Η τούμπα του Γιώργου Παπανδρέου με κανό στη Σκιάθο (Photo)


class=”field field-name-field-media field-type-image field-label-hidden” style=” 2 line-height: 0; “>

Ήταν ο πιο καλογυμνασμένος πρωθυπουργός που γνώρισε η Ελλάδα, ή καλύτερη η Ευρώπη. Δεν έκρυβε λεπτό το πάθος του για γυμναστική. Ακόμα και ως πρωθυπουργός προπονούνταν συνέχεια.

Ο λόγος για τον Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε είχε ατύχημα με το κανό στη Σκιάθο.

Ένα ατύχημα που ευτυχώς δεν είχε τα αποτελέσματα του Απριλίου του 2008, όταν υπέστη κάταγμα στο δάχτυλο και στον όγδοο θωρακικό σπόνδυλο στο ύψος της πλάτης, στην προσπάθειά του να φτιάξει εν κινήσει την αλυσίδα του ποδηλάτου του. Ωστόσο, μια μικρή λαχτάρα ο πρώην πρωθυπουργός την ένιωσε για τα καλά, όταν το hi-tech κανό του βρέθηκε στα βράχια. Η περιπέτεια του κ. Παπανδρέου ξεκίνησε όταν βρέθηκε στην παραλία Τρούλος της Σκιάθου.

Το ατύχημα του Γ. Παπανδρέου σε φωτογραφίες που δημοσιεύει τοprotothema.gr

class=”field field-name-custom-body field-type-ds field-label-hidden” style=” 2 text-align: start; 1.8rem; line-height: 3 , “>


Πάντως, η ιστορία είχε αίσιο τέλος, αφού ο κ. Παπανδρέου κατάφερε να ξαναμπεί στο κανό και να συνεχίσει την προπόνησή του, η οποία, σύμφωνα με ανθρώπους που βρέθηκαν στην παραλία και τον παρακολουθούσαν, κράτησε τουλάχιστον μιάμιση ώρα.

topontiki.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο «μικροσκόπιο» της Ε.Ε. ελληνική ναυτιλία και Μόσχα

Νέα προβλήματα στην ελληνική ναυτιλία -και ειδικά στις εταιρίες που πρωταγωνιστούν στη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου προς τρίτες χώρες- θα προκαλέσει το 12ο «πακέτο» κυρώσεων της Ε.Ε. κατά της Μόσχας το οποίο προγραμματίζεται να υιοθετηθεί στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο της 14ης-15ης Δεκεμβρίου.

«Η Ελλάδα να είναι παρούσα στην Ερυθρά θάλασσα»

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» H Ερυθρά Θάλασσα, μήκους 1.400 ναυτικών μιλίων από το Σουέζ μέχρι τον πορθμό του Μπαμπ ελ Μαντέμπ, είναι καίριας σημασίας θαλάσσια λεωφόρος, από εμπορική και ενεργειακή άποψη για την Ευρώπη και την Ασία. Τη σημασία της

Προειδοποίηση ασφαλείας για τα εμπορικά πλοία

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η διεθνής ναυτιλία ζητά περισσότερη στρατιωτική προστασία στις θαλάσσιες διαδρομές στη Μέση Ανατολή μετά τις επιθέσεις των ανταρτών που υποστηρίζονται από το Ιράν στην Ερυθρά Θάλασσα, οι οποίες προκάλεσαν φόβους για νέες διαταραχές στο παγκόσμιο εμπόριο, συμπεριλαμβανομένου του ενεργειακού εφοδιασμού. Η ανησυχία

Εντός Δεκεμβρίου ξεκινά η επέκταση του φράχτη μήκους 35 χλμ. στον Έβρο

Εντός του Δεκεμβρίου θα αρχίσει να υψώνεται σταδιακά ο νέος φράχτης, μήκους 35 χλμ. στον Έβρο. Την ίδια ώρα που οι περιπολίες στα χερσαία ελληνοτουρκικά σύνορα συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, παρά το γεγονός ότι έχουν μειωθεί σημαντικά οι μεταναστευτικές ροές

Μετάβαση στο περιεχόμενο