγερθεί το εργοστάσιο.

Η αρχική επένδυση στο εργοστάσιο εκτιμάται στα 20 εκατομμύρια λέβα. Αυτό θα είναι το τέταρτο και μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής της IAG και θα κατασκευάζει όλο το φάσμα των προϊόντων της εταιρίας, συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου οχήματος μάχης πεζικού Rila 8X.

Τεθωρακισμένο άρμα μάχης πεζικού Rila 8X.

Το μελλοντικό εργοστάσιο αναμένεται να απασχολεί περισσότερους από 300 εργαζόμενους. Η IAG θα χρηματοδοτήσει επίσης εκπαιδευτικά προγράμματα για τουλάχιστον 20 ειδικούς στα εργοστάσιά της στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Τουρκία, όπως και στη Βουλγαρία. Η IAG έχει υποβάλει αίτηση για να λάβει πιστοποιητικό Επενδυτή Κατηγορίας Α.

Ο Στέφον δήλωσε ότι τον χαροποιεί το γεγονός ότι η πατρίδα του προωθεί μεγάλους επενδυτές για να εγκατασταθούν μόνιμα στη Βουλγαρία. Ο Στέφον δήλωσε επίσης ότι δεσμεύεται να αυξήσει τη συμβολή της IAG στην ανάπτυξη της Βουλγαρίας.

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Καινοτομίας Ντάνιελ Λόρερ υπογράμμισε από την πλευρά του τη σημασία των επενδύσεων στις καινοτόμες παραγωγές και των εταιριών με εξαγωγικό προσανατολισμό που επιλέγουν τη Βουλγαρία ως τόπο εγκατάστασης καταστημάτων.

Ο δήμαρχος του Μπουργκάς Ντιμίτερ Νικόλοφ δήλωσε ότι οι επενδυτές στην πόλη μπορούν να βασίζονται στην πλήρη διοικητική υποστήριξη που θα έχουν από τη δημαρχία και τον ίδιον προσωπικά.

Η IAG κατέχει ηγετική θέση στη βιομηχανία κατασκευής εξειδικευμένων τεθωρακισμένων οχημάτων με 20 και πλέον χρόνια εκτενούς εμπειρίας στον κλάδο και παγκόσμιο αποτύπωμα με τοποθεσίες στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, τη Βρετανία, τη Βουλγαρία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Τουρκία, το Πακιστάν και το Ιράκ.

Πηγή: AΠΕ – ΜΠΕ / Φωτογραφία αρχείου Reuters

Βουλγαρία: Tεράστια επένδυση από την IAG – Κατασκευάζει εργοστάσιο τεθωρακισμένων στο Μπουργκάς

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θαλάσσιος υβριδικός πόλεμος στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο: Η απειλή και τα αντίμετρα της ελληνικής αποτροπής

Ο Θαλάσσιος Υβριδικός Πόλεμος (Maritime Hybrid Warfare – MHW) αναγνωρίζεται από το ΝΑΤΟ ως η νέα παγκόσμια ανερχόμενη απειλή, με την Ελλάδα να τον υφίσταται ήδη από την Τουρκία, η οποία, καθώς εξελίσσεται σε «ανεξέλεγκτο κράτος», μπορεί να εφαρμόσει τις

Τιμητική βράβευση της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος

Δηλώσεις  της κα. Μελίνας Τραυλού  κατά τη διάρκεια τιμητικής βράβευσης της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, «Για την ελληνική ναυτιλιακή μας οικογένεια, αποτελεί εθνικό καθήκον να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του Λιμενικού Σώματος. Να προσφέρουμε στο εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό

Παναγιωτόπουλος: Αφήστε τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση – Τι είπε για Α/ΓΕΕΘΑ και προσωπικό ΕΔ

Να αφήσει τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, που ανέβηκε στο βήμα της ολομέλειας κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας. Ο κ. Παναγιωτόπουλος μίλησε και για τις σχέσεις του με τον αρχηγό

Η ΛΑΡΚΟ και οι φορολογούμενοι

Η ΛΑΡΚΟ είναι εταιρεία παραγωγής σιδηρονικελίου με ένα μεταλλουργικό εργοστάσιο στη Λάρυμνα Φθιώτιδας και ορυχεία στις περιοχές της Εύβοιας, του Νέου Κόκκινου Βοιωτίας, την Καστοριά και τα Σέρβια Κοζάνης.  Από το 1963 έως το 1982 λειτούργησε ως ιδιωτική επιχείρηση.  Αλλά