Το μεγάλο αντίο στον Βαρδή Βαρδινογιάννη

Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 91 ετών, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης, επικεφαλής του φερώνυμου ομίλου και από τους ισχυρότερους παράγοντες της ελληνικής οικονομίας και ναυτιλίας.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε πριν λίγο η οικογένειά του αναφέρονται τα εξής:

«Με βαθύτατη θλίψη, η οικογένεια Βαρδή Ι. Βαρδινογιάννη ανακοινώνει ότι ο αγαπημένος πατέρας και παππούς, Βαρδής Ι. Βαρδινογιάννης, έφυγε από τη ζωή σήμερα Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024».

Σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προχώρησε η Motor Oil:
«Με βαθύτατη θλίψη ανακοινώνουμε ότι σήμερα Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2024 έφυγε από κοντά μας ο Βαρδής Ι. Βαρδινογιάννης. Η οικογένεια της Motor Oil αποχαιρετά με οδύνη τον Πρόεδρο της. Επί τέσσερις και πλέον δεκαετίες – με γενναιοδωρία και τόλμη – προσέφερε με απαράμιλλη συνέπεια στον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας, προσέφερε στους χιλιάδες εργαζομένους της εταιρείας. Η συμβολή του αφήνει αποτύπωμα τεράστιας αξίας στους εργαζόμενους του Ομίλου Motor Oil και στην κοινωνία. Οι αξίες του είναι αυτές που συνεχίζουν να αποτελούν πυξίδα για την πορεία της εταιρείας».

Σε ανάρτηση προχώρησε και η ΕΕΝΜΑ: «Η ναυτική οικογένεια έχασε ένα μεγάλο Έλληνα με εμβληματική διαδρομή και με ένα ανεξίτηλο στίγμα στην επιχειρηματική και κοινωνική ζωή του τόπου. Ο Πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ εκφράζουν τα θερμότερα συλλυπητήρια τους στην οικογένεια του Βαρδή Βαρδινογιάννη».

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης, γεννήθηκε το 1933 στο Ρέθυμνο της Κρήτης. Μετά την αποφοίτησή του από τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων εντάχθηκε στη δύναμη του Πολεμικού Ναυτικού από όπου αποστρατεύτηκε με το βαθμό του επιτίμου υποναυάρχου. Ήταν εκ των ιδρυτών της ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε., μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας από το 1972 και πρόεδρος του ΔΣ έως τώρα, ενώ ανέπτυξε ευρύ φάσμα επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η Motor Oil ιδρύθηκε το 1970 ενώ το διυλιστήριο ξεκίνησε την λειτουργία του το 1972. Ο όμιλος δραστηριοποιείται σήμερα μεταξύ άλλων στη διύλιση πετρελαίου, την εμπορία υγρών καυσίμων, την παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας, τις ανανεώσιμες πηγές, την περιβαλλοντική διαχείριση κ.α.

Η ανακοίνωση της ΕΕΝΜΑ

Η ναυτική οικογένεια έχασε ένα μεγάλο Έλληνα με εμβληματική διαδρομή και με ένα ανεξίτηλο στίγμα στην επιχειρηματική και κοινωνική ζωή του τόπου.

Ο Πρόεδρος και τα μέλη του ΔΣ εκφράζουν τα θερμότερα συλλυπητήρια τους στην οικογένεια του Βαρδή Βαρδινογιάννη.

Η ανακοίνωση του Ε.Β.Ε.Π.

Ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας είναι φτωχότερος από την απώλεια του Βαρδή Βαρδινογιάννη που άφησε ανεξίτηλη την σφραγίδα του στην οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα του τόπου. Από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες του ελληνικού επιχειρείν αφήνει την παρακαταθήκη ενός πολυσχιδούς έργου, πτυχή του οποίου αποτέλεσε και η σιωπηρή προσφορά στο κοινωνικό σύνολο. Στάθηκε πάντοτε στο πλευρό των παιδιών της ΕΛΠΙΔΑΣ, με μεγάλη ευαισθησία και γενναιοδωρία, μαζί με την αείμνηστη σύζυγό του Μαριάννα Βαρδινογιάννη.

Ειλικρινή συλλυπητήρια στην Οικογένειά του και στους οικείους του.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο