ΥΝΑΝΠ: Σε κρίσιμη καμπή…

Τραγικά περιστατικά όπως αυτό που οδήγησε στην με μαρτυρικό τρόπο δολοφονία του Αντώνη, επιβάλει την ΑΜΕΣΗ  λήψη μέτρων για την εξάλειψη των συνθηκών που επέτρεψαν την  εκδήλωση τέτοιων φαινομένων στο Πρώτο Λιμάνι της χώρας.

Η αστυνόμευση και η συνεχής εποπτεία  για την τήρηση της νομιμότητας  από τους χρήστες του λιμένα πρέπει πάντοτε να είναι πρώτη προτεραιότητα του ΥΝΑΝΠ  για την εξυπηρέτηση του πολίτη.

Για ένα γεγονός που δείχνει βαρβαρότητα, στυγνή εγκληματική συμπεριφορά και που εκθέτει διεθνώς μια ναυτιλιακή χώρα όπως η Ελλάδα, ο κ. ΥΝΑΝΠ πρέπει να πάρει ΑΜΕΣΑ μέτρα με τα οποία να διαμηνύει ότι αυτές οι συμπεριφορές δεν εκπροσωπούν στο σύνολό τους τους εργαζόμενους στα πλοία και στα λιμάνια της χώρας.

Βασική υποχρέωση για την διενέργεια  οποιασδήποτε  δικαστικής ή πειθαρχικής έρευνας  η εξασφάλιση της  αμεροληψίας.  

 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πετώντας πάνω από την Καλαμάτα

Μετάφραση-απόδοση στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Στο αμέτρητο πλήθος των εταιρειών παγκοσμίως, λίγες είναι εκείνες που μπορούν να καυχηθούν ότι ίδρυσαν μια πλήρως λειτουργική σχολή πιλότων σε ξένη επικράτεια και που την είδαν να διαπρέπει μέσα σε ελάχιστους μήνες. Το αξιοθαύμαστο

Το άγνωστο «στρατηγείο» μη επανδρωμένων αεροσκαφών – ΦΩΤΟ

Τροποποιήθηκε και διαμορφώθηκε εξ ολοκλήρου κατόπιν πρωτοβουλίας και προσωπικής εργασίας της 4μελούς ομάδας σ’ ένα υπερσύγχρονο «στρατηγείο» μεταφοράς πτητικών μέσων (drones) και απαραίτητου εξοπλισμού. Μπορεί να λειτουργήσει ως Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων στον τόπο των συμβάντων, καθώς οι εκάστοτε επικεφαλής, ευρισκόμενοι σε

Η καταραμένη μέρα των ναυτικών: πάνω από 3000 νεκροί σε τέσσερα ναυάγια που έγιναν σαν σήμερα – το ένα στο Αιγαίο

Κι αν η 26η Σεπτεμβρίου, μια μέρα σαν σήμερα δηλαδή, δεν είναι καταραμένη μέρα για τους ναυτικούς, τότε ποια είναι; Περισσότεροι από 3000 νεκροί σε τέσσερα ναυάγια που έγιναν σαν σήμερα – τα δύο πλοία ελληνικά και το ένα μάλιστα βυθίστηκε στο Αιγαίο! Σεπτέμβριος 2000:

Το πολύνεκρο ναυάγιο του «Εξπρές Σάμινα»

Το πολύνεκρο ναυάγιο του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Εξπρές Σάμινα» ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη μεταπολεμική ναυτική τραγωδία, που έπληξε την ελληνική ακτοπλοΐα. Είχε προηγηθεί εκείνη του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Ηράκλειο» στη Φαλκονέρα, στις 8 Δεκεμβρίου 1966, με τους 224 νεκρούς. Το ναυάγιο σημειώθηκε στις 22:15 της 26ης

Μετάβαση στο περιεχόμενο