Ους ο θεός συνέζευξε το Συμβούλιο Μεταθέσεων Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤ χωριζέτω…

Μεγάλη η απορία μας:

Στον καιρό της ψηφιοποίησης και της κωδικοποίησης της νομοθεσίας, δεν βρέθηκε κάποιος εκεί στην Διοίκηση να φτιάξει ένα μικρό εξελάκι που να δείχνει ένας στέλεχος που είναι παντρεμένο με άλλο στέλεχος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ;

Να θυμίσουμε ότι με τον ν. 4676/2020 θεσπίστηκαν νέες διατάξεις, που ευνοούν την συνυπηρέτηση και στις περιπτώσεις που ο ένας σύζυγος είναι στέλεχος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Εδώ έχουμε περιπτώσεις που και οι δύο σύζυγοι είναι στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ και ο ένας μετατέθηκε σε νησί του Ιονίου και ο άλλος σε νησί του Ανατολικού Αιγαίου.

Το ειρωνικό στην ιστορία είναι ότι και στις δύο διαταγές αναφέρεται, ότι εγκρίνεται η δαπάνη για την μετακίνηση των μελών οικογενείας των.

Άραγε για πού; Για το Ιόνιο ή το Αιγαίο;

Τα δύο παιδιά του ζευγαριού σε ποια σχολεία θα πάνε καταμεσής της σχολικής χρονιάς;

Στου Ανατολικού Αιγαίου ή αυτά του Ιονίου;

Αλήθεια τα γνωρίζει αυτά η πολιτική ηγεσία;

Δεν τίθεται θέμα άμεσου ελέγχου τόσο του τρόπου λειτουργίας του Συμβουλίου Μεταθέσεων όσο και του τρόπου ορισμού και των προσόντων των μελών του και την εισαγωγή της τεχνολογίας για την λήψη των αποφάσεών του;

Δεν θα δώσει λόγο κανένας από όλους αυτούς, που εισηγήθηκαν ή αποφάσισαν τέτοιου είδους “μεταθέσεις”, με τις οποίες διαλύονται οικογένειες και εκθέτουν ανεπανόρθωτα τον Υπουργό και το Λιμενικό Σώμα, δείχνοντας ένα αντικοινωνικό και αντεργατικό πρόσωπο;

Ποιος νόμος, ποια παραδοχή και δεοντολογία επιτρέπει να λαμβάνονται τέτοιου είδους “αποφάσεις” ;

Δεν πριονίζεται, η όποια προσπάθεια της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας για την επίλυση προβλημάτων του προσωπικού, που έγινε με τις διατάξεις του ν.4676/2020;

Όσον αφορά τις διαμαρτυρίες των εκπροσώπων των εργαζομένων η απορία είναι διπλή.

Δηλαδή και συνυπέγραψαν τις αποφάσεις αυτές και ανακοινώσεις διαμαρτυρίας εκδίδουν.

Και μην πει κανείς δεν φταίμε εμείς αλλά φταίνε οι “άλλοι”, γιατί απλούστατα κανένα στέλεχος στο Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ δεν το ενδιαφέρει ποιος ή ποιοι από τους εκπροσώπους του συν διοικούν. Αυτό που νιώθει στο πετσί του είναι οι συνέπειες από αυτήν την τακτική.

Και σε αρκετές περιπτώσεις οι συνέπειες είναι εκτός λογικής με τραγικά αποτελέσματα.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γράφει ο Υπον/ρχος ΛΣ Νικόλαος Παπανικολόπουλος: Λιμάνι Αλεξανδρούπολης – Μας «κόστισε ακριβά»

  Σε πρόσφατη (29-9-2022) ανακοίνωση της ΟΛΠ Α.Ε, μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι ο κύκλος εργασιών της κατά το α’ εξάμηνο του 2022, παρουσίασε αύξηση κατά 29,3% ανερχόμενος σε 93,1 εκατ. ευρώ, έναντι 72,0 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2021.Υπογραμμίζεται δε,

Ακτοπλοΐα: Πόσοι «αγκάλιασαν» τη σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου

Άκρως ενθαρρυντικά κρίνονται τα αποτελέσματα από την αναβίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου, η οποία ολοκληρώθηκε για τη φετινή περίοδο στις 16 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το επιβατικό οχηματαγωγό «Daleela» μετέφερε συνολικά 7.900 επιβάτες στις 44

Ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι Ημέρες Καριέρας Ναυτιλίας στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο

Πλήθος φοιτητών και αποφοίτων της Σχολής Ναυτιλίας ήρθαν σε επαφή με εκπροσώπους μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών. Έχοντας σταθερά ως πρωταρχικό του μέλημα την επαγγελματική ενδυνάμωση και αποκατάσταση των φοιτητών και των αποφοίτων του, το Μητροπολιτικό Κολλέγιο, το μεγαλύτερο Κολλέγιο Πανεπιστημιακών Σπουδών

Παρουσιάστηκε το νέο αντιρρυπαντικό σκάφος «AKTEA II OSRV»

Το νέο, πιο σύγχρονο, αντιρρυπαντικό σκάφος «AKTEA II OSRV» στην Ευρώπη, που μπορεί να ανακτά πετρέλαιο από οποιαδήποτε πιθανή ρύπανση προκληθεί σε ευρωπαϊκά ύδατα, με αντίστοιχη αποθηκευτική ικανότητα έως 4,5 τόνους, παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στο λιμάνι του Κερατσινίου η