Την παραίτηση του υπουργού Ναυτιλίας ζητά ο Γ. Νικητιάδης

Κάνει λόγο με ανακοίνωσή του για ύποπτες πολιτικές

Με οργισμένη δήλωσή του, ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ, κος Γιώργος Νικητιάδης και τ. υφυπουργός, ζητάει την παραίτηση του υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστου Στυλιανίδη, με αφορμή το νέο περιστατικό ακυβερνησίας του πλοίου «ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ», την Τρίτη 19 Νοεμβρίου. Το νέο περιστατικό, στο δρομολόγιο Κάλυμνος-Λέρος-Λειψοί-Πάτμος-Αρκιοί -Φαρμακονήσι
Αγαθονήσι –Σάμος, έρχεται ως «επισφράγισμα στις ύποπτες πολιτικές της ΝΔ, που αντί να προασπίζουν τα συμφέροντα των νησιωτών, υπερασπίζουν τα μεγάλα συμφέροντα, αδιαφορώντας για τους πολίτες», όπως τόνισε.

Ο κ . Νικητιάδης συγκεκριμένα δήλωσε τα εξής:

«Στο έλεος του Θεού, εγκαταλελειμμένοι μεσοπέλαγα, και χωρίς καμία ενημέρωση για το πώς θα φτάσουν και πού θα φιλοξενηθούν είναι οι 22 επιβάτες του πλοίου “ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ” και το πλήρωμά του, καθώς το σκάφος έμεινε ακυβέρνητο. Η ανικανότητα της κυβέρνησης και του υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής είναι πλέον τραγικά επικίνδυνη.

Η ακυβερνησία του πλοίου “ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ”, μεταξύ Λέρου και Λειψών, την Τρίτη 19 Νοεμβρίου, θέτει σε κίνδυνο τους 22 επιβάτες και το πλήρωμά του. Η βλάβη που παρουσίασε το ίδιο πλοίο μεσοπέλαγα την προηγούμενη εβδομάδα και το πρόβλημα στον καταπέλτη του, καθώς και ότι το σκάφος αυτό αντικατέστησε το “ΣΤΑΥΡΟΣ” , που παρουσίασε επίσης βλάβη στο τιμόνι του στην πρώτη εκτέλεση του ιδίου δρομολογίου, αποδεικνύουν, την αδιαφορία, την αναισθησία και τις λάθος πολιτικές της κυβέρνησης.

Με περισσή και ύποπτη πλέον σπουδή, το υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, αρχικώς απέκλεισε την ΑΝΕ Καλύμνου από τον διαγωνισμό, δίνοντας το δρομολόγιο με απευθείας ανάθεση σε ιδιωτική ναυτιλιακή εταιρεία με παραπάνω κόστος 8.000 € ανά δρομολόγιο, και όχι στην ΑΝΕ Καλύμνου, που ήδη το εκτελούσε με ελάχιστο κόστος.

Στη γραμμή τοποθετήθηκε αρχικώς το πλοίο “ΣΤΑΥΡΟΣ”, που στο πρώτο του δρομολόγιο έχασε το τιμόνι του και έκτοτε είναι ελλιμενισμένο στον Πειραιά. Στη συνέχεια, η ιδιωτική ιδιωτική ναυτιλιακή εταιρεία εταιρεία έβαλε το “ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ” στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, το οποίο, στο πρώτο δρομολόγιο παρουσίασε πρόβλημα στον καταπέλτη και παραλλήλως, έμεινε επί δύο ώρες ακυβέρνητο μεσοπέλαγα και
σήμερα (σ.σ. 19.11.2024) ξανά μένει ακυβέρνητο έξω από τους Λειψούς, ζητώντας τη συνδρομή του Λιμεναρχείου Καλύμνου.

• Με ποια κριτήρια ασφαλείας επιλέχθηκε η συγκεκριμένη ναυτιλιακή εταιρεία;

• Έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι στα δύο σκάφη “ΣΤΑΥΡΟΣ” και “ΣΑΟΣΝΗΣΟΣ”, που προσπάθησαν να εκτελέσουν το δρομολόγιο
Κάλυμνος-Λέρος-Λειψοί-Πάτμος-Αρκιοί -Φαρμακονήσι -Αγαθονήσι -Σάμος, αλλά τελικώς, δεν τα κατάφεραν, θέτοντας σε κίνδυνο επιβάτες και πλήρωμα;

• Για ποιο λόγο δεν δόθηκε με απευθείας ανάθεση στην ΑΝΕ Καλύμνου το δρομολόγιο που ήδη εκτελούσε με χαμηλότερο κόστος, όπως άλλωστε έγινε και πέρυσι και αποφάσισε το υπουργείο να αναθέσει σε άλλη εταιρεία την εκτέλεση του δρομολογίου;

• Πόσο πρέπει πλέον να ανέχονται οι νησιώτες την ανικανότητα της ηγεσίας του υπουργείου; Η παραίτηση του κ. Στυλιανίδη είναι το λιγότερο που μπορεί να γίνει.»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγιος Νικόλαος: Ο προστάτης των ναυτικών και των λιμενικών

Ο Άγιος Νικόλαος γεννήθηκε στα Πάταρα της Λυκίας, που είναι στη Μ. Ασία, γύρω στα 250 μ.Χ. Ήταν μοναχοπαίδι. Οι γονείς του ήταν ευσεβείς και καλής οικονομικής καταστάσεως. Ακολούθησε τον σκληρό, αλλά άγιο δρόμο της ασκήσεως, από μικρός. Σαν έγινε

Ανοδική η πορεία των πωλήσεων των Σούπερ Μάρκετ το δεκάμηνο του 2024

Αυξάνουν συνεχώς τον τζίρο τους Στα 9,957 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε ο τζίρος των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCGs) την χρονική περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2024 από 9,623 δισ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, σημειώνοντας αύξηση 3,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών

Υπερδιπλασιάστηκε η περιουσία των δισεκατομμυριούχων την τελευταία δεκαετία

  Σύμφωνα με την UBS το διάστημα 2015-2024 αρθροιστικά η περιουσία τους αυξήθηκε κατά 121% περνώντας από τα 6,3 τρισ. δολάρια στα 14 τρισ. δολάρια Η περιουσία των δισεκατομμυριούχων υπερδιπλασιάστηκε σε διεθνές επίπεδο σε ένα διάστημα σχεδόν 10 ετών, καταγράφοντας

Μετάβαση στο περιεχόμενο