Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: «Να προσελκύσουμε περισσότερα ταλαντούχα Ελληνόπουλα στο ναυτικό επάγγελμα»

«Τα νέα – υπό παραγγελία – πλοία χρειάζονται τουλάχιστον 10.000 Έλληνες αξιωματικούς – Η ναυτιλία είναι οι άνθρωποί της» τόνισε κατά τη βράβευσή του

Την ανάγκη ενδυνάμωσης της ναυτικής εκπαίδευσης, καθώς και της προσέλκυσης περισσότερων νέων στο ναυτικό επάγγελμα, υπογράμμισε ο Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος, κατά την ευχαριστήρια ομιλία του για τη βράβευσή του στο πλαίσιο του 8ου Ναυτιλιακού Συνεδρίου της «Ναυτεμπορικής».

(Πηγή φωτ. Papadakispress)

Παραλαμβάνοντας το βραβείο από τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστο Στυλιανίδη, σε ένδειξη αναγνώρισης της πολύτιμης προσφοράς του στον τομέα της ναυτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, ο Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος, εξέφρασε τη συγκίνησή του, αλλά και την ευγνωμοσύνη του προς την οικογένεια της «Ναυτεμπορικής».

Ο Δημήτρης Μελισσανίδης (αριστερά) και ο Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος στο 8ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της Ναυτεμπορικής (Φωτ. Papadakis).

«Να ευχηθούμε να τα χιλιάσει η Ναυτεμπορική τα 100 χρόνια της… Είναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή. Θα ήθελα να σας εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την αναγνώριση της σημασίας του έργου μας, της εκπαιδευτικής μας αποστολής και για το γεγονός οτι με αυτή τη βράβευση τιμάτε τις προσπάθειές μας, τιμάτε έναν μεγάλο αριθμό συνεργατών» ανέφερε ο ιδρυτής του ΕΠΑ.Λ. «Τσάκος Ελληνικά Εκπαιδευτήρια Ναυτικών Σπουδών» (T.E.E.N.S.) προσθέτοντας: «Είναι τιμή για εμένα αυτή η αναγνώριση και σας ευχαριστώ εκ βάθους καρδιάς».

Ο εκδότης της «Ν» Γιώργος Μελισανίδης (αριστερά) και ο Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος στο 8ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της Ναυτεμπορικής (Φωτ. Papadakis).

Εστιάζοντας στη συνεισφορά του ιδρύματος στη ναυτική εκπαίδευση και στη διαδρομή του, ο Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος, τόνισε πως είναι το πρώτο μη κρατικό, μη κερδοσκοπικό ναυτιλιακό λύκειο άνευ διδάκτρων. Όπως είπε, το «ταξίδι» αυτό κρατάει έξι χρόνια και είναι «ένα ταξίδι όμορφο και συνεργατικό» που «δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την ομαδική δουλειά όλων των συνεργατών».

«Τα νέα – υπό παραγγελία – πλοία χρειάζονται τουλάχιστον 10.000 Έλληνες αξιωματικούς»

Σημείωσε παράλληλα πως «αυτή η αποστολή μας έχει ακόμη πολλή δουλειά», υπογραμμίζοντας την ανάγκη «να προσελκύσουμε περισσότερα Ελληνόπουλα στα ελληνικά πλοία». «Έχουμε 500 νέα πλοία υπό παραγγελία, τα νέα αυτά πλοία χρειάζονται τουλάχιστον 10.000 Έλληνες αξιωματικούς» επισήμανε, συμπληρώνοντας παράλληλα πως κάθε χρόνο περίπου 1.000 Έλληνες ναυτικοί συνταξιοδοτούνται, γεγονός που εντείνει το πρόβλημα της έλλειψης στελεχών.

(Φωτ. Papadakis)

«Να εμπνεύσουμε στις επόμενες γενιές να ακολουθήσουν τη σταδιοδρομία του ναυτικού»

«Είναι ανάγκη να εμπνεύσουμε στις επόμενες γενιές να ακολουθήσουν τη σταδιοδρομία του ναυτικού. Η ναυτιλία είναι οι άνθρωποί της. Σε αυτούς τους ναυτικούς ανήκουμε και αυτή τη σκυτάλη πρέπει να περάσουμε σε νέους ανθρώπους» ανέφερε, προτρέποντας όλους τους ανθρώπους της ναυτιλίας και τους θεσμικούς φορείς «να υιοθετήσουν το όραμά μας και να ιδρύσουν περισσότερες ναυτιλιακές σχολές και ακαδημίες».

«Ας συνεχίσουμε μαζί να συμβάλουμε στην ενδυνάμωση της εκπαίδευσης και της καινοτομίας στον κλάδο μας για να συνεχίσουμε το καθήκον μας, όπως έκαναν άλλοι πριν από εμάς. Είμαστε από τις πιο επιτυχημένες οντότητες της ελεύθερης οικονομίας της πατρίδας μας. Θα ήταν ασυγχώρητο να μην μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε άξιους συνεχιστές του έργου μας» συνέχισε.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος τόνισε πως «η ναυτοσύνη μαζί με τη γλώσσα μας είναι διαχρονικά οι βασικοί πυρήνες της εθνικής μας ταυτότητας και του μέλλοντός μας».

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ομιλίες και τις παρεμβάσεις στο 8ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της «Ν».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντοπίστηκε μετά από 58 χρόνια το ναυάγιο της «Φαλκονέρας» – Η αιτία βύθισης του πλοίου

Μετά από 58 χρόνια εντοπίστηκε στα 700 μέτρα βάθος και σε απόσταση 20 ναυτικών μιλίων από την τοποθεσία στην οποία θεωρήθηκε αρχικά ότι είχε βυθιστεί, το ναυάγιο της «Φαλκονέρας». Το κύτος του οχηματαγωγού «Ηράκλειον» που βυθίστηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 1966

Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγάρικου ηλεκτρικού καταμαράν στο Δούναβη

Ο δήμος της βουλγαρικής πόλης Σιλίστρα ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγαρικού ηλεκτρικού καταμαράν στον ποταμό Δούναβη. Το σκάφος, αξίας περίπου δύο εκατομμυρίων ευρώ, κατασκευάστηκε στο πλαίσιο ενός διασυνοριακού έργου μεταξύ της δημοτικής αρχής της Σιλίστρα και του νομαρχιακού συμβουλίου

Νησιά Άλαντ: Η «Αχίλλειος πτέρνα» της Φινλανδίας προκαλεί πονοκέφαλο στην Ευρώπη

Η στρατικοποίηση των ελληνικών νησιών στο Ανατολικό Αιγαίο, για την οποία η Τουρκία προβάλει συνεχώς τις αντιρρήσεις της, έχει κριθεί απαραίτητη εξαιτίας των άστατων ελληνοτουρκικών σχέσεων. Συχνά η ελληνική διπλωματία επικαλείται το ότι «η Ελλάδα δεν έχει τους γείτονες της Σουηδίας». Η εισβολή

ΜΤΝ: Αναρτήθηκαν οι βεβαιώσεις αποδοχών ΜΤΝ & ΕΚΟΕΜΝ 2023 για την Εφορία

Το ΜΤΝ ανάρτησε χτες (24/5/2024) τις Βεβαιώσεις Αποδοχών από το ΜΤΝ και από το ΕΚΟΕΜΝ για το Έτος 2023 που υποβάλλονται αυτούσιες στην Εφορία με τις φορολογικές δηλώσεις των μερισματούχων του Ταμείου. Στις Βεβαιώσεις Αποδοχών εξατομικευμένη πρόσβαση μπορεί να έχει

Μετάβαση στο περιεχόμενο