Κι όμως η γη κινείται…

Αντιγράφουμε από το προωθούμενο  Π.Δ. που δόθηκε στην δημοσιότητα:

Άρθρο 6 παρ.4. Τα στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία τελούν στην κατάσταση της ενεργού υπηρεσίας, εφόσον έχουν ειδικά προσόντα τα οποία απαιτούνται για την κάλυψη θέσεων σύμφωνα με ειδικές διατάξεις και για όσο χρόνο υπηρετούν ή έχουν υπηρετήσει στις θέσεις αυτές, λαμβάνουν ανά μήνα μόρια ως ακολούθως:

α)…

δ) Οι Κυβερνήτες, οι Μηχανικοί και το πλήρωμα στα πλοία ή σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. πέντε μόρια και εφόσον τα πλοία ή τα σκάφη αυτά τελούν σε επιχειρησιακή ικανότητα.

Από τα παραπάνω σαφέστατα προκύπτει ότι είτε υπηρετείς σε ΠΑΘ ως πλήρωμα είτε στο φουσκωτό μιας προασπισμένης περιοχής θα μοριοδοτηθείς με 5 μόρια.

Όλα τα άλλα περί ένταξης των πλοίων ΑΙ στην β κατηγορία αποτελούν … «άλλα λόγια λέτε βρε παιδιά». Γιατί και όλα  τα άλλα σκάφη εκτός αυτών της ΑΙ παίρνουν τα μόρια της κατηγορίας που έχουν καταταγεί οι Λιμενικές Αρχές που ανήκουν.

Έτσι όλα τα πληρώματα των σκαφών  που ανήκουν σε λιμενικές Αρχές της α΄ κατηγορίας μοριοδοτούνται με περισσότερα μόρια από τα πληρώματα των ΠΑΘ.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως  μιλάμε για άλλο πράγμα . Μιλάμε για την μοριοδότηση των ειδικών προσόντων ως πληρωμάτων.

Δηλαδή  μοριοδοτείται το ίδιο ο Πλοίαρχος και Μηχανικός απόφοιτος των ΑΕΝ που υπηρετούν στα ΠΑΘ και τα άλλα μεγάλα σκάφη του Λ.Σ. με τον κάτοχο διπλώματος ταχυπλόου που κυβερνά ένα φουσκωτό σκάφος.

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας γύρο από αυτό το θέμα.

Ιδιαίτερα ελπιδοφόρο είναι βέβαια το μήνυμα που προκύπτει από τις ανακοινώσεις των συνδικαλιστικών παρατάξεων ότι η πολιτική ηγεσία είναι πρόθυμη για την διόρθωση των όποιων αστοχιών υπάρχουν στο προωθούμενο Π.Δ.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί θεωρηθεί, ότι η σημερινή  πολιτική ηγεσία, είναι αυτή υπεύθυνη για τις τεχνοκρατικές αστοχίες στο προωθούμενο π.δ. που μπορεί οδηγούν  σε αδικίες μεταξύ του προσωπικού.

Αυτό είναι καθαρά  έργο των  τεχνοκρατών στο Υπουργείο και των προσώπων που συνδιαλέγονται μαζί τους, είναι έργο  αυτών που με τόση ευκολία εισηγούνται στην πολιτική ηγεσία να τροποποιήσει ένα Π.Δ. με νόμο πριν καλά-καλά  αυτό ισχύσει.

Είναι έργο αυτών που διαπραγματεύτηκαν με την προηγούμενη κυβέρνηση τις διατάξεις του ν. 4504/2017 και επιχαίρουν σήμερα   που ο σημερινός Υπουργός δεν έχει την ευχέρεια με το προωθούμενο π.δ. να βελτιώσει τις ισχύουσες με τον προαναφερθέντα νόμο ρυθμίσεις.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δακτύλιος, η επιστροφή: Μονά – ζυγά δικά του τα θέλει και φέτος

Είναι μερικά πράγματα που είναι στάνταρ κάθε χρόνο. Και παρότι δεν είναι και πολύ συναρπαστική αυτή η ρουτίνα, ταυτόχρονα σου δίνει μία σιγουριά, μια ασφάλεια. Ξέρεις τι να περιμένεις και πότε, δηλαδή. Οπότε, μπήκε πια ο Οκτώβριος, ανάμεσα σε Σεπτέμβριο,

Πέθανε στα 97 της η εφοπλίστρια Αθηνά Μαρτίνου

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 97 ετών η εφοπλίστρια Αθηνά Μαρτίνου, μια εμβληματική μορφή ελληνικής ναυτιλίας. Η εξόδιος ακολουθία θα πραγματοποιηθεί σε κλειστό οικογενειακό κύκλο τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου, στη 1 το μεσημέρι, από τον Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Βουλιαγμένης. 

Διασώθηκαν 34 μετανάστες νότια της Κρήτης – Μία έγκυος γυναίκα και μωρά ανάμεσά τους

Διασώθηκαν 34 μετανάστες το βράδυ της Παρασκευής νότια της Κρήτης. Κατόπιν επιχείρησης του Λ/Σ Καλών Λιμένων διασώθηκαν με βοήθεια ιδιωτικού μέσου περί τα 15 ν.μ. απόσταση από το λιμένα. Πρόκειται για 29 άτομα από την Συρία, εκ των οποίων 12 άντρες,

Κως: Προειδοποιητικές βολές από κομάντος του ΛΣ σε ταχύπλοο που μετέφερε παράνομα μετανάστες

Τις βραδινές ώρες της Πέμπτης, ένα Περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος, το οποίο βρισκόταν σε προγραμματισμένη περιπολία, εντόπισε ένα ταχύπλοο (Τ/Χ) σκάφος με αλλοδαπούς επιβαίνοντες να κινείται με μεγάλη ταχύτητα στη θαλάσσια περιοχή «ΨΑΛΙΔΙ» της Κω. Το Περιπολικό σκάφος προέβη σε

Μετάβαση στο περιεχόμενο