Στο Μ.Τ.Ν. το κουμάντο έχουν οι μετοχομερισματούχοι του. Κανένας άλλος…

Από συγκεκριμένους δημοσιογραφικούς κύκλους της ηλεκτρονικής και έντυπης ενημέρωσης συντηρείται εδώ και κάμποσο χρονικό διάστημα ο «θόρυβος» συνταξιουχικής ένωσης αποστράτων για τη «δεινή» κατάσταση που έχει περιέλθει το Μετοχικό Ταμείο της.  Μάλιστα, για να καταδείξει πόσο μικρά μερίσματα λαμβάνουν οι μερισματούχοι-μέλη της, δημοσιοποίησε συγκριτικούς πίνακες, με τις χορηγούμενες παροχές των τριών Μετοχικών Ταμείων (Σ-Ν-Α).

Πολύ πρόσφατα, ο «θόρυβος» αυτός κλιμακώθηκε έτι περαιτέρω με συγκέντρωση διαμαρτυρίας και επίδοση υπομνήματος με αιτήματα στο Διευθυντή Γραφείου του καθ’ ύλην αρμόδιου ΥΠΕΘΑ.  Αιτήματα, αναμφίβολα καταστροφικά για τα ΜΤΝ-ΜΤΑ.

Αιτήματα περί ανακατανομής των εσόδων από κρατήσεις 4% στις εξοπλιστικές δαπάνες και διαμοιρασμό τους στα τρία Μετοχικά Ταμεία με κριτήριο τον αριθμό των μελών του καθενός.

Αιτήματα περί ενοποίησης των τριών Μετοχικών Ταμείων σε ένα, ώστε να χορηγείται ισόποσο μέρισμα σε ομοιοβάθμους των τριών Κλάδων.

Αιτήματα περί δημιουργίας ενιαίου Μετοχικού Ταμείου Ενόπλων Δυνάμεων, χωρίς την Ελληνική Αστυνομία και το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή.

Αιτήματα διατυπωθέντα αυθαίρετα και χωρίς προηγούμενη διαβούλευση με τις ομόλογες ενώσεις και που ήδη δημόσια και κατηγορηματικά καταδικάστηκαν από τις δύο εκ των τριών συνταξιουχικών ενώσεων αποστράτων των Ε.Δ. (ΕΑΑΝ-ΕΑΑΑ), ως άκρως διχαστικά.

Αιτήματα που παρασύρουν στο μαρασμό τα υγιή ΜΤΝ-ΜΤΑ, προκειμένου εξυγιανθεί το τρίτο ομόλογό τους.

Μέχρι σήμερα, από το ΛΣ η μόνη αντίδραση στα παραπάνω προήλθε από την Ε.Α.Α.Λ.Σ. που ως φαίνεται παρακολουθεί την εξέλιξη του ζητήματος και στις 14 Μαρτίου 2023 ανάρτησε στην ιστοσελίδα της δημόσια παρέμβαση  (με τίτλο: «Κάτω τα χέρια από τα Ταμεία μας…», βλ. σύνδεσμο http://www.eaals.gr/2023/03/blog-post_95.html).

Όμως, η πρόσφατη κλιμάκωση των παρεμβάσεων της συνταξιουχικής ένωσης αποστράτων (Ε.Α.Α.Σ.) και των δημοσιοποιημένων αιτημάτων της, που καταφανώς στρέφονται σε βάρος του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού (και Αεροπορίας) θέτοντας εν κινδύνω τη μεσο-μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά του, καταδεικνύει μια επιτακτική αναγκαιότητα:

Τη συντονισμένη αντίδραση των θεσμικών εκπροσώπων μετόχων και μερισματούχων του ΛΣ, που να καταδικάζει απερίφραστα τα υπόψη αιτήματα και να δηλώνει ότι τα χιλιάδες μέλη του ΛΣ θα υπερασπιστούν σθεναρά και ενεργά την αυτοτέλεια του Μ.Τ.Ν. και των πηγών εσόδων του και ότι θα αντιδράσουν δυναμικά για να αποτρέψουν οποιαδήποτε απόπειρα αλλαγής ή κατάργησης της υφισταμένης νομοθεσίας του.

Γιατί, μόνον οι 37.000 ενεργοί μέτοχοι και οι μερισματούχοι του Π.Ν. και του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ έχουν δικαίωμα στους πόρους και στη μελλοντική εξέλιξη του Μ.Τ.Ν.  

Κανένας άλλος…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πατέρας και κόρη στην Καλαμάτα τραυματίστηκαν από ναυτική φωτοβολίδα – Συνελήφθη ένας 58χρονος

Ένας 58χρονος συνελήφθη στην πόλη της Καλαμάτας, ο οποίος κατηγορείται για επικίνδυνη σωματική βλάβη και παράβαση της νομοθεσίας περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων. Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 58χρονος εκτόξευσε χθες το απόγευμα μία ναυτική φωτοβολίδα, η οποία κατέληξε στην

Εγκλωβίστηκε καρχαριοειδές σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου – Πώς έγινε η διάσωσή του

Καρχαριοειδείς (Αλεπού) 3,5 μέτρα εγκλωβίστηκε χθες σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.   Το Λιμεναρχείο κάλεσε την Λέσχη Ειδικών Δυνάμενων προκειμένου να το απεγκλωβίσουν, όπου μετά από προσπάθειες και αφού κατάφεραν να πιάσουν την ουρά του, με επιδέξιες κινήσεις το τράβηξαν

Κονδύλια για ναυαγοσώστες στο παρά 5, ενώ αυξάνονται οι πνιγμοί: Κίνδυνος να χαθούν «γαλάζιες σημαίες»

Στο παρά πέντε της έναρξης της τουριστικής περιόδου ψάχνει για ακόμα μία χρονιά η Ελλάδα ναυαγοσώστες για τις πολυάριθμες παραλίες της κι ας είναι μία από τις χώρες με τα περισσότερα χιλιόμετρα ακτογραμμής, αλλά και εκατοντάδες πνιγμούς κάθε χρόνο, ο αριθμός

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες – Δείτε πότε

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες. «Έκλεισε, χθες, με αίσιο τρόπο μια μεγάλη εκκρεμότητα, το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες», όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτησή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης. Στην ίδια ανάρτηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο