Απαγόρευση αγκυροβολίας πλοίων στη θαλάσσια περιοχή Όρμου Βουλιαγμένης

Απαγόρευση πλοίων στη θαλάσσια περιοχή Όρμου Βουλιαγμένης Αριθμ. 2131.13/526/2023 – Β’ 2208/06.04.2023 Απαγόρευση αγκυροβολίας πλοίων, από 1η Μαΐου έως και 30η Σεπτεμβρίου του έτους 2023, στη θαλάσσια περιοχή του Όρμου Βουλιαγμένης Ν. Αττικής

Ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
αποφασίζουμε:

1. Την απαγόρευση αγκυροβολίας πλοίων, ανεξαρτήτως Σημαίας, η έννοια των οποίων ορίζεται στις διατάξεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του ν.δ. 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» (Α’ 261), όπως έχει τροποποιηθεί, πόντισης πάσης φύσεως αγκυροβολίων-σημείων πρόσδεσης, πρόσδεσης από σταθερά ή μη σημεία της ακτογραμμής, από 1η Μαΐου έως και 30η Σεπτεμβρίου του έτους 2023, στη θαλάσσια περιοχή του Όρμου Βουλιαγμένης Ν. Αττικής, που οριοθετείται από τη νοητή γραμμή που ενώνει τα δύο σημεία με γεωγραφικές συντεταγμένες Σημείο Α’ 37ο47’49,76″ B 023ο46’27,96″ A και Σημείο Β’37ο47’46,70″ B 023ο47’19,82″ A, ως εμφαίνεται στο παράρτημα Α’ της παρούσας.

2. Την απαγόρευση αγκυροβολίας πλοίων, ανεξαρτήτως Σημαίας, η έννοια των οποίων ορίζεται στις διατάξεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του ν.δ. 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» (Α’ 261), όπως έχει τροποποιηθεί, πόντισης πάσης φύσεως αγκυροβολίων-σημείων πρόσδεσης, πρόσδεσης από σταθερά ή μη σημεία της ακτογραμμής, από 1η Μαΐου έως και 30η Σεπτεμβρίου του έτους 2023, στη θαλάσσια περιοχή Βουλιαγμένης Ν. Αττικής, που οριοθετείται από τη νοητή γραμμή που ενώνει τα σημεία με γεωγραφικές συντεταγμένες Σημείο Α’1 37ο48’47,00″B 023ο45’54,00″Α, Σημείο Β’1 37ο48’44,00″B 023ο45’58,00″A, Σημείο Γ’1 37ο48’41,00″B023ο46’5,00″A, Σημείο Δ’1 37ο48’33,00″B 023ο46’9,00″A, Σημείο Ε’1 37ο48’27,90″B 023ο46’9,24″Α, Σημείο ΣΤ’1 37ο48’25,00″B 023ο45’60,00″A, Σημείο Ζ’1 37ο48’18,46″B 023ο46’2,63″A, και τη νοητή γραμμή που ενώνει τα σημεία με γεωγραφικές συντεταγμένες Σημείο Α’2 37ο48’29,00″B 023ο45’56,6″Α, Σημείο Β’2 37ο48’38,7″B 023ο45’45,9″A, Σημείο Γ’2 37ο48’27,5″B 023ο45’37,4″A, και περικλείει τη θαλάσσια περιοχή κυκλοφορίας των εκμισθούμενων θαλασσίων μοτοποδηλάτων δραστηριοποιούμενης στην εν λόγω περιοχή επιχείρησης εκμίσθωσης θ.μ.α., ως εμφαίνονται στο παράρτημα Β’ της παρούσας.

3. Η διέλευση πλοίων, ως αυτά ορίζονται στις παρ. 1 και 2 της παρούσας, με αποκλειστικό σκοπό την επιβίβαση-αποβίβαση επιβατών, εντός των αναφερομένων σε όμοιες παραγράφους θαλάσσιων περιοχών, επιτρέπεται υπό την προϋπόθεση ότι οι ασκούντες τη διακυβέρνηση αυτών αναλαμβάνουν όλες τις υποχρεώσεις – ευθύνες που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία για τη διακυβέρνηση πλοίων, συμπεριλαμβανομένης της τήρησης των ειδικών διατάξεων που αφορούν στην κίνηση, κυκλοφορία-πλεύση και διακυβέρνηση-χειρισμό αυτών (σ.σ. των πλοίων). Σε κάθε περίπτωση οι κυβερνήτες υποχρεούνται να τηρούν τις διατάξεις-διεθνείς κανονισμούς περί ασφάλειας ναυσιπλοΐας, προστασίας των λουομένων και του θαλασσίου περιβάλλοντος.

4. Οι παραβάτες της παρούσας, ανεξαρτήτως από τις τυχόν συντρέχουσες αστικές, ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες κατά την ισχύουσα νομοθεσία, υπόκεινται και στις κυρώσεις του άρθρου 157 του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του ν.δ. 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» (Α’ 261), όπως έχει τροποποιηθεί.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς το ΠΝ προσπαθεί να εμποδίσει το ρωσικό πετρέλαιο στον Λακωνικό Κόλπο

Σε έναν ιδιότυπο «κλεφτοπόλεμο» προκειμένου να αντιμετωπίσει το φαινόμενο της μεταφόρτωσης (ρωσικού) πετρελαίου στα ανοιχτά του Λακωνικού Κόλπου, έχει επιδοθεί η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να εμποδιστεί μια από τις πλέον επιτυχημένες επιχειρήσεις παράκαμψης των κυρώσεων που έχει επιβάλει η

Ποιος είναι ο Έλληνας πυροσβέστης*

«Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα έχουν καταγραφεί μεγάλες καταστροφές σε μερικές από τις οποίες η πατρίδα κλήθηκε να πενθήσει μαζικές απώλειες με κυριότερες την πλημμύρα στη Μάνδρα Αττικής το 2017 με 24 θύματα, την πυρκαγιά στο Μάτι με 104 νεκρούς, το

Οι ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας που έχουν μπει στη ναυτιλία

Η χρήση της τεχνολογίας έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικότητας, με τη ναυτιλία να μην αποτελεί εξαίρεση. Ανάπτυξη της τεχνολογίας σημαίνει εξέλιξη, νέα δεδομένα, καινούργιες πρακτικές και όλα αυτά είναι απαραίτητα σε μια σύγχρονη επιχείρηση. Φυσικά η Ελλάδα, πρωταγωνιστεί διαχρονικά

Η Ευρώπη άνοιξε «κουμπαρά» 400 δισ. για όπλα και άμυνα – Πώς θα τα μαζέψει

Το ταμείο έκτακτης διάσωσης της ΕΕ — που δημιουργήθηκε στην κορύφωση της κρίσης χρέους — θα μπορούσε να είναι η απάντηση σε αυτό που εύχονται οι κυβερνήσεις των κρατών μελών της Ε.Ε. Μια έτοιμη δεξαμενή χρημάτων που θα μπορούσαν να

Μετάβαση στο περιεχόμενο