Κι όμως η γη κινείται…

Αντιγράφουμε από το προωθούμενο  Π.Δ. που δόθηκε στην δημοσιότητα:

Άρθρο 6 παρ.4. Τα στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. τα οποία τελούν στην κατάσταση της ενεργού υπηρεσίας, εφόσον έχουν ειδικά προσόντα τα οποία απαιτούνται για την κάλυψη θέσεων σύμφωνα με ειδικές διατάξεις και για όσο χρόνο υπηρετούν ή έχουν υπηρετήσει στις θέσεις αυτές, λαμβάνουν ανά μήνα μόρια ως ακολούθως:

α)…

δ) Οι Κυβερνήτες, οι Μηχανικοί και το πλήρωμα στα πλοία ή σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. πέντε μόρια και εφόσον τα πλοία ή τα σκάφη αυτά τελούν σε επιχειρησιακή ικανότητα.

Από τα παραπάνω σαφέστατα προκύπτει ότι είτε υπηρετείς σε ΠΑΘ ως πλήρωμα είτε στο φουσκωτό μιας προασπισμένης περιοχής θα μοριοδοτηθείς με 5 μόρια.

Όλα τα άλλα περί ένταξης των πλοίων ΑΙ στην β κατηγορία αποτελούν … «άλλα λόγια λέτε βρε παιδιά». Γιατί και όλα  τα άλλα σκάφη εκτός αυτών της ΑΙ παίρνουν τα μόρια της κατηγορίας που έχουν καταταγεί οι Λιμενικές Αρχές που ανήκουν.

Έτσι όλα τα πληρώματα των σκαφών  που ανήκουν σε λιμενικές Αρχές της α΄ κατηγορίας μοριοδοτούνται με περισσότερα μόρια από τα πληρώματα των ΠΑΘ.

Στην προκειμένη περίπτωση όμως  μιλάμε για άλλο πράγμα . Μιλάμε για την μοριοδότηση των ειδικών προσόντων ως πληρωμάτων.

Δηλαδή  μοριοδοτείται το ίδιο ο Πλοίαρχος και Μηχανικός απόφοιτος των ΑΕΝ που υπηρετούν στα ΠΑΘ και τα άλλα μεγάλα σκάφη του Λ.Σ. με τον κάτοχο διπλώματος ταχυπλόου που κυβερνά ένα φουσκωτό σκάφος.

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας γύρο από αυτό το θέμα.

Ιδιαίτερα ελπιδοφόρο είναι βέβαια το μήνυμα που προκύπτει από τις ανακοινώσεις των συνδικαλιστικών παρατάξεων ότι η πολιτική ηγεσία είναι πρόθυμη για την διόρθωση των όποιων αστοχιών υπάρχουν στο προωθούμενο Π.Δ.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί θεωρηθεί, ότι η σημερινή  πολιτική ηγεσία, είναι αυτή υπεύθυνη για τις τεχνοκρατικές αστοχίες στο προωθούμενο π.δ. που μπορεί οδηγούν  σε αδικίες μεταξύ του προσωπικού.

Αυτό είναι καθαρά  έργο των  τεχνοκρατών στο Υπουργείο και των προσώπων που συνδιαλέγονται μαζί τους, είναι έργο  αυτών που με τόση ευκολία εισηγούνται στην πολιτική ηγεσία να τροποποιήσει ένα Π.Δ. με νόμο πριν καλά-καλά  αυτό ισχύσει.

Είναι έργο αυτών που διαπραγματεύτηκαν με την προηγούμενη κυβέρνηση τις διατάξεις του ν. 4504/2017 και επιχαίρουν σήμερα   που ο σημερινός Υπουργός δεν έχει την ευχέρεια με το προωθούμενο π.δ. να βελτιώσει τις ισχύουσες με τον προαναφερθέντα νόμο ρυθμίσεις.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σπαρτιάτες: «Μπλόκο» από τον Άρειο Πάγο για τις ευρωεκλογές

Το Α1 Τμήμα του Αρείου Πάγου ανακοίνωσε την τελική λίστα των κομμάτων που θα συμμετάσχουν στις ευρωεκλογές του Ιουνίου, αφήνοντας «εκτός» το κόμμα των Σπαρτιατών. Υπομνήματα κατά της συμμετοχής των Σπαρτιατών είχαν καταθέσει Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και Νέα Αριστερά. Οι «Σπαρτιάτες»

Τοποθέτηση τρόπιδος στη φρεγάτα «Φορμίων» του ΠΝ

Η τοποθέτηση τρόπιδας του πρώτου μπλοκ της τρίτης ελληνικής φρεγάτας FDI HN – γνωστές και ως Belharra – με την ονομασία «Φορμίων» πραγματοποιήθηκε στις 15 Απριλίου, στο ναυπηγείο της Naval Group, στην πόλη Λοριάν της Γαλλίας. Όπως ανακοινώθηκε από την

Ραγδαία αύξηση της εγκατάλειψης ναυτικών το 2024

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν οι περιπτώσεις εγκατάλειψης ναυτικών τους πρώτους μήνες του 2024, ενώ την ίδια ώρα ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός εξετάζει την πιθανότητα να συστήσει ειδική ομάδα εργασίας για επικαιροποίηση και επανεξέταση των υποθέσεων από τη

Πέρασε στη Βρετανία ο νόμος της Ρουάντα

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Τον αμφιλεγόμενο νόμο που επιτρέπει την απέλαση στη Ρουάντα παράνομα ευρισκομένων στη Βρετανία αιτούντων άσυλο ενέκρινε χθες τα ξημερώματα η Βουλή των Κοινοτήτων, ύστερα από μακρά δικαστική διένεξη μεταξύ του ανώτατου δικαστηρίου και της νομοθετικής εξουσίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο