Γιατί Αθήνα – Πειραιάς ανεβαίνουν στην παγκόσμια κατάταξη των ναυτιλιακών μητροπόλεων

Στην έβδομη θέση της παγκόσμιας κατάταξης των μεγαλύτερων ναυτιλιακών μητροπολιτικών κέντρων ανέβηκε η Αθήνα-Πειραιάς. Εκεί χτυπάει η καρδιά της ελληνόκτητης ναυτιλίας που είναι η μεγαλύτερη δύναμη της διεθνούς ναυτιλιακής βιομηχανίας ενώ έχουν τα ην έδρα τους  ελληνικές και ξένες ναυτιλιακές εταιρείες καθώς και επιχειρήσεις της παρι ναυτιλίας.  Ο Πειραιάς αποτελεί κομβικής σημασίας εμπορικό λιμάνι στην Ανατολική Μεσόγειο αφού βρίσκεται στο σταυροδρόμι του Σουέζ, της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου

Σύμφωνα  με τους αναλυτές του Baltic Exchange και του Xinhua News Agency, στους οποίους ανήκει και η πρωτοβουλία της ετήσιας έκδοσης του συγκεκριμένου δείκτη από το 2014 και μετά   «η Ελλάδα συνεχίζει να διαδραματίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους στον διεθνή  ναυτιλιακό τομέα, με περισσότερα από 1.000 ναυτιλιακά γραφεία να έχουν την έδρα τους είτε στην Αθήνα είτε στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής».

Η Αθήνα και Πειραιάς  διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις ναυτιλιακές τεχνολογίες. Δραστηριοποιούνται  νεοφυείς τεχνολογικές επιχειρήσεις που συνεργάζονται με την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα για την ανάπτυξη μοναδικών και σύγχρονων λύσεων.

Το ελληνικό ναυτιλιακό κέντρο ανέβηκε για τρίτη  συνεχόμενη χρονιά θέση ενώ  άλλα ιστορικά διεθνή ναυτιλιακά κέντρα όπως το Αμβούργο υποχωρούν.

Η Σιγκαπούρη παραμένει στην για ενδέκατη συνεχή χρονιά  στην κορυφή.

Το Λονδίνο, η Σαγκάη, το Χονγκ Κονγκ, το Ντουμπάι και το Ρότερνταμ διατήρησαν τις θέσεις τους ως κορυφαία διεθνή ναυτιλιακά κέντρα.

Αθήνα-Πειραιάς και Νίγκμπο Ζουσάν ανέβηκαν μία θέση φέτος, ενώ το Αμβούργο έχει υποχωρήσει δύο θέσεις, στην ένατη.

Η Νέα Υόρκη με το Νιου Τζέρσεϊ συμπληρώνουν το φετινό top 10.

Σημαντικότατες χαρακτηρίζονται  οι επιδόσεις του λιμανιού του Πειραιά που το 2023 «επέδειξε  ανθεκτικότητα και ανάπτυξη παρά τις παγκόσμιες οικονομικές και γεωπολιτικές εξελίξεις.

Ο δείκτης 2024 Xinhua-Baltic International Shipping Center Development Index (ISCDI)  καταγράφει  τις 43 κορυφαίες ναυτιλιακές Μητροπόλεις  χρησιμοποιώντας πολλαπλά κριτήρια όπως  επιχειρηματικά στοιχεία,  τη συμμετοχή παρόχων ναυτιλιακών υπηρεσιών  στων όπως νομικά, ασφαλιστικά, τραπεζικά και ναυλομεσιτικά γραφεία έως το μέγεθος, τη δυναμικότητα και τη διακίνηση φορτίων από τα λιμάνια.

Επιπλέον ο δείκτης αξιολογεί το  επιχειρηματικό κλίμα καθώς και  την αναγνώριση και επιρροή που κάθε πόλη απολαμβάνει.

To top 20

1. Σιγκαπούρη

2. Λονδίνο

3. Σαγκάη

4. Χονγκ Κονγκ

5. Ντουμπάι

6. Ρότερνταμ

7. Αθήνα / Πειραιάς

8. Νίγκμπο Ζουσάν

9. Αμβούργο

10. Νέα Υόρκη / Νιου Τζέρσεϊ

11. Χιούστον

12. Τόκιο

13. Γκουανγκζού

14. Μπουσάν

15. Κινγκντάο

16. Αμβέρσα

17. Σένζεν

18. Οσλο

19. Τιανζίν

20. Μελβούρνη

ΜΗΝΑΣ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΗΓΗ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι λιμενικοί Χίου και Σάμου καταγγέλλουν εξαντλητικές συνθήκες εργασίας

Εξαντλητικές συνθήκες εργασίας των λιμενικών που εκτελούν επιχειρήσεις στην περιοχή του Ανατολικού Αιγαίου και μάλιστα σε φάση διόγκωσης των προσφυγικών – μεταναστευτικών ροών καταγγέλλει η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Χίου – Σάμου, με επιστολή της στην πολιτική και φυσική ηγεσία.

Απώλειες έως 22% λόγω κρατήσεων

Η Εφορία και οι κρατήσεις, μαζί με τη μεγάλη ακρίβεια, επιδεινώνουν τη δύσκολη οικονομική κατάσταση των συνταξιούχων, με τις συνολικές κρατήσεις στις συντάξεις να φτάνουν έως και το 22%. Τονίζεται ότι αυξήσεις μεταξύ 2,2% και 2,5% για το 2025 θα λάβουν περίπου 2 εκατ.

Παραθερισμός αποστράτων σε εγκαταστάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων

Αριθμός: 5931 Τύπος: Ερωτήσεις Σύνοδος / Περίοδος: Α’ Σύνοδος Κ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ) Θέμα: Παραθερισμός αποστράτων σε εγκαταστάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων. Κοινοβουλευτική Ομάδα: ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ Ημερομηνία: 19/07/2024 Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης: 13/09/2024 Καταθέτοντες: Κατσώτης Περικλή Χρήστος Παπαναστάσης Αθανασίου Νικόλαος

Γιατί ποτέ δε θα γίνουμε Ισραήλ (*)

Χθες, από εδώ στο Liberal.GR, o Δημήτρης Καμπουράκης αναρωτήθηκε επί λέξει: «μα πώς στο διάολο το κάνουν οι Ισραηλινοί κι εμείς δεν μπορούμε». Ένα ερώτημα που το έχω ακούσει άπειρες φορές, με έχει απασχολήσει και προσωπικά και έχω καταλήξει σε

Μετάβαση στο περιεχόμενο